rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
dat schept een band

hoe eng dat ook moge klinken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

pff, we hebben weer ff een priester aan boord hoor..
pff, we hebben weer ff een priester aan boord hoor..
en dat is precies wat ik bedoel; maar als je perse interessant wilt doen....
Ik begrijp hoe jij je voelt bro, maar ieder mag zn ongezouten mening hier neerzetten.
Maar in dit geval blijft het er ook bij.
Deze sectie is er niet bij geholpen als mensen het gebruik blijven afraden.
Maar misschien is er nog ruimte bij de mens health?
Zijn er meerdere aanwezig/geweest dan? Wanneer er meerdere geweet zijn wil ik niet weten wat er mee gebeurd is...
Dit slaat werkelijk nergens op,is een directe vorm van sensuur en volledig onverantwoord.
Ga dan gewoon je interesses delen met mensen in de voedingsectie.
Nou, ik loop al een paar jaartjes mee in het wereldje.

- ik zie niemand zeggen dat zn EIGEN KUURVOORSTEL verstandig is!
- ik zie een enkeling een betere kuur suggestie doen, voor het geval TS toch besluit te kuren.

meh 1 advies een goed trainingsschema van 2 maximaal en dan zeg ik max 3 spiergroepen per keer dat je traint en 4x per week trainen en laat dat thuis kloten met dumbbells achterwege.
een full body work out elke keer als je gaat trainenmeh 1 advies een goed trainingsschema van 2 maximaal en dan zeg ik max 3 spiergroepen per keer dat je traint en 4x per week trainen en laat dat thuis kloten met dumbbells achterwege.
'nuff said 
er is niets mis met FB trainingen, mits goed uitgevoerd. was het niet trouwens jij die zn benen niet trainde'nuff said
![]()
als je fb trainingen doet kan je toch nooit een spiergroep goed aanpakken totdat je niet meer kan anders ben je wel een paar uur zoet in de gym en dat werkt ook alleen maar katabool en niet te vergeten dat je een goede conditie ervoor moet hebben waarbij je nooit echt groot word maar ik zie dat het niet zijn doel isnou niet zeiken over benen heals je fb trainingen doet kan je toch nooit een spiergroep goed aanpakken totdat je niet meer kan anders ben je wel een paar uur zoet in de gym en dat werkt ook alleen maar katabool en niet te vergeten dat je een goede conditie ervoor moet hebben waarbij je nooit echt groot word maar ik zie dat het niet zijn doel is
Volgens mij snap jij het principe van een FB training niet helemaal...
Jij stelt dat je jezelf altijd helemaal kapot moet trainen om een spiergroep goed aan te pakken. Dit is imo totaal niet waar.als je fb trainingen doet kan je toch nooit een spiergroep goed aanpakken totdat je niet meer kan
nou niet zeiken over benen heals je fb trainingen doet kan je toch nooit een spiergroep goed aanpakken totdat je niet meer kan anders ben je wel een paar uur zoet in de gym en dat werkt ook alleen maar katabool en niet te vergeten dat je een goede conditie ervoor moet hebben waarbij je nooit echt groot word maar ik zie dat het niet zijn doel is
Bij FB train je je spiergroepen minder intensief (door bijvoorbeeld maar 1 oefening per spiergroep per training) waardoor je minder rust nodig hebt en frequenter kan trainen. Vooral in het begin is zwaar intensief trainen nog helemaal niet nodig om te zorgen voor hypertrofie/supercompensatie. Waardoor je door fullbody te trainen geweldige beginner gains maakt.
Split trainen zorgt juist voor een zware intensieve training waar ook veel meer rust bij genoodzaakt is..
Jij stelt dat je jezelf altijd helemaal kapot moet trainen om een spiergroep goed aan te pakken. Dit is imo totaal niet waar.
Zijn er meerdere aanwezig/geweest dan? Wanneer er meerdere geweet zijn wil ik niet weten wat er mee gebeurd is...
Het heeft helemaal niets te maken met interessant doen. Ventileer gewoon mijn mening. Ben helemaal niet geinteresseert om interessant te doen of om populair te doen. Vond niet dat hetgeen wat Xerion besloten heeft gerechtvaardigd werd door jouw woorden.
Dit slaat werkelijk nergens op,is een directe vorm van sensuur en volledig onverantwoord.
Het was al meteen duidelijk dat deze jongen helemaal niet aan de AAS zou moeten, dat moet dan ook ten zeerste afgeraden worden en de beslissing om het niet te doen is dan ook volledig gerechtvaardigd.
Snap werkelijk niet waarom sommigen dan ook beginnen te baselen over Anavar en dergelijke producten.
Dat zijn nog eens beroerde adviezen.