Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt creepy man.. Mijne zitten altijd gewoon in een doosje dat aangetekend wordt verstuurd![]()
Kunt beter even verder zoeken, via een internetsite bestellen is zo goed als altijd ruk en degenen hier die je zeggen dat zij altijd online bestellen hebben wss aandelen in zo'n site.
Ik neem ze altijd bij de afhaalchinees mee. Nr 148 testostelon

Wat is dat voor een idiote opmerking. Voor velen is het een noodzaak om via internet te bestellen. Niet iedereen heeft connecties. Er zijn wel degelijk betrouwbare internetsites, maar er zitten ook veel bedriegers tussen.
Het is onzin dat er bijna alleen maar fake websites tussen zitten. Sterker nog, de eerste zoekresultaten hebben logischerwijs de grootste kans op slagen.Niet iedereen heeft connecties? Met het gebruik tegenwoordig kent volgens mij echt iedereen wel iemand die iemand kent die goed spul kan regelen. Juist die laatste zin geeft toch ook mijn punt weer? Er zullen vast op de 100 wel 5 goede sites tussen zitten. Beetje jammer als je er eerst 50 moet uitproberen voor je 1 goede tegenkomt. Maar he, like I said, maakt mij 't uit waar een ander besteld.
Het is onzin dat er bijna alleen maar fake websites tussen zitten. Sterker nog, de eerste zoekresultaten hebben logischerwijs de grootste kans op slagen.
Het is onzin dat er bijna alleen maar fake websites tussen zitten. Sterker nog, de eerste zoekresultaten hebben logischerwijs de grootste kans op slagen.