Fitness Seller

Testo met Oxy

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik jou stats had zou ik voor de primo of var cycle only gaan..
Zonde om testo kuur te gaan doen, grote kans dat je het niet vast kan houden, depressief wordt, stopt met trainen..
 
mijn 2de kuurtje was ook test oxy, ik zat wel al op 90 kg met 12%vet 1.84m

maar ik zat op 500mg per week / 10 weken
eerste 3 weken 75mg oxy per dag

14 kg aangekomen, 7 kg overgehouden, veel vocht en vet dus..

maar wel massa die 7 kg,
 
Als je 80 wil wegen ga je toch niet kuren ofwel ?
Verdiep je eigen in voeding die kilo's blijven veel beter zitten.

Dan ga je ook nog eens met oxy zitten klote, de zwaarste aas die er is samen met tren.
Dan die testo is de slechste test variant die er is qua werking (heeel veel vocht en vet)
En weet je waar dat door komt ? door de omzetting naar oestrogeen !
Je zit al op 15% bf, wat denk jij dat er gaat gebeuren met Oxy, Testo en veel bananen ? Ik doe een gok dat je idd de 80 gaat halen maar dan met 18% bf. En dan na de kuur na een week of 6 geeft de weegschaal nog maar 75kg aan, maar is je bf nog steeds 18%. (en dat is GEEN mooie bouw)
Wil je dat ? Lijkt me niet. verdiep je nou gewoon eens in de voeding en middelen want je weet er totaal niets vanaf.
Zorg eerst maar dat je de mentaliteit krijgt van een BBér voordat je roept geen heavy builder te willen worden. want op deze manier word je nog niet eens een beachboy.

helemaal goed!!
 
Als je 80 wil wegen ga je toch niet kuren ofwel ?
Verdiep je eigen in voeding die kilo's blijven veel beter zitten.

Dan ga je ook nog eens met oxy zitten klote, de zwaarste aas die er is samen met tren.
Dan die testo is de slechste test variant die er is qua werking (heeel veel vocht en vet)
En weet je waar dat door komt ? door de omzetting naar oestrogeen !
Je zit al op 15% bf, wat denk jij dat er gaat gebeuren met Oxy, Testo en veel bananen ? Ik doe een gok dat je idd de 80 gaat halen maar dan met 18% bf. En dan na de kuur na een week of 6 geeft de weegschaal nog maar 75kg aan, maar is je bf nog steeds 18%. (en dat is GEEN mooie bouw)
Wil je dat ? Lijkt me niet. verdiep je nou gewoon eens in de voeding en middelen want je weet er totaal niets vanaf.
Zorg eerst maar dat je de mentaliteit krijgt van een BBér voordat je roept geen heavy builder te willen worden. want op deze manier word je nog niet eens een beachboy.

Zoooo... zovaak lees ik dit soort dingen niet van je navy :eek:

:thumbs:
 
Als je doel is 80 kg te wegen op een respectabel vet % moet je niet aan de anabolen,dat doel heb je na een paar jaar met goede training en voeding al bereikt !
Denk eraan,elke kuur kan later voor problemen zorgen !
 
Hehe ja inderdaad. Spuit zal er ondertussen toch al ingejast zijn en over een tijdje zal de TS een illusie armer zijn en stoppen met de sport.
 
Als je 80 wil wegen ga je toch niet kuren ofwel ?
Verdiep je eigen in voeding die kilo's blijven veel beter zitten.

Dan ga je ook nog eens met oxy zitten klote, de zwaarste aas die er is samen met tren.
Dan die testo is de slechste test variant die er is qua werking (heeel veel vocht en vet)
En weet je waar dat door komt ? door de omzetting naar oestrogeen !
Je zit al op 15% bf, wat denk jij dat er gaat gebeuren met Oxy, Testo en veel bananen ? Ik doe een gok dat je idd de 80 gaat halen maar dan met 18% bf. En dan na de kuur na een week of 6 geeft de weegschaal nog maar 75kg aan, maar is je bf nog steeds 18%. (en dat is GEEN mooie bouw)
Wil je dat ? Lijkt me niet. verdiep je nou gewoon eens in de voeding en middelen want je weet er totaal niets vanaf.
Zorg eerst maar dat je de mentaliteit krijgt van een BBér voordat je roept geen heavy builder te willen worden. want op deze manier word je nog niet eens een beachboy.

++

en lol at TS, ga eerst maar eens echt veel eten en goed trainen; ik ben 72 kg en eet veel..... lol gekker moet het niet worden.
 
Ik dacht dat dit een forum was waar mensen mensen helpen ...

Het kan zijn dat ik niet echt afweet van dit soort dingen, maar dat kun je dan op een andere manier zeggen, daarvoor hoef je de mentaliteit niet te hebben van een BBer maar gewoon simpelweg een mens zijn...
 
we helpen je ook. het is alleen niet hetgeen jij horen wil.

