AndroidHealthClinic

test-tren-mk 677 bulk

Bezoekers in dit topic

Je pakt test en tren en dan krijg je gyno? Lijkt me sterk dat dit door oestrogeen komt, denk zelf eerder aan prolactine door tren. Ik raad zelf niet aan zomaar caber of nolva te nemen zonder dat je weet of dit door oestrogeen of prolactine komt. Bloedtest misschien?
Heb je helemaal gelijk in. Sta ook niet te springen voor Ari of caber te nemen. Ik dacht dat nolva zowat je 'best bet' was als het aankwam op gyno. Voor prolactine nam ik mucuna maar waarschijnlijk is het te slap :o buiten gyno geen enkele prolactine side.

Bloedtest zou de beste optie zijn idd, is alleen niet zo makkelijk te verkrijgen hier:o
 
Heb je helemaal gelijk in. Sta ook niet te springen voor Ari of caber te nemen. Ik dacht dat nolva zowat je 'best bet' was als het aankwam op gyno. Voor prolactine nam ik mucuna maar waarschijnlijk is het te slap :o buiten gyno geen enkele prolactine side.

Bloedtest zou de beste optie zijn idd, is alleen niet zo makkelijk te verkrijgen hier:o
Hmm ja als het op oestrogeen aankomt is nolva inderdaad best bet. Kan je niet via bloedwaardentest.nl?
 
Ik krijg ook gyno op Test, Tren (Bold en mast). 10mg nolva is ED was niet genoeg om het helemaal onder controle te hebben, 10mg aro ED erbij deed de truck.
 
Ik krijg ook gyno op Test, Tren (Bold en mast). 10mg nolva is ED was niet genoeg om het helemaal onder controle te hebben, 10mg aro ED erbij deed de truck.
Denk dat ik idd ook maar aro of Ari toevoeg.
 
Hmm ja als het op oestrogeen aankomt is nolva inderdaad best bet. Kan je niet via bloedwaardentest.nl?
Ga eens checken wat hun 'bereik' is :p
 
Ik krijg ook gyno op Test, Tren (Bold en mast). 10mg nolva is ED was niet genoeg om het helemaal onder controle te hebben, 10mg aro ED erbij deed de truck.

Had je nog last van sides op aro?
Ik werd er namelijk constant chagrijnig van, nog erger dan van tren
 
Had je nog last van sides op aro?
Ik werd er namelijk constant chagrijnig van, nog erger dan van tren

Wat pukkeltjes in het gezicht in het begin. Verder niks.
 
Heb je helemaal gelijk in. Sta ook niet te springen voor Ari of caber te nemen. Ik dacht dat nolva zowat je 'best bet' was als het aankwam op gyno. Voor prolactine nam ik mucuna maar waarschijnlijk is het te slap :o buiten gyno geen enkele prolactine side.

Bloedtest zou de beste optie zijn idd, is alleen niet zo makkelijk te verkrijgen hier:o

Serieus? Heb er zelf nooit problemen mee hier, en vrienden in mijn omgeving ook niet. Ben wel benieuwd wat jouw dokter dan zegt? Doet hij/zij moeilijk of bedoel je dat je een preek krijgt omwille van je gebruik? Ik hoor wel van tijd tot tijd dat sommige dokters het echt niet willen doen maar dacht dat dat vooral in NL het geval was. Blijkbaar niet dus :p
 
Serieus? Heb er zelf nooit problemen mee hier, en vrienden in mijn omgeving ook niet. Ben wel benieuwd wat jouw dokter dan zegt? Doet hij/zij moeilijk of bedoel je dat je een preek krijgt omwille van je gebruik? Ik hoor wel van tijd tot tijd dat sommige dokters het echt niet willen doen maar dacht dat dat vooral in NL het geval was. Blijkbaar niet dus :p
Ik ben Belg :P een standaard bloedafname (exclusief hormonen) vindt m'n dokter helemaal niet vreemd en zou die niet weigeren, enkel als ik vraag om te testen op hormonen, en nadien blijkt dat er afwijkende waarden zijn, zal die zich wel vragen stellen. ik wacht liever nog even met zo'n zaken te vertellen.:o
 
Ik ben Belg :P een standaard bloedafname (exclusief hormonen) vindt m'n dokter helemaal niet vreemd en zou die niet weigeren, enkel als ik vraag om te testen op hormonen, en nadien blijkt dat er afwijkende waarden zijn, zal die zich wel vragen stellen. ik wacht liever nog even met zo'n zaken te vertellen.:o

