- Waardering
- 18.834
Ik was srs, kapsel ziet er goed uit no homo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was srs, kapsel ziet er goed uit no homo
Ligt niet helemaal 'perfect' but thanks

ga eerst nog een 10-12weken cruisen. Calorieën zullen vrij laag gehouden worden om zo lean mogelijk aan een goeie bulk te beginnen.
is er een reden waarom je zolang gaat cruisen? en op wat cruise je?![]()

Ik dacht 8 of 6mm.Hoeveel mm heb je de zijkanten?
En waarom sust ipv e/c?
geen speciale reden eigenlijkSust+tren+deca+mast geen oral bij nodig
Bedank me later maar![]()

Lijkt me momenteel nog te veel van het goede
Wat @Tr3nbolon3 zegt + het komt beter uit. Augustus en september moet ik werken en een aantal herexamens regelenis er een reden waarom je zolang gaat cruisen? en op wat cruise je?![]()
om dan vol in blast te zitten kan ik er geen optimaal gebruik van maken. cruisen ga ik doen op 0,5-0,75ml sustanonWat @Tr3nbolon3 zegt + het komt beter uit. Augustus en september moet ik werken en een aantal herexamens regelenom dan vol in blast te zitten kan ik er geen optimaal gebruik van maken. cruisen ga ik doen op 0,5-0,75ml sustanon
was gewoon een vraagje naar eigen interesse hoor 
)
Thx! Gezien ik nu ook een blast van 16weken ga gedaan hebben, leek het mij wel op z'n plaats om lang genoeg te cruisen. Ik vermoed dat m'n waarden ook niet zo slecht zijn gezien de lage dosissen maar wil toch het zekere voor het onzekere nemenokeyywas gewoon een vraagje naar eigen interesse hoor
ben zelf meestal na 8ish weken goed hersteld (op cholesterol na dan, die gaat nooit helemaal naar de "gezonde" baseline)
kga zelf ook wel nooit extreem hoog in tren ofzo dus mss daarmee dat ik ermee wegkom
succes!
voor cholesterol gebruik ik rode gistrijst en co10, hopelijk zal dat in de bloedtest tezien zijn
Thx! Gezien ik nu ook een blast van 16weken ga gedaan hebben, leek het mij wel op z'n plaats om lang genoeg te cruisen. Ik vermoed dat m'n waarden ook niet zo slecht zijn gezien de lage dosissen maar wil toch het zekere voor het onzekere nemenvoor cholesterol gebruik ik rode gistrijst en co10, hopelijk zal dat in de bloedtest tezien zijn
![]()

dat co10 staat ook op me supp boodschappen lijstje aangezien mijn cholesterol wel fucked is atm dat weet ik zonder te prikken wel.Thx! Gezien ik nu ook een blast van 16weken ga gedaan hebben, leek het mij wel op z'n plaats om lang genoeg te cruisen. Ik vermoed dat m'n waarden ook niet zo slecht zijn gezien de lage dosissen maar wil toch het zekere voor het onzekere nemenvoor cholesterol gebruik ik rode gistrijst en co10, hopelijk zal dat in de bloedtest tezien zijn
![]()
Ik dacht eigenlijk dat de rode gist rijst verantwoordelijk was voor de cholesteroldaling omdat er een statine-like stof inzit (monacaline k ofzo) en dat die stof je eigen co10 doet dalen, vandaar de combinatie. In welke mate alles 100% klopt wat ik net typte weet ik nietdat co10 staat ook op me supp boodschappen lijstje aangezien mijn cholesterol wel fucked is atm dat weet ik zonder te prikken wel.

Ik dacht eigenlijk dat de rode gist rijst verantwoordelijk was voor de cholesteroldaling omdat er een statine-like stof inzit (monacaline k ofzo) en dat die stof je eigen co10 doet dalen, vandaar de combinatie. In welke mate alles 100% klopt wat ik net typte weet ik niet![]()

Idd! Is ook maar een kleine investering vind ik, 20euro voor de combi rode gist rijst en co10 van 120pillen die ik eod slikdie coq10 zou ook gewoon in het algemeen je hartfunctie moeten verbeteren waardoor een iets hogere cholesterol minder kwaad kan
zou wel mooi zijn als je met die rode gistrijst je cholesterol aanzienlijk hebt kunnen verlagen, lijkt me alleszins veel gezonder dan een statine te moeten gebruiken als het ooit echt erg wordt![]()

Thx! Gezien ik nu ook een blast van 16weken ga gedaan hebben, leek het mij wel op z'n plaats om lang genoeg te cruisen. Ik vermoed dat m'n waarden ook niet zo slecht zijn gezien de lage dosissen maar wil toch het zekere voor het onzekere nemenvoor cholesterol gebruik ik rode gistrijst en co10, hopelijk zal dat in de bloedtest tezien zijn
![]()
Das niet te bestmijn hdl was afgelopen december : 0.58 (ref 0.90-1.70)
en ldl: 5.4 (ref 0.0-3.5)
good old tren lol
na m'n eerste kuur waren ze beide binnen referentie maar aan de lage kant. Totale cholesterol was gemiddeld. Benieuwd wat het nu gaat geven