Fitness Seller

Peiling Test vs. Primo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat je minstens 125mg test nodig hebt is bullshit. Waarom zou bold only dan wel kunnen?

Heb 700 NPP only gedaan en 900 deca + 30mg dbol. Bij beide voelde ik me top

Omdat boldenone bij 600 Mg+ een omzetting heeft naar testosterone. Dat jij je prima voelt op Npp only en deca only zegt mij niks.

Deze informatie komt van bigcat

“Boldenone is het enige middel dat je in plaats van testosterone als basis kan gebruiken, en dit voornamelijk omdat een dosis van 600mg een conversie heeft naar testosterone die ene hoog normale dosis testosterone oplevert (equivalent van een 75-100mg test per week). “
 
Omdat boldenone bij 600 Mg+ een omzetting heeft naar testosterone. Dat jij je prima voelt op Npp only en deca only zegt mij niks.

Deze informatie komt van bigcat

Het is ook meteen de enige info can big cat waar serieuze vraagtekens bij geplaatst worden :)

Nu, zet gewoon altijd voor de zekerheid minstens low dose test in je kuur. Deca only is voor vrouwen.
 
Omdat boldenone bij 600 Mg+ een omzetting heeft naar testosterone. Dat jij je prima voelt op Npp only en deca only zegt mij niks.

Deze informatie komt van bigcat

“Boldenone is het enige middel dat je in plaats van testosterone als basis kan gebruiken, en dit voornamelijk omdat een dosis van 600mg een conversie heeft naar testosterone die ene hoog normale dosis testosterone oplevert (equivalent van een 75-100mg test per week). “

Boldenone converteert niet maar testosteron. Het converteert naar 1-testosteron, ook wel dihydrotestosterone, ook wel dihydroboldenone(DHB). Je kan bold gebruiken i.p.v. test omdat het aromatiseert. Je hebt oestrogeen nodig.
 
Het is ook meteen de enige info can big cat waar serieuze vraagtekens bij geplaatst worden :)

Nu, zet gewoon altijd voor de zekerheid minstens low dose test in je kuur. Deca only is voor vrouwen.

Of Deca only is voor mensen die droge spiermassa willen zonder gyno, haaruitval en acne. Om er maar een paar op te noemen.
 
Je zegt dat het per week lineair meer gains geeft, maar hoe zit dat dan met de duur van de lineaire periode? Als in hoeveel weken blijft het lineair? Ik neem aan dat na een x aantal weken je natuurlijk minder groeit maar je ziet hier op het forum toch wel mensen met test kuren van 8 tot 14 weken lang.
Ik dacht dat de studie tot 20weken duurde. Dus lineair tot 20weken kunnen we zeker van zijn

Correct me if I'm wrong tho, dacht 18-20 weken
 
Je zegt dat het per week lineair meer gains geeft, maar hoe zit dat dan met de duur van de lineaire periode? Als in hoeveel weken blijft het lineair? Ik neem aan dat na een x aantal weken je natuurlijk minder groeit maar je ziet hier op het forum toch wel mensen met test kuren van 8 tot 14 weken lang.
Ik zeg dat tot een bepaalde dosering je lineair meer gains kunt verwachten.

Hoe het tijdsverloop van gains gaat is helaas geen goede studie over en ik zie ook niet in waarom je alleen zou kuren voor een periode dat dat lineair verloopt.

Deca only is Prima te doen zo lang je deca maar hoger dan 600mg per week doseert. Deca heeft 20% de aromatisatie die test heeft. Dus 1000mg deca geeft je +/- evenveel oestrogeen als 200mg test. Hierdoor is je A:E verhouding over het algemeen beter dan met test only, waardoor je veel minder sides krijgt.
Waar baseer je op dat de A:E-verhouding beter is dan met test only? De A:E-verhouding stijgt al zeer sterk (een veelvoud!) t.o.v. de fysiologische situatie wanneer je testosteronenanthaat toedient in een dosering van 600 mg per week. Ik zie echt niet in waarom je dat NOG verder zou willen stuwen. Daarbij komt nog dat nandrolon via de androgeenreceptor óók oestrogeen werkt, en in androgeengevoelige weefsels (zoals het borstweefsel) wordt zijn werking nu net verzwakt, daar waar dat van testosteron versterkt wordt.

Ik dacht dat de studie tot 20weken duurde. Dus lineair tot 20weken kunnen we zeker van zijn

Correct me if I'm wrong tho, dacht 18-20 weken
Er waren geen andere meetpunten in de tijd van de lichaamscompositie in die studie, dus er valt helaas niets te zeggen over het verloop van de gains die ze maakten in die 20 weken.

Omdat boldenone bij 600 Mg+ een omzetting heeft naar testosterone. Dat jij je prima voelt op Npp only en deca only zegt mij niks.

Deze informatie komt van bigcat

“Boldenone is het enige middel dat je in plaats van testosterone als basis kan gebruiken, en dit voornamelijk omdat een dosis van 600mg een conversie heeft naar testosterone die ene hoog normale dosis testosterone oplevert (equivalent van een 75-100mg test per week). “
Ik denk dat Peter is misleid door interferentie van boldenon (of één van de metabolieten ervan) met het bepalen van de testosteronwaarde met een bloedtest.

In de literatuur zul je nergens vinden dat testosteron een metaboliet is van boldenon. En zo'n voor de hand liggend metaboliet hadden ze wel opgepikt.
 
Lage dosering testosteron en 600 mg deca met een beetje dianabol is een top kuur!
 
En what about het verschil tussen test met mast vs. test met primo?
 
Mast in de abs injecteren en primo in de pecs, problem solved
 
Deca only is Prima te doen zo lang je deca maar hoger dan 600mg per week doseert. Deca heeft 20% de aromatisatie die test heeft. Dus 1000mg deca geeft je +/- evenveel oestrogeen als 200mg test. Hierdoor is je A:E verhouding over het algemeen beter dan met test only, waardoor je veel minder sides krijgt.
en dat deca bijna geen androgene activiteit heeft is een miniem detail ?
 
250 test plus 200 primo lijkt mij ook niet verkeerd voor een week of 8-10
 
Back
Naar boven