AndroidHealthClinic

Test/Tren/Mast verhouding

A J D L

livin' on the edge!
Elite Member
Waardering
164
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
7%
Zoals bekend is de gouden combi test, tren en mast perfect vanwege de synergie.

Nu heb ik in het verleden al eens 4 kuurtjes gedaan. Met 500mg Test-E voor 8 tot 10 weken. Dit is alleen al weer 3/4 jaar geleden.

Door persoonlijke omstandigheden ben ik de afgelopen 3 jaar hard achteruit gegaan. Nu train ik sinds 1 jaar weer en heb natural al veel terug kunnen pakken aan massa en spierdefinitie. Maar uiteraard, de jeuk blijft om weer in vorm te komen zoals voorheen.

Daarom wil ik de combi test/tren/mast pakken om weer echt in vorm te komen. Doel is dus zo veel mogelijk pure droge massa.

Welke verhouding lijkt jullie het best?

Ik zat te denken aan elke week.

500mg Test-E
400mg Tren-E
200mg Mast-E

Dit verdeeld over 2 injecties per week.

Ziet er top uit, ik hou persoonlijk niet van lage dosering test naast tren, waar veel mensen wel bij zweren. Zou er persoonlijk, als je stats kloppen, niks meer aan veranderen qua doseringen.

ik opteer liever voor 250 test 400 tren 400 mast,ga je super hard van komen deze zomer;)

Superharde pukkels ook .

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er top uit, ik hou persoonlijk niet van lage dosering test naast tren, waar veel mensen wel bij zweren. Zou er persoonlijk, als je stats kloppen, niks meer aan veranderen qua doseringen.

Bedankt voor je antwoord. Stats zijn erg oud, maar weeg nu paar kilo minder. Wel met hetzelfde vetpercentage (ietsjes lager zelfs momenteel).

ik opteer liever voor 250 test 400 tren 400 mast,ga je super hard van komen deze zomer;)

Ik twijfelde dus vooral over de test. Maar ik wil niet cutten, ik wil toch echt ook massa aan komen. Daarom dacht ik 500 test..

Bedoel je van een specifiek middel in deze stack? Heb meerdere malen eerder Test-E gebruikt en nog wat orals er bij en heb nog nooit last van acne gehad. Vroeger in de puberteit wel, maar sinds ik een lange zware roaccutane kuur achter de rug heb is er nooit wat terug gekomen.

Ik twijfelde dus vooral over de test. Maar ik wil niet cutten, ik wil toch echt ook massa aan komen. Daarom dacht ik 500 test..

Bedoel je van een specifiek middel in deze stack? Heb meerdere malen eerder Test-E gebruikt en nog wat orals er bij en heb nog nooit last van acne gehad. Vroeger in de puberteit wel, maar sinds ik een lange zware roaccutane kuur achter de rug heb is er nooit wat terug gekomen.

Acne is sowieso erg persoonsgebonden. Toen ik jong was was ik een enorme pukkelkop en toen ik begon (misschien net een paar jaartjes van het ergste af) heb ik 1x 5 pukkels op me rug gehad tijdens een nakuur en voor de rest niks.

Als het voor massa is sowieso test lekker op 500 pakken. Erg persoonsgebonden, sommige mensen voelen zich god met 250 test en high tren, ik voelde me suicidaal en depressief :o

Zou de mast eruit laten als het je om de massa gaat. 200 mg MastE gaat je niks brengen in dat opzicht. Zou ik eerder een ml extra tren zetten, of een ml extra test.

• Topic Starter Topic Starter
Zou de mast eruit laten als het je om de massa gaat. 200 mg MastE gaat je niks brengen in dat opzicht. Zou ik eerder een ml extra tren zetten, of een ml extra test.

Ik zie dat ik 200mg in mijn beginpost had staan, maar bedoelde eigenlijk 400mg per week

dus

500mg Test-E
400mg Tren-E
400mg Mast-E

Nog steeds er uit laten naar jouw mening of dan niet? Mij lijkt het wel handig tegen aromatiseren van de test.

Of ik laat de mast er uit doe er winny kickstart in

Vind het een lekker kuurtje zo. Zou idd wel een winny kickstart toevoegen.

Terug
Naar boven