AndroidHealthClinic

test-tren-mk 677 bulk

• Topic Starter Topic Starter
Rode rijstgist werkt voor mij ook prima. Neem voor mijn hdl omega3 visolie en voor ldl rode rijstgist. Had 12 weken geblast op 300 test 800 tren en 500 mast. In de 4e week van mijn cruise (300 test-e en 250 mast-e) was mijn cholesterol prima volgens bloedmeting van de huisarts.
Wow, das idd wel goed. Visolie zou ik ook eens moeten aanschaffen. Welke rode gist rijst heb je? Die dat ik heb geeft niet aan hoeveel monacoline k erin zit terwijl andere merken dit wel doen, dus ik blijf sceptisch :P

Winstrol er sinds een paar dagen uitgeknikkerd en anavar erin op 50mg. Wordt al sterker en de feel good is ook aanwezig (mss toch beter naar @Tr3nbolon3 geluisterd als het aankwam op var vs winny:P)

Huidige situatie overigens:
Plat:o ( foto is van deze ochtend)
image.jpeg

Qua vetverlies is het meh, stiekem hoopte ik op gortdroog maar dat gaat t niet worden :emo: ketchup vervangen door mosterd, wortels door tomaten (hopelijk doet dit nog iets:roflol:)

Momenteel is er een kleine shitstorm gaande over anabolen in België, best grappig wat je allemaal hoort dan:D

Winstrol er sinds een paar dagen uitgeknikkerd en anavar erin op 50mg. Wordt al sterker en de feel good is ook aanwezig (mss toch beter naar @Tr3nbolon3 geluisterd als het aankwam op var vs winny:P)

Huidige situatie overigens:
Plat:o ( foto is van deze ochtend)
image.jpeg

Qua vetverlies is het meh, stiekem hoopte ik op gortdroog maar dat gaat t niet worden :emo: ketchup vervangen door mosterd, wortels door tomaten (hopelijk doet dit nog iets:roflol:)

Momenteel is er een kleine shitstorm gaande over anabolen in België, best grappig wat je allemaal hoort dan:D
Vanwaar die kruistocht tegen anabolen bij amateurs in de sportschool in België?

Volkssport nr1 wielrennen staat toch ook stijf van de PED's...

Klopt, maar fysiek geven ze die indruk niet (zij zijn geen 2x zo breed met aders bv :p ). De reacties die onder het artikel geschreven werd waren echt lachen:roflol: ook op de radio sprak een 'expert' over hoe spuiten vaak ook gedeeld werden:roflol::roflol:

ik heb gehoord dat ze die doingcontroles eindelijk willen stoppen lol, en dat ze willen "preventief te werk" willen gaan, mss hebben ze eindelijk door dat er niemand een fok geeft om die controles :p

Klopt, maar fysiek geven ze die indruk niet (zij zijn geen 2x zo breed met aders bv :p ). De reacties die onder het artikel geschreven werd waren echt lachen:roflol: ook op de radio sprak een 'expert' over hoe spuiten vaak ook gedeeld werden:roflol::roflol:

kheb altijd zo'n zin om al die idioten op hun plaats te zetten in de reacties en te wijzen op hoe alcohol en tabak minstens even slecht zijn, maarja dan word je weer gezien als een dikke anabolenfreak met roid rage :rolleyes:

ik heb gehoord dat ze die doingcontroles eindelijk willen stoppen lol, en dat ze willen "preventief te werk" willen gaan, mss hebben ze eindelijk door dat er niemand een fok geeft om die controles :p

kheb altijd zo'n zin om al die idioten op hun plaats te zetten in de reacties en te wijzen op hoe alcohol en tabak minstens even slecht zijn, maarja dan word je weer gezien als een dikke anabolenfreak met roid rage :rolleyes:
Mwa ik geef wel om die controle, mijn portefeuille om precies te zijn:o enkel preventief te werk gaan klinkt heel goed dan:P

Ik sluit me volledig aan bij je, de zaken die je daar soms leest... Maar goed, discussiëren met idioten doe ik liever niet :roflol:

Die storm over anabolen in België zal er altijd wel blijven.

Ik denk dat we best stoppen met anabolen en lekker elke dag een bak leegdrinken en een pakje sigaretten roken, veel gezonder...

