XXL Nutrition

test-tren-mk 677 bulk

  • Topic starter mucci
  • Startdatum
  • Reacties 329
  • Weergaven 34K
  • Volgers 35

Bezoekers in dit topic

heel benieuwd wat die high test voor je gaat doen, dus ga hier ff goed volgen :) ben van plan om ook een 6tal weekjes high test te doen met lage dosis mast ernaast
 
Update: blast ga ik stilleggen:(

Eetlust lijkt nergens op en vind 900mg test voor wat onder/op onderhoud te bengelen echt zonde, vandaar deze keuze. Ik baal er enorm van want ondanks dat, zag alles er meteen goed vol uit na 2 injects
 
Zonde man... Wat veroorzaakt de slechte eetlust?
 
Zonde man... Wat veroorzaakt de slechte eetlust?
Bij aanvang was dat stress, ben deze week m'n laatstejaars stage gestart, vandaar.
Tijdens de laatste weken van m'n cruise had ik het al lastig met m'n onderhoud op te krijgen, 'k zag de bui al hangen eigenlijk:o momenteel ook wat grieperig dus vond het stom om 3-4 weken van een bulkblast niet te bulken zeg maar
 
Begrijpelijk. Verstandige keuze dan! Nu verder cruisen?
 
Al weer een beetje bijgetrokken?
 
Jap, gyno weg gekregen met adex :D
t cruisen begint wel wa saai te worden:P

Recompen vergt niet zoveel eetlust en kan met lagere dosering, maakt het wellicht een stuk leuker dan je hele laatste stagejaar cruisen :)
 
Recompen vergt niet zoveel eetlust en kan met lagere dosering, maakt het wellicht een stuk leuker dan je hele laatste stagejaar cruisen :)
Persoonlijk niet zo'n fan van een recomp maar heb het nooit geprobeerd, rond onderhoud zitten met een dosering aas boven trt niveaus klinkt als tijdverspilling, maar mss moet ik het eens een kans geven.

Verder is eetlust weer tiptop, heb een rijstmaaltijd gewisseld voor wat granola en dat gaat toch een pak vlotter binnen :D
 
Update? :)
 
Weinig spectaculairs eigenlijk. Nog steeds cruise + 20mg Hg roa e3d met 90kg in de weegschaal.

Ga nog even cruisen want de deadline van m'n bachelor proef komt steeds dichter bij en moet daar nog wel wat werk insteken:o de week van of de week na de deadline is het game time. Dan wordt het wss 900 test met 400 mast.
 
Mooie dosering :D. Neem je er nog een AI bij?
Heeeeel benieuwd hoe high test je bevalt!
 
Mooie dosering :D. Neem je er nog een AI bij?
Heeeeel benieuwd hoe high test je bevalt!
Dosering test is wat hoger dan ik gewend ben, wil ff geen tren (al mis ik de shape erop) en deca heb ik schrik voor:o

Ai weet ik nog niet nu er mast bij komt, maar 0,25 eod lijkt me wel op zijn plaats :P
 
Zou persoonlijk dan toch liever voor aro ipv ari kiezen als je preventief wat mee laat lopen. Bold overigens niet de moeite waard? Aangezien je kampt met eetlust.
 
Zou persoonlijk dan toch liever voor aro ipv ari kiezen als je preventief wat mee laat lopen. Bold overigens niet de moeite waard? Aangezien je kampt met eetlust.
Bold heb ik de laatste dagen ook srs over lopen nadenken, reacties liggen zowat 50/50 als het over bold gaat merk ik. Ik haal binnenkort m'n gear dus ben nog allerlei pistes aan het bekijken:D als ik reflecteer op m'n vorige cycles/blasts, merk ik dat ik van een androgene stack best honger krijg.

Tevens ben ik wat flexibelere gaan eten en dat doet m'n eetlust ook wel deugt.

Over aro vs ari, aro is idd superieur maar de ari die ik heb ben ik 100% zeker van datie real is en werkt eigenlijk zoals die moet. Als die op is schakel ik over naar aro (indien nodig).
 
Bold heb ik de laatste dagen ook srs over lopen nadenken, reacties liggen zowat 50/50 als het over bold gaat merk ik. Ik haal binnenkort m'n gear dus ben nog allerlei pistes aan het bekijken:D als ik reflecteer op m'n vorige cycles/blasts, merk ik dat ik van een androgene stack best honger krijg.

Tevens ben ik wat flexibelere gaan eten en dat doet m'n eetlust ook wel deugt.

Over aro vs ari, aro is idd superieur maar de ari die ik heb ben ik 100% zeker van datie real is en werkt eigenlijk zoals die moet. Als die op is schakel ik over naar aro (indien nodig).

Duidelijk verhaal.

En zoals het hoort, lekker hardkoor iiffym gaan om toch je kcal te halen. Beter je kcal door dirty voeding halen dan niet je kcal halen imo.
 
Duidelijk verhaal.

En zoals het hoort, lekker hardkoor iiffym gaan om toch je kcal te halen. Beter je kcal door dirty voeding halen dan niet je kcal halen imo.
Idd :D maar erg dirty is het nou ook niet, cornflakes + een shake/ proteinbar ipv kip met rijst gaat een stuk vlotter binnen. Al eet ik nog steeds 2x per dag kip met rijst en het natuurlijk anabooltje ananas:P
 
Idd :D maar erg dirty is het nou ook niet, cornflakes + een shake/ proteinbar ipv kip met rijst gaat een stuk vlotter binnen. Al eet ik nog steeds 2x per dag kip met rijst en het natuurlijk anabooltje ananas:P
Tijd voor chocolademelk, ecto.
 
Back
Naar boven