Fitness Seller

test-tren-mk 677 bulk

• Topic Starter Topic Starter
Ongeveer 2 weken van de tren en de mk. trainingen gaan nog goed, sommige zelf beter. M'n gewrichten voelen in ieder geval een stuk minder broos aan.

In week 8 of 9 tap ik bloed en kijk ik hoe het er allemaal voor staat.

Wat volgende blast betreft, no fucking idea yet:P mss een high test only puur voor het gemak, deca/npp of mss toch opnieuw tren:D tren is een fijn middel maar ik besef wel dat het de slechtste is voor m'n gezondheid. Orals zijn ook uitgesloten.

Nog een 7 maand 'trensformation' pic. Eerste foto was eind april, een paar weken voor ik deze log ben gestart aan 92kg, tweede was deze ochtend aan 91 kg

image.jpeg

t*ring, behoorlijke transformatie!

Goed fysiek bro!

Hoeveel gewichtsverlies laten jullie toe na een blast?

Ben momenteel 2kg lichter maar er komt nu toch wel een speklaagje op:emo: heb m'n calorieën verlaagd en cardio ge-upped naar 2x30min

Hoe zit het hier?

Alles op het gemak, al 10 weken aan het cruisen op 150mg. Volgende week laat ik m'n bloed eens trekken om te kijken hoe alles er voor staat :)

Gewicht is wat gedaald naar 89-90kg en een wat zachtere look dan met tren :o

Wat volgende blast wordt weetk nog niet precies, wss high test only of test 600 tren 400 + roacuttane want m'n rug is niet om aan te zien.

Blast wordt nog even uitgesteld omdat ik ook sukkel met een knieblessure :(

al gerecupereerd van de knieblessure?
en denk je dat je op tren deftig kan bouwen?
want ben van plan om ook tren te gebruiken in volgende cycle, maar ben wat twijfelachtig.

al gerecupereerd van de knieblessure?
en denk je dat je op tren deftig kan bouwen?
want ben van plan om ook tren te gebruiken in volgende cycle, maar ben wat twijfelachtig.
Knieblessure is sinds een tweetal weken inorde, al kunnen squaten dus ben tevreden.

Op tren bouwen ging goed, eetlust was ook erg goed maar dat lag wss meer aan de Mk. Ik kan het niet vergelijken met deca oid want daar heb ik geen ervaring mee. Heb op 10 weken zo'n 10kg gegained en had nog een full sixpack en aders op m'n quads. De 10kg gain lag ook wel een beetje aan het feit dat ik voordien uit een cut kwam.

Sinds vrijdag zit ik op 900mg test only

Heb je daar een AI naast lopen? Of proviron bijvoorbeeld?

Heb je daar een AI naast lopen? Of proviron bijvoorbeeld?
De bedoeling was niets laten mee lopen maar kreeg na de eerste prik al meteen gyno( meteen aan beide tepels fml) ik kreeg al milde symptomen van gyno in m'n cruise (150 test e pw). Ik slikte af en toe een kwartje adex en dan ging het meteen weg.

Zit dus sinds zaterdag op 0.25mg adex eod en 10mg nolva. Ik denk eraan om mast of proviron aan te schaffen en dat een kans te geven, niet zo happig om vanaf de start al meteen adex te moeten slikken

Zou er idd mast bijzetten, 400mg moet voldoende zijn

Wat was je tren cycle ook alweer?

Beetje mast erbij zal wel helpen ja (of provi). Beide zullen je cycle ook effectiever maken omdat ze relatief meer affiniteit hebben voor SHBG dan test (dus je hebt meer vrije test om te hechten aan de AR). Anders geef ik de voorkeur aan aromasin, aangezien dat een suicide inhibitor is en je dus geen oestrogeen rebound hebt.
Waarom liever geen AI trouwens? Gewoon oprecht geïnteresseerd :).

Beetje mast erbij zal wel helpen ja (of provi). Beide zullen je cycle ook effectiever maken omdat ze relatief meer affiniteit hebben voor SHBG dan test (dus je hebt meer vrije test om te hechten aan de AR). Anders geef ik de voorkeur aan aromasin, aangezien dat een suicide inhibitor is en je dus geen oestrogeen rebound hebt.
Waarom liever geen AI trouwens? Gewoon oprecht geïnteresseerd :).
Mast er bij klinkt wel goed, wou het totale aantal mg laag houden maar het zou een goede toevoeging zijn mbt gyno (en gains ofc :D).

Aromasin heeft ook m'n voorkeur maar m'n oude bron (waar ik easy ai's, nolva en dergelijke kon krijgen) is er mee gestopt en m'n nieuwe bron is maar 'meh' op dat vlak, twijfel sterk aan de kwaliteit van m'n nolvadex bijvoorbeeld.

De reden dat ik liever geen ai neem is omdat het nefast is voor cholesterol, soms moeilijk te doseren en geen dingen wil nemen die niet nodig zijn, helaas zal dat laatste niet van toepassing zijn voor mij :o

Terug
Naar boven