- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwa beetje aan de lage kant als ik het zo neerpende
maar goed meer heb ik nog niet nodig denkik.Dat bedoelde ik, nog zat tijd om hoog te doseren. Als je hier prima resultaten mee haalt is het goed toch?Mwa beetje aan de lage kant als ik het zo neerpendemaar goed meer heb ik nog niet nodig denkik.
Idd! + dat beetje tren zal vast wel een impact hebbenDat bedoelde ik, nog zat tijd om hoog te doseren. Als je hier prima resultaten mee haalt is het goed toch?

Met nog 6 weken cut voor de boeg ga je jezelf zeker een mooi uitgangspunt gevenIdd! + dat beetje tren zal vast wel een impact hebben
Hoop op een goed vp/uitgangspunt te komen voor een goede bulk blast. Gaat wat moois worden![]()

Niet fucken dan door te veel gaan vreten gaat een uitdaging wordenMet nog 6 weken cut voor de boeg ga je jezelf zeker een mooi uitgangspunt geven![]()

Remember my words.. Ik ben nu pas een beetje bekomen van die teleurstelling hahahha.Niet fucken dan door te veel gaan vreten gaat een uitdaging worden![]()
bedankt man!
)

ze zijn jammer genoeg aan het smelten

Kin blijft jammer genoeg chubby, kaak valt wel al wat inMwa, ze komen er gewoon beter doorheen en dus oogt het gelijkwaardig zo niet groter. = Win win.
Gaat goed, zelfsje kingains (naja loss) is te zien op die foto. Op wat zit je nu allemaal nog, en hoe lang to go?

). Eerste maal tren/winstrol, kheb er hoge verwachtingen van tbh. Tdoel is toch wel nog een 3 tal % te verliezen.

Heb ik klaar staanBro post even een before pic, en dan als mid je tren-look zit nog een. Is leuke vergelijking.
zal beide binnen een aantal weken postenIk ben benieuwd