Niet waar :)

ik apprecieer het advies die ik hier al heb uitgehaald en begin zwaar te twijfelen of ik die kuur wel doe ...

Maar sommige mensen hier op dit forum zouden beter wat doen aan hun manier van uitleg ....

Nouja, toch bedankt allen voor de tips, ik trek er wel conclusies uit en denk me nog eens goed over wat ik doe.

Gr !
 
Dat is nou een uitleg waar ik iets aan heb.

Dank...

Maar reacties als you fail of andere bs heb ik niets aan !

GR
 
Mijn advies is begin er niet aan. Steroiden zijn alleen besteed aan personen die er groter bij willen lopen dan als zonder steroiden mogelijk is. Het nadeel van steroiden is ook nog eens dat de massa moelijker vast te houden is dan wanneer je het natuurlijk zou doen.
10 kilo zwaarder worden op natuurlijke basis is mogelijk binnen een tot anderhalf jaar, met de juiste voeding en training. Geen enkel probleem. Daarnaast zul je geen neveneffecten/sides hebben en het is ook nog een keer vele malen goedkoper.

Je hebt er goed aan gedaan om eerst de vraag te stellen op een forum. Dan heb je in ieder geval de kans om de mening te hebben van mensen die al langer op deze aardkloot rondlopen. Je hebt nog een heel leven voorje en het heeft geen zin om dat te gaan verkloten in een paar jaar, want dat is wel mogelijk.

geduld is een deugd, het is een uiterst onfortuinlijke zaak dat bb'en vandaag de dag gelijk wordt gesteld aan steroiden gebruik en het is zodoende ook helemaal niet gek te noemen dat jij je de vragen steld die jij jezelf stelt.

Dus, zeker niet doen. Mooi vanaf blijven, gewoon energie steken in trainingstechnieken en experimenteren met trainingstechnieken en 10 kilo is binnen een jaar a anderhalf jaar makkelijk te bereiken met de juiste intensieve training. En volgens mij heb je dan je doel al bereikt.
 
ok bedankt :)

Ik dump dit handeltje zo snel mogelijk en ga naturel trainen tot ik mijn doel heb bereikt.
Ik dank jullie allen voor jullie advies en steun.

Ik had me nl laten opdraaien door m'n broer om in zijn voetsporen te treden.

Gelukkig dat ik hier op dit forum terecht kwam om een antw. te hebben op mijn vragen.
Ik wist niet echt wat die steroïden met mij zouden doen. Dus daarom dat ik hier kwam.

Nogmaals bedankt :)

Mvg,
 
whooo, een zeldzame gebeurtenis... !
kan dit topic ingelijst worden ??? :D
 
vindt het helemaal geen zeldzame gebeurtenis.

Sommige mensen willen er gewoon uit blijven zien en willen helemaal niet met een vochtkop rondlopen en daarnaast hun gezondheid op het spel zetten.

Er zijn gelukkig nog altijd meer sporters die geen steroiden gebruiken dan sporters die wel steroiden gebruiken. Zelfs in bodybuilding.

Deze jongen is 21, een jong volwassene dus. Ik vindt dat hij zich heel kloekzinnig heeft opgesteld en dat mag ook wel eens gezegd worden.
We komen allemaal wel eens in zwaar vaarwater terecht en het enige wat we kunnen hopen is dat we in die situatie verstandig handelen en dat ik wat deze jongen in mijn optiek heeft gedaan.
 
vindt het helemaal geen zeldzame gebeurtenis.

Sommige mensen willen er gewoon uit blijven zien en willen helemaal niet met een vochtkop rondlopen en daarnaast hun gezondheid op het spel zetten.

Er zijn gelukkig nog altijd meer sporters die geen steroiden gebruiken dan sporters die wel steroiden gebruiken. Zelfs in bodybuilding.

Deze jongen is 21, een jong volwassene dus. Ik vindt dat hij zich heel kloekzinnig heeft opgesteld en dat mag ook wel eens gezegd worden.
We komen allemaal wel eens in zwaar vaarwater terecht en het enige wat we kunnen hopen is dat we in die situatie verstandig handelen en dat ik wat deze jongen in mijn optiek heeft gedaan.

en dat is precies wat ik bedoel; maar als je perse interessant wilt doen....

zo vaak gebeurt het niet als iemand al kuurplannen en een voorstel heeft dat ze door input van DBB leden alsnog van gedachte verandert worden om geheel niet te kuren.
 
pff, we hebben weer ff een priester aan boord hoor..
 
ik gok dat roberto atheist is :D
 
:thumb:
houd niet van preken en houd niet van godsdienst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven