Fitness Seller

test-tren-mk 677 bulk

• Topic Starter Topic Starter
Blast loopt bijna op z'n einde, nog 18 dagen om precies te zijn. Wat doet een mens dan? Right, volgende blast plannen:D ga eerst nog een 10-12weken cruisen. Calorieën zullen vrij laag gehouden worden om zo lean mogelijk aan een goeie bulk te beginnen.

Momenteel heb ik 3 ideeën:

1) sust 500- deca 450
2) sust 500- tren e 400
3) sust 750- mast e 400 (+ misschien dbol )

Heb ook voor 2maand mk 677, die zou ik ergens midden de blast er aan toevoegen.

Wat feedback/input van jullie is altijd welkom hierover:D

Hoeveel mm heb je de zijkanten?

En waarom sust ipv e/c?

Sust+tren+deca+mast geen oral bij nodig

Bedank me later maar :)

is er een reden waarom je zolang gaat cruisen? en op wat cruise je? :p

is er een reden waarom je zolang gaat cruisen? en op wat cruise je? :p
Wat @Tr3nbolon3 zegt + het komt beter uit. Augustus en september moet ik werken en een aantal herexamens regelen :p om dan vol in blast te zitten kan ik er geen optimaal gebruik van maken. cruisen ga ik doen op 0,5-0,75ml sustanon

Wat @Tr3nbolon3 zegt + het komt beter uit. Augustus en september moet ik werken en een aantal herexamens regelen :p om dan vol in blast te zitten kan ik er geen optimaal gebruik van maken. cruisen ga ik doen op 0,5-0,75ml sustanon

okeyy :) was gewoon een vraagje naar eigen interesse hoor :D
ben zelf meestal na 8ish weken goed hersteld (op cholesterol na dan, die gaat nooit helemaal naar de "gezonde" baseline :p)
kga zelf ook wel nooit extreem hoog in tren ofzo dus mss daarmee dat ik ermee wegkom :p
succes!

okeyy :) was gewoon een vraagje naar eigen interesse hoor :D
ben zelf meestal na 8ish weken goed hersteld (op cholesterol na dan, die gaat nooit helemaal naar de "gezonde" baseline :p)
kga zelf ook wel nooit extreem hoog in tren ofzo dus mss daarmee dat ik ermee wegkom :p
succes!
Thx! Gezien ik nu ook een blast van 16weken ga gedaan hebben, leek het mij wel op z'n plaats om lang genoeg te cruisen. Ik vermoed dat m'n waarden ook niet zo slecht zijn gezien de lage dosissen maar wil toch het zekere voor het onzekere nemen :P voor cholesterol gebruik ik rode gistrijst en co10, hopelijk zal dat in de bloedtest tezien zijn:o

Thx! Gezien ik nu ook een blast van 16weken ga gedaan hebben, leek het mij wel op z'n plaats om lang genoeg te cruisen. Ik vermoed dat m'n waarden ook niet zo slecht zijn gezien de lage dosissen maar wil toch het zekere voor het onzekere nemen :P voor cholesterol gebruik ik rode gistrijst en co10, hopelijk zal dat in de bloedtest tezien zijn:o

heb veel gehoord over die co10, benieuwd wat het voor jou doet! binnenkort ook eens mee experimenteren :p

dat co10 staat ook op me supp boodschappen lijstje aangezien mijn cholesterol wel fucked is atm dat weet ik zonder te prikken wel.

dat co10 staat ook op me supp boodschappen lijstje aangezien mijn cholesterol wel fucked is atm dat weet ik zonder te prikken wel.
Ik dacht eigenlijk dat de rode gist rijst verantwoordelijk was voor de cholesteroldaling omdat er een statine-like stof inzit (monacaline k ofzo) en dat die stof je eigen co10 doet dalen, vandaar de combinatie. In welke mate alles 100% klopt wat ik net typte weet ik niet :P

Ik dacht eigenlijk dat de rode gist rijst verantwoordelijk was voor de cholesteroldaling omdat er een statine-like stof inzit (monacaline k ofzo) en dat die stof je eigen co10 doet dalen, vandaar de combinatie. In welke mate alles 100% klopt wat ik net typte weet ik niet :P

die coq10 zou ook gewoon in het algemeen je hartfunctie moeten verbeteren waardoor een iets hogere cholesterol minder kwaad kan
zou wel mooi zijn als je met die rode gistrijst je cholesterol aanzienlijk hebt kunnen verlagen, lijkt me alleszins veel gezonder dan een statine te moeten gebruiken als het ooit echt erg wordt :p

mijn hdl was afgelopen december : 0.58 (ref 0.90-1.70)
en ldl: 5.4 (ref 0.0-3.5)

good old tren lol

die coq10 zou ook gewoon in het algemeen je hartfunctie moeten verbeteren waardoor een iets hogere cholesterol minder kwaad kan
zou wel mooi zijn als je met die rode gistrijst je cholesterol aanzienlijk hebt kunnen verlagen, lijkt me alleszins veel gezonder dan een statine te moeten gebruiken als het ooit echt erg wordt :p
Idd! Is ook maar een kleine investering vind ik, 20euro voor de combi rode gist rijst en co10 van 120pillen die ik eod slik:D

Rode rijstgist werkt voor mij ook prima. Neem voor mijn hdl omega3 visolie en voor ldl rode rijstgist. Had 12 weken geblast op 300 test 800 tren en 500 mast. In de 4e week van mijn cruise (300 test-e en 250 mast-e) was mijn cholesterol prima volgens bloedmeting van de huisarts.

mijn hdl was afgelopen december : 0.58 (ref 0.90-1.70)
en ldl: 5.4 (ref 0.0-3.5)

good old tren lol
Das niet te best:roflol: na m'n eerste kuur waren ze beide binnen referentie maar aan de lage kant. Totale cholesterol was gemiddeld. Benieuwd wat het nu gaat geven :p

Terug
Naar boven