Edit: ze spreken trouwens altijd over de gezondheidsrisico's op lange termijn van anabolen en ik ben er van overtuigd dat die er zeker zijn. Maar hoeveel groter zijn die gezondheidsrisico's in vergelijking met drankmisbruik en rookverslaving?

Ik betwijfel dat die gezondheidsrisico's zoveel groter zijn.

Laatst bewerkt:
Die storm over anabolen in België zal er altijd wel blijven.

Ik denk dat we best stoppen met anabolen en lekker elke dag een bak leegdrinken en een pakje sigaretten roken, veel gezonder...

Edit: ze spreken trouwens altijd over de gezondheidsrisico's op lange termijn van anabolen en ik ben er van overtuigd dat die er zeker zijn. Maar hoeveel groter zijn die gezondheidsrisico's in vergelijking met drankmisbruik en rookverslaving?

Ik betwijfel dat die gezondheidsrisico's zoveel groter zijn.
Idd!

Ik zie het als een balans; sporten, gezond eten en aas gebruik vs niet sporten, semi gezond eten en roken/drinken.

Heel zwart wit dit maar enfin:D

Laatst bewerkt:
Heb jij die Tren A en Mast P nou als extra, naast je lange esters meelopen of de lange esters eruit en short ones voor in de plaats?

Wielrenners op amateur niveau controleren kost hun te veel, want daar zie je uiterlijk niet wie wel of niet gebruikt. Alleszins veel minder dan bij bb. In een fitnesszaal gaan ze heel gericht tewerk. De dikkere mensen en de ecto's worden niet gecontroleerd waardoor er in verhouding minder dopingtesten gebruikt worden. (1 test kost al vaak 350-500eur)
Ze doen die controles ook wel bij zwemclubs en voetballers, Maatje van me moest vrij vaak plassen als voetballer (wel in eerste ploeg, en daar was het ook zeer selectief). Hun doel is gewoon zoveel mogelijk mensen pakken die aan de doping zitten zodat ze op het einde van het jaar kunnen zeggen dat ze x aantal personen "gepakt" hebben. Op wedstrijdatleten alleen zou vlaanderen niet uitblinken dus pakken ze maar de gemakkelijke route en controleren ze bodybuilding- en zwem-amateurs zodat er op het einde van het jaar een artikel kan verschijnen over hoe goed de anti doping organisatie in vlaanderen wel niet is in vergelijking met andere landen :rolleyes: in 2014 had Vlaanderen zelfs het wereldrecord lol

Wielrenners op amateur niveau controleren kost hun te veel, want daar zie je uiterlijk niet wie wel of niet gebruikt. Alleszins veel minder dan bij bb. In een fitnesszaal gaan ze heel gericht tewerk. De dikkere mensen en de ecto's worden niet gecontroleerd waardoor er in verhouding minder dopingtesten gebruikt worden. (1 test kost al vaak 350-500eur)
Ze doen die controles ook wel bij zwemclubs en voetballers, Maatje van me moest vrij vaak plassen als voetballer (wel in eerste ploeg, en daar was het ook zeer selectief). Hun doel is gewoon zoveel mogelijk mensen pakken die aan de doping zitten zodat ze op het einde van het jaar kunnen zeggen dat ze x aantal personen "gepakt" hebben. Op wedstrijdatleten alleen zou vlaanderen niet uitblinken dus pakken ze maar de gemakkelijke route en controleren ze bodybuilding- en zwem-amateurs zodat er op het einde van het jaar een artikel kan verschijnen over hoe goed de anti doping organisatie in vlaanderen wel niet is in vergelijking met andere landen :rolleyes: in 2014 had Vlaanderen zelfs het wereldrecord lol
Dit voorjaar al een kleine 30 in de de fitnesszalen. Als Belg zijnde moet je ook goed je pre workout ingrediënten kennen (sowieso eigenlijk). Zie er een aantal in m'n gym pre workout gebruiken waarvan ze no clue hebben dat ze zomaar tegen de lamp kunnen lopen en de stempel 'dopingzondaar' zouden krijgen, om nog maar te zwijgen van de boete:o

Pffff gelukkig woon ik niet in België da fak

Merk je wel verschil nu met anavar, dacht ergens te hebben gelezen dat je heel weinig merkte van de winny

