Fitness Seller

Test&tren

muaythai

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Dag Boyzz,

ik wil binnenkort beginnen met een kuurtje test prop en tren ace, het is mijn 2de kuur, eerste kuur was eq met testo.. 500 mg 500mg week10

nu wil ik een kuurjte pakken:

week1-6 test prop van virormone 100 mg eod ( of zal ik er 150 van maken?)
week1-6 tren ace 75 mg eod van GG
I
k zat er ook er aan te denken om enanthate versie te nemen maar dat is me teveel vocht en veelste lang.

en nakuur met nolva en pregnyl..

ik weeg momenteel 85 kg bij een lengte van 178 cm, en wil zo droog mogelijk worden. Ik weet dat voeding en cardio de benodigde is om te halen wat ik wil.

maar als je met opemerkingen kunne komen of advies ben ik zeer blij

greets

muaythai

In 6 weken wordt jij niet droog genoeg, maat. Daar heb je langer voor nodig. Of je injecteert vaker met korte esters. Of je gaat voor lange esters met vochtverdrijvers, hoef je je geen zorgen meer te maken over vochtopslag.

In 6 weken wordt jij niet droog genoeg, maat. Daar heb je langer voor nodig. Of je injecteert vaker met korte esters. Of je gaat voor lange esters met vochtverdrijvers, hoef je je geen zorgen meer te maken over vochtopslag.

Aan wat voor vochtverdrijvers, moet ik dan denken en werken die voor iedereen goed..?

misschien t3 erbij nemen

in 6 weken wordt je, zoals al opgemerkt, echt niet goed droog!
test en tren is wel de shit, neem evt iets om je stofwisseling te verhogen mocht je 'droog' willen worden

overigens oog ik altijd droger met de combi mast/prop dan tren/prop...hoewel alles je alles combineert je echt de uber-kuur hebt :) heb je nl ook alle pathways bezet!

• Topic Starter Topic Starter
in 6 weken wordt je, zoals al opgemerkt, echt niet goed droog!
test en trenbolone is wel de shit, neem evt iets om je stofwisseling te verhogen mocht je 'droog' willen worden

overigens oog ik altijd droger met de combi mast/prop dan trenbolone/prop...hoewel alles je alles combineert je echt de uber-kuur hebt :) heb je nl ook alle pathways bezet!

Zoals T3 ofsow om mijn stofwisseling te verhogen?
Masteron kan altijd nog erbij de laatste 3 weken ofsow.. Maar doel is echt aankomen in vvm en wat dalen in BF.

Suat met lange esthers wordt je niet echt hard van, is meer vocht wat erbij komt, je loopt effe opgeblazen rond een paar maanden en dan is alles weer weg.. Heb je wel degelijk ooit gekuurt met tren ace en test prop samen en dan 6 weken lang? Ik denk dat je dan wel meer kwaliteitsmassa gaat krijgen en veel harder eruit komt te zien, maar moet altijd uitproberen natuurlijk..

Zoals T3 ofsow om mijn stofwisseling te verhogen?
Masteron kan altijd nog erbij de laatste 3 weken ofsow.. Maar doel is echt aankomen in vvm en wat dalen in BF.

t3 ofzo? wel ff goed inlezen vriend. is geen kinderspel.
3 weken aan de masteron is zinloos mijn inziens. een prop ester zou ik persoonlijk minimaal 6 weken nemen.

aankomen in vvm en dalen in bf? erg ambitieus plan hoor;)

verder heeft squat wel degelijk een punt dan 6 weken te kort is. je vraagt om advies, dat krijg je, sla je t in de wind...beetje apart....maar goed zelf weten. weet igg wel dat je spijt gaat krijgen

en dat lange esters allemaal vocht is:rolleyes: wtf...dat bepaalt voeding grotendeels vriend. ik kan cutten met eq...langere ester kan je niet krijgen hahaha..dus ff goed overdenken mss, zeker in combinatie met iets langere kuur een aanrader!

3 weken aan de masteron is zinloos mijn inziens. een prop ester zou ik persoonlijk minimaal 6 weken nemen.

verder heeft squat wel degelijk een punt dan 6 weken te kort is. je vraagt om advies, dat krijg je, sla je t in de wind...beetje apart....maar goed zelf weten. weet igg wel dat je spijt gaat krijgen

en dat lange esters allemaal vocht is:rolleyes: wtf...dat bepaalt voeding grotendeels vriend. ik kan cutten met eq...langere ester kan je niet krijgen hahaha..dus ff goed overdenken mss, zeker in combinatie met iets langere kuur een aanrader!

hahaha kinderspel dat weet ik ook wel vriend dat het geen kinderspel is, maar wat zou ik dan moeten nemen voor snelle stofwisseling?

Ik dacht dat lange esters gay waren:p ;)

Zoals al gezegt is T3 is geen spelletje het is een zwaar medicijn, als je wilt cutten pak gewoon lange esthers test en tren. mast op het einde en 8 weken clen.

Maar korte esthers zijn ook lekker op gewoon lekker mee te kuren test tren mast eod 6/7 weken klaar is kees.

Zoals al gezegt is T3 is geen spelletje het is een zwaar medicijn, als je wilt cutten pak gewoon lange esthers test en trenbolone. mast op het einde en 8 weken clenbuterol.

Maar korte esthers zijn ook lekker op gewoon lekker mee te kuren test trenbolone mast eod 6/7 weken klaar is kees.

en ben jij al begonnen?

Terug
Naar boven