Fitness Seller

test-tren-mk 677 bulk

• Topic Starter Topic Starter
Ja dit bedoel ik ook idd. Je bent er dan bewuster mee bezig. Het is makkelijker om het op te geven en ze niet te trainen. Is alleen zooo zonde van je fysiek. Je bovenbenen zijn wel super goed dus niks om je voor te schamen
Vandaag maar wat calf raises gedaan:D zou er een gewoonte moeten van maken

Shit zie deze log van je nu pas! In natuurlijk!

Week 9 is gisteren van start gegaan.

Begin deze week een goeie tussentijdse evaluatie gehad op stage, heel blij hiermee :D

Fysiek-wise droger geworden en 1kg verzwaard :thinking: ook word ik 's ochtends wakker met een semi nat t-shirt, dat wordt nog wat eens de tren erin gaat :roflol: ook heb ik mij twee fatburners aangeschaft (synephrine en higenamine), zal vast niet zo veel doen maar alle beetjes helpen. Aders op voorarm, bovenarm, lats en een beetje buik beginnen duidelijker te worden:D

Gear-wise: ik denk eraan om de mast eruit te gooien en er primo bij te doen op dezelfde dosering (400mg). Maar nog dat is nog niet zeker, bestelling moet eerst nog toekomen:rolleyes: nolva is er ook al een tijdje uit, jammer genoeg veel acne van gekregen maar tepels zijn Ok nu.

Voeding: nog steeds 't zelfde, al wil ik het volgende week aanpassen. Twijfel nog tussen 3 low dagen en 1 high, calorieën high dagen verlagen, of calorieën low dagen verlagen. Dat laatste zie ik het minst zitten.iemand ideetjes?

Potjes/borden worden ook in 2min opgeschrokt:D:o veel honger maar het is controleerbaar.

Cardio zit nog steeds op 3x20min post workout en verbrand hier 550kcal mee.

Leuk weetje: Nog 17dagen till tren a:burns:

image.png

Laatst bewerkt:
Net wat foto's gemaakt, best confronterend:o nog ver van droog en toch skinny. Fml

image.jpeg

Rug toch wel meer onder ontwikkeld dan ik dacht, vast m'n straf omdat ik jaren rows geskipt heb. Barbell rows met supinated grip zit er trouwens sinds een aantal weken in, en what was I thinking om die oefening te skippen??

Voeding gaat deze week omlaag: 2400-2400-2400-3000- repeat

Bro die vergelijkingspic van vorige pagina, is dat in een tijdsbestek van 8wk? Zo ja dan is mijn vorige cut echt op een fiasco uitgelopen :roflol: Ik weet waar het mis gegaan is, dat is belangrijk. Maar dit geeft me dan weer wel vertrouwen voor de volgende keer, ga er dan echt als een malle aan trekken zonder ongein als vorige x. Ben uiteindelijk op 11 wk maar een paar kg netto vet afgevallen. Hurts. Eerst bulken nu :D

Laatst bewerkt:
Bro die vergelijkingspic van vorige pagina, is dat in een tijdsbestek van 8wk? Zo ja dan is mijn vorige cut echt op een fiasco uitgelopen :roflol: Ik weet waar het mis gegaan is, dat is belangrijk. Maar dit geeft me dan weer wel vertrouwen voor de volgende keer, ga er dan echt als een malle aan trekken zonder ongein als vorige x. Ben uiteindelijk op 11 wk maar een paar kg netto vet afgevallen. Hurts. Eerst bulken nu :D
In totaal 9 weken eigenlijk, waarvan 8 met gear :D nuja t licht viel mooi binnen, was een pak bruiner en had m'n vachtje ook geschoren. Zal ook wel al wa gedaan hebben. Hoeveel kg was je precies verloren? Moet eerlijk zeggen datk het de laatste twee weken vrij traag aan het gaan is:o ik kijk enorm uit naar eens deftig bulken, zeker met de juiste middeltjes:D

Nice!