Lange eruit en de korte erin :P
Leek mij ook het beste idd. Had sowieso nog Mast P liggen. Mast E gaat van 200mg E naar 280 P, hoger ga ik niet en lijkt me een prima switch. Tren A zou ik dan ff moeten regelen. In hoeverre is Tren A potenter, om t gemakshalve maar even zo te noemen, dan Tren E, in jouw ervaring? De switch zou dan zijn van Tren E 700mg naar Ace. Maar om dan 400 Ace te zetten lijkt me dan niet echt logisch gezien ik qua dose/werking liever op gelijke hoogte blijft tov 700mg E, of iets meer zelfs. Maar zoals ik al zei, Para en Tren E is ook niet te vergelijken. Para > Tren E..

Leek mij ook het beste idd. Had sowieso nog Mast P liggen. Mast E gaat van 200mg E naar 280 P, hoger ga ik niet en lijkt me een prima switch. Tren A zou ik dan ff moeten regelen. In hoeverre is Tren A potenter, om t gemakshalve maar even zo te noemen, dan Tren E, in jouw ervaring? De switch zou dan zijn van Tren E 700mg naar Ace. Maar om dan 400 Ace te zetten lijkt me dan niet echt logisch gezien ik qua dose/werking liever op gelijke hoogte blijft tov 700mg E, of iets meer zelfs. Maar zoals ik al zei, Para en Tren E is ook niet te vergelijken. Para > Tren E..
Kan ik moeilijk op antwoorden gezien ik momenteel enkel ervaring heb met tren a, en dat op vrij low dose. Zit nu gemiddeld gezien (prik eod dus gemiddeld over 2weken gezien) 262,5mg tren a. Kwa 'feel' voel ik echt niets eigenlijk :p dosering zou wel omhoog gemogen hebben maar zal nu vast niet veel meer uithalen. Ik zie wel dat het een potent middel is, lijk zelf vvm te winnen op 2000kcal (gewicht stijgt zelf iets :/).

Een drop van tren e 700 naar tren a 400 zou ik nu niet echt doen, een oplossing om beide te gebruiken? Zou max zakken naar 600 dan.
Wist ook niet dat para beter dan tren e was eigenlijk, e lijkt mij gewoon handiger gezien het 200mg/ml vs 75mg/ml is :p welke gains haal je trouwens niet op 700mg tren holy f**k :roflol:

Pffff gelukkig woon ik niet in België da fak

Merk je wel verschil nu met anavar, dacht ergens te hebben gelezen dat je heel weinig merkte van de winny
Ik merk er zeker wat meer van dan winny idd. Beetje extra kracht en uithouding op de loopband is ook best ziek :D

'T forum doet het weer! :cheer:

Laatste dagen toch wat sides ervaren: fucking gyno... Het bolletje is klein maar heeft wel een grote impact op hoe m'n tepel eruit ziet. Neem al een viertal dagen 20mg nolvadex en sinds gisteren ge-upped naar 40mg. Hoop dat ik geen verdere stappen moet nemen en grijpen naar middelen als arimidex of letro. Nevenwerking aan nolvadex is dat ik er acne van krijg, komt goed uit zo 10dagen voor je op reis vertrekt...:o qua emotionele/psychische sides ervaar ik er geen terwijl ik dacht dat tren hier wel een grotere invloed ging op hebben. (Ga afkloppen want wat niet is kan nog komen:o).

Het hele gyno gedoe maakt me wel wat voorzichter naar volgende blast toe. Ik had gehoopt dat ik er imuun voor was zoals vntl maar geen geluk jammer genoeg. ik neig naar test-deca, en daar ga ik ofwel een AI laten meelopen (ari of aro) ofwel nolva. Zie de laatste tijd vaker dat nolva on cycle wordt genomen en dat zou gyno toch het best moeten hinderen.

Qua training; veranderd van ppl naar upper/lower en ga het hatch squat programma voor 12weken volgen. Sinds mijn blessure squat ik lichtere gewichten en slechts tot parallel. Druist een beetje in tegen al mijn squat-principes :P diepte/form was vandaag A1 dus das helemaal moooi.

Qua vetverlies lijk ik nog een mini beetje verloren te hebben. Doe momenteel 3x45min cardio per week en verbrand er 600kcal per sessie mee.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven