XXL Nutrition

test-tren-mk 677 bulk

Mooie doseringen :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Dat bedoelde ik, nog zat tijd om hoog te doseren. Als je hier prima resultaten mee haalt is het goed toch?
Idd! + dat beetje tren zal vast wel een impact hebben:D

Hoop op een goed vp/uitgangspunt te komen voor een goede bulk blast. Gaat wat moois worden:cool:

zo, gaat ff hard nu. In 12dagen slechts 2 high dagen gehad. Dat toont ook. Sinds die 12dagen m'n vetverbrander (syneferine) dagelijks gaan gebruiken. De test is ook verlaagd van 600 naar 500mg (alsof dat veel uitmaakt:roflol:)

Ondanks ik slechts 150gram carbs binnen heb voel ik mij nog goed, trainingen gaan zeer goed, goeie drive en kracht blijft semi Ok :P

1juni vs 12juni. Zeer tevreden over deze anderhalve week!!

image.png

100gram zwaarder op de rechtse foto :D

Laatst bewerkt:
Jouw Legs :o :o :o

Mwa, ze komen er gewoon beter doorheen en dus oogt het gelijkwaardig zo niet groter. = Win win.

Gaat goed, zelfsje kingains (naja loss) is te zien op die foto. Op wat zit je nu allemaal nog, en hoe lang to go?

Mwa, ze komen er gewoon beter doorheen en dus oogt het gelijkwaardig zo niet groter. = Win win.

Gaat goed, zelfsje kingains (naja loss) is te zien op die foto. Op wat zit je nu allemaal nog, en hoe lang to go?
Kin blijft jammer genoeg chubby, kaak valt wel al wat in :D

Momenteel nog steeds test-mast 600-400, eigenlijk enkel test. Kwam vrijdag 1ml mast tekort :/

Dinsdag gaat (hopelijk) het feest beginnen,

Test prop: 50mg eod
Mast prop: 75mg eod
Tren ace: 75mg eod
Winstrol: 50mg ed.

Dit voor een 5-tal weken. Ga hierna op vakantie dus dosering kan de laatste 2 weken iets stijgen (als ik de tren wel aan kan:o). Eerste maal tren/winstrol, kheb er hoge verwachtingen van tbh. Tdoel is toch wel nog een 3 tal % te verliezen.

Vandaag een pull en highday, zit al aan 1000kcal :D

Laatst bewerkt:
Week 12 is aangebroken :D

De eerste milligrammen tren a, test p, mast p en winstrol zitten erin.:banana:

Goede evaluatie van m'n stage gehad, dus ik kan even zorgeloos genieten.

Dit weekend heb ik eens flink gecheat, zeer makkelijk 5000kcal weg getikt, iets waar ik in het verleden wel moeite mee had. Dag voor die cheat was ik plots 1,5kg kwijt en daar had die cheat ook NIETS aan veranderd. In de spiegel zag het er vorige week maar slapjes uit, platter, vetter, minder vasculair. Na de cheatday was dit een wereld van verschil!

Ik hoop nog een 3-tal % te zakken en binnen een aantal weken iets moois te hebben :D

Bevindingen rondom de tren/winstrol zal ik ook regelmatig updaten!

Bro post even een before pic, en dan als mid je tren-look zit nog een. Is leuke vergelijking.

Ohja, I kid you not wanneer ik zeg dat ik al vasculairder ben:roflol: een aantal extra aders over obliques, die op m'n lats poppen nu ook goed, dis gon be guud:D

tren gaat je bevallen kwa look :D

Terug
Naar boven