XXL Nutrition

Peiling Test vs. Primo

Bezoekers in dit topic

AKABEASTMODE

Cool Novice
Lid geworden
8 mei 2017
Berichten
42
Waardering
30
Lengte
2m
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Ik merk dat een eerste kuur met Test 500mg populair is op dit forum en veel wordt aangeraden. Echter hoor ik vaak van de zogenaamde 'veteranen' bodybuilders dat beginnen met een primo kuur een goede manier is om kennis te maken met aas. Ik heb zelfs wel eens meegekregen dat een kuur van 6-8 weken primo meer dan genoeg zou zijn om 'lean muscle' te gainen (weliswaar minder dan met test ofc). Nou wil ik toch graag weten wat jullie hier van vinden en waarom. kleine peiling:)
 
Dat kan ik begrijpen, a/e ratio zal dan beter uitkomen en minder sides natuurlijk
 
De zelfbenoemde “veteranen” gebruiken vaak minder kennis ze Vraten ook dbol als snoepjes en deca only was ook niet gek

Test only is superieur aan primo only
 
Laatst bewerkt:
375 test 300 primo, beste optie!
 
Als we dan toch ‘post hier je ideale kuur’ gaan neerplempen:
600mg test + 400mg mast. Zit er nu op en god damn ik heb niets negatiefs te melden.
 
Als we dan toch ‘post hier je ideale kuur’ gaan neerplempen:
600mg test + 400mg mast. Zit er nu op en god damn ik heb niets negatiefs te melden.

“Feel good” gevoel?
 
Als je eens uitrekent hoeveel geld je kwijt bent aan 12 weken 400-600mg primo per week... En dan heb je altijd nog de twijfel of je shit wel echt is of niet :hahaha:Mocht het echt een supersteroid zijn, zou je het nog kunnen overwegen, maar het enige positieve wat ik erover hoor / lees is de "leuke look" die je er van krijgt. Nou, dat is niet echt overtuigend imo.
 
Als je eens uitrekent hoeveel geld je kwijt bent aan 12 weken 400-600mg primo per week... En dan heb je altijd nog de twijfel of je shit wel echt is of niet :hahaha:Mocht het echt een supersteroid zijn, zou je het nog kunnen overwegen, maar het enige positieve wat ik erover hoor / lees is de "leuke look" die je er van krijgt. Nou, dat is niet echt overtuigend imo.

+1

Vraag me dit ook af. Zeker gezien de primo vaak gefaked wordt door mast. En je van mast ook een "leuke look" krijgt.
 
Opgeschoond :mad:
 
Back
Naar boven