Ja dat wist ik wel :p & ahh op die manier, dan snap ik het wel. Dacht dat je bedoelde dat je dokter je gewoon niet wil helpen omdat je aan de AAS zit. :D
 
hallo, ik zit al een tijdje op dit forum en vond het tijd voor een kuurlog:D

Ik train bijna 5 jaar, met de nodige ups & downs uiteraard. 'T doel is zo groot en droog mogelijk, en plezier hebben op de weg ernaar toe.

ik ben momenteel al 7 weken aan het cutten, en 6 weken in deze kuur. ik wil de kuur ongeveer 16weken door trekken. Waarom 16 weken? Had een aardig procentje aan de start zeg maar :o


kuur:

week 1-12: test e 600mg ew
week 1-16: mast e 400 mg ew


laatste weken ben ik er nog niet over uit, ik speel met deze gedachten:

week 13-16: test e 250mg ew
week 13-16: tren a 100mg eod
week 13-16: anavar/winstrol: 50mg ed

laatste weken gaspedaal flink indrukken, ben dan ook "vrij" van alle verantwoordelijkheden :D

training:

push, pull, legs. Met een A en een B variant.
momenteel 2x20minuten cardio per week, dit wordt na verloop van tijd verhoogd ( frequentie en/of lengte)

Ik train 4 tot 6 maal per week, afhankelijk van tijd/ hoe ik me voel.

Voeding:

cut gestart op 3600 kcal, gezakt naar 3400kcal, daarna 3100.

Momenteel pas ik high en low dagen toe; 2 low dagen, 1 high dag, repeat.

high day:

3000kcal, 315 carb, 220-230 eiwit, 80 vet

Low day:

2400kcal, 150 carb, 220-230 eiwit, 80 vet

hier wordt na verloop van tijd nog in gesnoeid uiteraard.

fysiek:




als er vragen zijn mag je die altijd stellen, alsook op-en aanmerkingen.

updates zullen er regelmatig zijn, inclusief foto's. :D

Bekijk bijlage 86618

Bekijk bijlage 86619
Verkoop je misschien wat anabolen dan ?
 
Ja dat wist ik wel :p & ahh op die manier, dan snap ik het wel. Dacht dat je bedoelde dat je dokter je gewoon niet wil helpen omdat je aan de AAS zit. :D
Ik denk dat hij mij wel zou helpen, hij is mss van de oude stempel maar is best chill :P
 
Blast loopt bijna op z'n eind, nog 2 weken om precies te zijn. Zéér tevreden over de resultaten en m'n inzet :) op 10weken slechts 3 cheatmeals en dat toont ook imo.

Verder begint m'n omgeving mij vrij verdacht te vinden:roflol: krijg af en toe wat negatieve reacties naar m'n kop geslingerd.

Qua sides: vingers zijn vaak aan het slapen en m'n polsen, fuck me die doen pijn. Kan mij moeilijk voorstellen dat 15mg mk voor cts zorgt.

Striemen op m'n borst/schouder, lats en benen beginnen ook weer duidelijker te worden:bang:

Cruise zal 150-200mg test e worden voor minimum 10weken.
 
Goed bezig maat. Wat voor negatieve reacties?
 
Goed bezig maat. Wat voor negatieve reacties?
Dat ik op de "hulk" leek:roflol: flink overdreven overigens. En dat ik full autist mode met m'n voeding bezig ben.

Zat gisteren met m'n moeder, zus en haar man (die vroeger niet vies was van juice) op resto, was me daar te pletter aan het zweten. Hij liet op een subtiele manier weten dat hij wel wist waarom :o
 
Nog een pic, flink vochtig met 600 gram aan carbs

image.jpeg
 
'T zit er op, blast is done.

Ga nu een tijdje cruisen en rond week 7-8 een bloedtest afnemen om te kijken of alles nog Ok is:o voeding ga ik op onderhoud zetten, momenteel geen idee wat die is, dus dat wordt wat zoeken. Verder ga ik opnieuw cardio toevoegen want ben enorm lui geweest qua cardio deze blast.

Foto:

Einde cut-einde eerste bulkblast.

Op foto vind ik het wat tegenvallen, het ziet er een pak minder bruut uit imo. Maar goed, omgeving en kledij zeggen dat er een pak massa is bijgekomen:D

image.jpeg
 
Hoeveel kg aangekomen op hoeveel weken?
 
Back
Naar boven