XXL Nutrition

Test verhogen in test tren kuur

Is mijn eerste keer tren, dan 600mg/wk (150mg eod) niet verkeerd toch? Hoor meerdere jongens die het niet kunnen hebben.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook meer van tren-a had verwacht na wat ik letterlijk overal op bb forums lees en op youtube hoor. Maar ga er opzich wel lekker op nu, maar die mega kracht toename blijft nog steeds uit...:( Voeding idd onder de loep nemen samen met mijn coach.

Ja i know maar wil wat meer pakken:rolleyes:

Yep:cool:

Dieet via de Flex challange. Doel is uiteindelijk droge massa aanzetten, zoals we allemaal willen natuurlijk. Het gaat me erom dat ik wat meer wil pakken ipv minder bf en zelfde gewicht.

2 kante tegelijk in is bijna onmogelijk, tren brengt je daar het dichtste bij maar misschien niet op mijn 'lage' dosering.

Flex challenge ;) dan zit je alvast bij mij ergens hé

Ben bezig met test-e 500mg/wk + tren-a 600mg/wk en zat eraan te denken test te verhogen omdat ik nog weinig massa aangezet heb, wel meerdere % bf omlaag gegaan en op zelfde gewicht gebleven. Is dit een verstandige keuze om extra droge massa te pakken, zie namelijk bijna nooit test hoger als tren in soort gelijke kuren.

In welke week van je kuur zit je nu en hoeveel ben je precies gezakt in vet%?

Terug
Naar boven