XXL Nutrition

Peiling Test vs. Primo

Bezoekers in dit topic

Als je eens uitrekent hoeveel geld je kwijt bent aan 12 weken 400-600mg primo per week... En dan heb je altijd nog de twijfel of je shit wel echt is of niet :hahaha:Mocht het echt een supersteroid zijn, zou je het nog kunnen overwegen, maar het enige positieve wat ik erover hoor / lees is de "leuke look" die je er van krijgt. Nou, dat is niet echt overtuigend imo.
primo heeft wel meer voordelen dan dat .
Juist, kun je er beter trenbolone in rammen :D
ehehehehe nee , in mijn geval niet
 
Primo is alleen leuk in de cruise
 
Mocht ik ooit beginnen met met een kuur dan dacht ik zelf aan 375 test en 200 mast met hcg 2x500iu
 
ik vind 100 tot max 200 mg primo pw een heel verstandig eerste kuurtje. Je kan er idd in een week of 6, afhankelijk van genenpakket een paar hele mooie schone kgs aanzetten zonder meteen je hele systeem te verkloten.

De mainstream adviezen van 500mg test als eerste kuur:rolleyes: manmanman.
 
ik vind 100 tot max 200 mg primo pw een heel verstandig eerste kuurtje. Je kan er idd in een week of 6, afhankelijk van genenpakket een paar hele mooie schone kgs aanzetten zonder meteen je hele systeem te verkloten.

De mainstream adviezen van 500mg test als eerste kuur:rolleyes: manmanman.

Wat? :roflol:
 
mja ik ben opgevoed door jongens die groot werden door een paar 2mg stromba tabletjes naar binnen te werken. Was in de tijd dat er nog gesport en gegeten werd, vorige eeuw ofzo.
 
mja ik ben opgevoed door jongens die groot werden door een paar 2mg stromba tabletjes naar binnen te werken. Was in de tijd dat er nog gesport en gegeten werd, vorige eeuw ofzo.

Bij jouw niet gewerkt dus
 
Testosteron weten we veel meer over. Het geeft je in elk geval tot 600 mg testosteronenanthaat per week lineair meer gains, en qua bijwerkingen lijkt er weinig te veranderen. Metenolon (Primobolan) converteert niet naar oestrogeen, wat het solo een slechte keuze maakt. Bovendien wordt het redelijk snel afgebroken in spierweefsel, wat het een ongunstige anabole:androgene-ratio geeft als een van de weinige middelen.

Gain je erop? Ja, natuurlijk. Je gaint op ALLE anabolen. Als dat je referentiekader is is het slecht met je gesteld.
 
Niet om gainen,
Testosteron weten we veel meer over. Het geeft je in elk geval tot 600 mg testosteronenanthaat per week lineair meer gains, en qua bijwerkingen lijkt er weinig te veranderen. Metenolon (Primobolan) converteert niet naar oestrogeen, wat het solo een slechte keuze maakt. Bovendien wordt het redelijk snel afgebroken in spierweefsel, wat het een ongunstige anabole:androgene-ratio geeft als een van de weinige middelen.

Gain je erop? Ja, natuurlijk. Je gaint op ALLE anabolen. Als dat je referentiekader is is het slecht met je gesteld.

Belangrijker vind ik: wat houd je ervan over als je stopt, maar ik lees het al off gaan wordt bijna niet meer gedaan lijkt weldoor de ijzervreters die hier in deze sectie posten. Bedoel ik jou niet mee Galen, neem aan dat jij geen enkele verslaving propageert.

Tis hier 'cruisen en blasten' dat de klok slaat :(
 
Niet om gainen,


Belangrijker vind ik: wat houd je ervan over als je stopt, maar ik lees het al off gaan wordt bijna niet meer gedaan lijkt weldoor de ijzervreters die hier in deze sectie posten. Bedoel ik jou niet mee Galen, neem aan dat jij geen enkele verslaving propageert.

Tis hier 'cruisen en blasten' dat de klok slaat :(
Ik zie niet in waarom je meer zou overhouden aan een kuur die je minder oplevert.
 
Niet om gainen,


Belangrijker vind ik: wat houd je ervan over als je stopt, maar ik lees het al off gaan wordt bijna niet meer gedaan lijkt weldoor de ijzervreters die hier in deze sectie posten. Bedoel ik jou niet mee Galen, neem aan dat jij geen enkele verslaving propageert.

Tis hier 'cruisen en blasten' dat de klok slaat :(
Begin je nu weer hier????
 
Testosteron weten we veel meer over. Het geeft je in elk geval tot 600 mg testosteronenanthaat per week lineair meer gains, en qua bijwerkingen lijkt er weinig te veranderen. Metenolon (Primobolan) converteert niet naar oestrogeen, wat het solo een slechte keuze maakt. Bovendien wordt het redelijk snel afgebroken in spierweefsel, wat het een ongunstige anabole:androgene-ratio geeft als een van de weinige middelen.

Gain je erop? Ja, natuurlijk. Je gaint op ALLE anabolen. Als dat je referentiekader is is het slecht met je gesteld.
Je zegt dat het per week lineair meer gains geeft, maar hoe zit dat dan met de duur van de lineaire periode? Als in hoeveel weken blijft het lineair? Ik neem aan dat na een x aantal weken je natuurlijk minder groeit maar je ziet hier op het forum toch wel mensen met test kuren van 8 tot 14 weken lang.
 
De zelfbenoemde “veteranen” gebruiken vaak minder kennis ze Vraten ook dbol als snoepjes en deca only was ook niet gek

Test only is superieur aan primo only

Deca only is Prima te doen zo lang je deca maar hoger dan 600mg per week doseert. Deca heeft 20% de aromatisatie die test heeft. Dus 1000mg deca geeft je +/- evenveel oestrogeen als 200mg test. Hierdoor is je A:E verhouding over het algemeen beter dan met test only, waardoor je veel minder sides krijgt.
 
Deca only is Prima te doen zo lang je deca maar hoger dan 600mg per week doseert. Deca heeft 20% de aromatisatie die test heeft. Dus 1000mg deca geeft je +/- evenveel oestrogeen als 200mg test. Hierdoor is je A:E verhouding over het algemeen beter dan met test only, waardoor je veel minder sides krijgt.

Ja das prima geen idee of het waar is daar moet Galen maar over oordelen.

Het feit blijft dat elke kuur een minimale dosis van 125 Mg testosterone moet hebben tenzij je bold op een hoge dosis zet.
Een minimale dosis testosterone is altijd superieur aan een kuur zonder testosterone. Hoe hoog je ook de andere compound doseert.
 
Ja das prima geen idee of het waar is daar moet Galen maar over oordelen.

Het feit blijft dat elke kuur een minimale dosis van 125 Mg testosterone moet hebben tenzij je bold op een hoge dosis zet.
Een minimale dosis testosterone is altijd superieur aan een kuur zonder testosterone. Hoe hoog je ook de andere compound doseert.

Dat je minstens 125mg test nodig hebt is bullshit. Waarom zou bold only dan wel kunnen?

Heb 700 NPP only gedaan en 900 deca + 30mg dbol. Bij beide voelde ik me top
 
Back
Naar boven