PM komt eraan dan blijft je logje mooi schoon verder :)

Vandaag voel ik mij best beroerd, hoofdpijn, zweten en algemeen leeg. Hier in huis zijn er een aantal zieken dus ik zal het vast van hun overgekregen hebben. De pin van vandaag verplaats ik ook naar morgen.Vandaag ook een dag met minimal carbs, 4 rijstwafels en een appel:o de rest wordt opgevuld met wat groentjes, kip, vis en eieren. Ik "poseer" elke avond een 10-15tal minuten en merk toch dat ik een tandje ga moeten bijsteken. Vetverlies is algemeen wat aan het vertragen jammer genoeg.

Vrijdag of zaterdag een wel verdiende cheat waar ik momenteel erg naar snak:(

Gisteren nog een foto genomen, taille is gemeten op 79cm.

image.jpeg

Goeie leg to waist ratio!

Zo net op 10min tijd gemakkelijk 1500kcal weg gegeten:o tot zo ver mijn cheatday fml.

De riem zal de komende weken dus goed toegesnoerd worden.:emo:

Net wat foto's gemaakt, best confronterend:o nog ver van droog en toch skinny. Fml

image.jpeg

Rug toch wel meer onder ontwikkeld dan ik dacht, vast m'n straf omdat ik jaren rows geskipt heb. Barbell rows met supinated grip zit er trouwens sinds een aantal weken in, en what was I thinking om die oefening te skippen??

Voeding gaat deze week omlaag: 2400-2400-2400-3000- repeat

jaartje dedicated deadliften?

jaartje dedicated deadliften?
Mwa, heb de pose wat meer geoefend en hier zie je t resultaat, de ene is wat overbelicht en de andere is vrij donker :o

image.png image.png

Wat deadliften betreft, ik heb altijd gedeadlift maar het laatste half jaar trekt m'n heup het niet meer. Dagen na dl heb ik het gevoel dat m'n heup scheef staat en das vrij pijnlijk:treuren:jammer genoeg want dl deed ik graag en was wel een staple in m'n rug workouts

Mwa, heb de pose wat meer geoefend en hier zie je t resultaat, de ene is wat overbelicht en de andere is vrij donker :o

image.png image.png

Wat deadliften betreft, ik heb altijd gedeadlift maar het laatste half jaar trekt m'n heup het niet meer. Dagen na dl heb ik het gevoel dat m'n heup scheef staat en das vrij pijnlijk:treuren:jammer genoeg want dl deed ik graag en was wel een staple in m'n rug workouts

Doe je sumo deadlift?

Week 10:

Sinds deze week 3dagen low, 1 dag high en repeat. Verlies nog steeds gestaag gewicht. Na m'n cheat van dinsdag kreeg ik flinke buikpijn, een gevoel alsof m'n eten niet meer verteerde en ik er steeds meer eten op aan het gooien was. Was de dag nadien 3kilo zwaarder:suicide: buikpijn bleef 3dagen aanhouden en sinds vandaag is het voorbij:P vandaag was ook een nieuw low weight.

Nog een +- 10dagen en het geweld gaat beginnen:D dit is wat het gaat worden:

200mg test p/ week
300mg mast p/ week
300mg tren a/ week
50mg winstrol/ dag

Ik heb hier best hoge verwachtingen van tbh, ik hoop dat t mij niet gaat teleurstellen (of ik mezelf).

Momenteel heeft mijn fysiek een zeer vreemde look, beetje afgeplat. Komt blijkbaar wel vaker voor bij mast cycles (zonder tren dan :p ) als ik zo de ervaringen lees. Overigens zag ik Deze ochtend een vein op m'n oblique:cool: fysiek begint ook wat beachboy-ish te zijn, hoop dit volgende bulk/blast te verhelpen:roflol:

Pics:
Ab pics, eentje Na 3dagen low carb en eentje na high carb.

image.jpeg image.jpeg

Terug
Naar boven