Fitness Seller

test-tren-mk 677 bulk

• Topic Starter Topic Starter
Idem hier, ik draag ook niet snel een korte broek :D

Dat over Arnold zijn geruchten die ik hier en daar al heb gelezen (je moet het maar eens googlen), zelf ontkent hij het blijkbaar dus is het een welles nietes verhaal :)
echt nog nooit een korte broek gedragen in de gym :o

Week 8

Zo, week 8 is ingegaan. Deze week wat verkouden geworden maar het gaat al wat beter, 'slechts' 4 trainingen deze week want had wat pijntjes die ik liever eerst liet herstellen.

Ook wat gear besteld voor volgende blast, wat de volgende blast wordt blijft nog even geheim:D blijf sowieso bij dit merk want ben er zeer tevreden mee!

Straks hams/calves en waarschijnlijk cardio, hopelijk is het niet te warm:o

Ook heb ik eens mijn startfysiek vergeleken met waar ik nu sta, ben best tevreden over deze 8weken. Startfysiek leek helemaal nergens op:roflol:
image.jpeg

Nog 8 weken cutten, en over een drietal weekjes gaat de tren a en winstrol erin.:burns::D

image.jpeg

Goed bezig, je bent op de helft en hebt dus nog even te gaan, dat komt goed! Gear van de Englishmen?

Zeker verschil pfff goed bezig, hoe zit het met je kracht en zit je op een grote calorie tekort?

Zeker verschil pfff goed bezig, hoe zit het met je kracht en zit je op een grote calorie tekort?
Onderhoud was op de linkse foto 4300kcal, dit zal nu gelukkig wat lager zijn. Ik doe nog steeds 2 dagen low (2400kcal) en 1 high dag (3000kcal), denk eraan om 3dagen low en 1 High te doen. Honger wordt gedrukt met cola zero/ koffie maar zo'n honger heb ik eigenlijk niet:o in het weekend dan weer wel, bord was deze middag in 2min leeg:P

Wat kracht betreft, vlak voor ik deze cut startte heb ik m'n onderrug geblesseerd, duurde ff vooraleer dit genezen was. de gewichten komen wel in de buurt van wat ik voordien deed, gisteren nog 12x160kg gedeadlift bijvoorbeeld. Voor de rest hier en daar paar kilo's/reps minder maar valt goed mee:bow:

echt nog nooit een korte broek gedragen in de gym :o

Gewoon korte broeken dragen.
What the mind believes, the body achieves.

Als jij blijft geloven dat je kleine kuiten hebt en ze verstopt zullen ze nooit groeien.

Doe anders een korte broek aan als je kuiten traint en geloof zelf gewoon dat ze groeien...als je hier echt in gelooft, groeien ze.

Beetje zweverig maar ik geloof hier echt in.
Ben zelf ook niet gezegend met grote kuiten.
Sinds ik korte broeken draag ben ik bewuster bezig met kuiten (3x per week) en er begint wat volume in de komen.

Echt huge zullen ze nooit worden maar de verhoudingen komen wat dichter bij elkaar

20170509_110717.jpg

wat.jpg

Gewoon korte broeken dragen.
What the mind believes, the body achieves.

Als jij blijft geloven dat je kleine kuiten hebt en ze verstopt zullen ze nooit groeien.

Doe anders een korte broek aan als je kuiten traint en geloof zelf gewoon dat ze groeien...als je hier echt in gelooft, groeien ze.

Beetje zweverig maar ik geloof hier echt in.
Ben zelf ook niet gezegend met grote kuiten.
Sinds ik korte broeken draag ben ik bewuster bezig met kuiten (3x per week) en er begint wat volume in de komen.

Echt huge zullen ze nooit worden maar de verhoudingen komen wat dichter bij elkaar
niet vreemd wat je zegt hoor, oude gymbaas zei dat ik in een korte broek moest trainen, zodat ik er dagelijks mee geconfronteerd word en er zo iets ga aan doen :o eigenlijk groeiden ze wel als ik ze consistent trainde, maar ben er veel te laks in :P nou, morgen maar wat calf raises doen dus! :D

niet vreemd wat je zegt hoor, oude gymbaas zei dat ik in een korte broek moest trainen, zodat ik er dagelijks mee geconfronteerd word en er zo iets ga aan doen :o eigenlijk groeiden ze wel als ik ze consistent trainde, maar ben er veel te laks in :P nou, morgen maar wat calf raises doen dus! :D

Ja dit bedoel ik ook idd. Je bent er dan bewuster mee bezig. Het is makkelijker om het op te geven en ze niet te trainen. Is alleen zooo zonde van je fysiek. Je bovenbenen zijn wel super goed dus niks om je voor te schamen

Terug
Naar boven