MuscleMeat

Testo met Oxy

Status
Niet open voor verdere reacties.
pff, we hebben weer ff een priester aan boord hoor..

Ik begrijp hoe jij je voelt bro, maar ieder mag zn ongezouten mening hier neerzetten.

Maar in dit geval blijft het er ook bij.
Deze sectie is er niet bij geholpen als mensen het gebruik blijven afraden.

Maar misschien is er nog ruimte bij de mens health?

pff, we hebben weer ff een priester aan boord hoor..

Zijn er meerdere aanwezig/geweest dan? Wanneer er meerdere geweet zijn wil ik niet weten wat er mee gebeurd is...

en dat is precies wat ik bedoel; maar als je perse interessant wilt doen....

Het heeft helemaal niets te maken met interessant doen. Ventileer gewoon mijn mening. Ben helemaal niet geinteresseert om interessant te doen of om populair te doen. Vond niet dat hetgeen wat Xerion besloten heeft gerechtvaardigd werd door jouw woorden.

Ik begrijp hoe jij je voelt bro, maar ieder mag zn ongezouten mening hier neerzetten.

Maar in dit geval blijft het er ook bij.
Deze sectie is er niet bij geholpen als mensen het gebruik blijven afraden.

Maar misschien is er nog ruimte bij de mens health?

Dit slaat werkelijk nergens op,is een directe vorm van sensuur en volledig onverantwoord.

Het was al meteen duidelijk dat deze jongen helemaal niet aan de AAS zou moeten, dat moet dan ook ten zeerste afgeraden worden en de beslissing om het niet te doen is dan ook volledig gerechtvaardigd.
Snap werkelijk niet waarom sommigen dan ook beginnen te baselen over Anavar en dergelijke producten.
Dat zijn nog eens beroerde adviezen.

Zijn er meerdere aanwezig/geweest dan? Wanneer er meerdere geweet zijn wil ik niet weten wat er mee gebeurd is...

hetzelfde als met jou zal gebeuren, ze probeerden het een tijdje maar haakten al snel weer af. Wat moet iemand die in zn signature heeft staan 'say no to steroids' in de anabolensectie..? Ga dan gewoon je interesses delen met mensen in de voedingsectie.

Ga dan gewoon je interesses delen met mensen in de voedingsectie.

Zodat mensen die niet al jaren verslingert zijn aan steroiden de "verschrikkelijk goede" adviezen van sommige leden aan mogen horen? Hmmm. Laat me eens even nadenken.... Wat een weloverwogen idee.

Misschien moet ik de statuten nog even nalezen van DBB en heb ik toch wat over het hoofd gezien terwijl ik mezelf inschreef als lid. Schijnbaar mag je hier van alles roepen, behalve wanneer je geloofd in pure training zonder troep.

Nou, ik loop al een paar jaartjes mee in het wereldje.

Volgens mij heeft niemand hier geroepen dat de TS aan de AAS moet hoor?

er wordt gezegd hoe die zn al voorgestelde kuur kan omtoveren in iets wat misschien enig nut heeft.

Er wordt nergens gezegd dat het goed is om met die stats te kuren. Daar is geloof ik iedereen het hier wel over eens.

ik heb dit hele topic nog eens nagelezen.

- ik zie meerdere mensen opmerkingen in de trant van niet kuren en werk aan je voeding/training
- ik zie niemand zeggen dat zn EIGEN KUURVOORSTEL verstandig is!
- ik zie een enkeling een betere kuur suggestie doen, voor het geval TS toch besluit te kuren.

wat zit je nu eigenlijk te zeiken naturalbreed ???

- ik zie niemand zeggen dat zn EIGEN KUURVOORSTEL verstandig is!

Dat zou eruit zien.

- ik zie een enkeling een betere kuur suggestie doen, voor het geval TS toch besluit te kuren.

Die jongen moet helemaal niet kuren. 21 is zo ie zo nog veel te vroeg, zelfs de meeste verstokte gebruikers zijn het daar over eens.

wat zit je nu eigenlijk te zeiken naturalbreed ???

Ik zit zo te zeiken omdat hier de toon aan is geslagen dat die jongen zich eigenlijk zou moeten schamen voor het kuurvoorstel/plan dat anderen hem waarschijnlijk hebben aangepraat, wat ik zoiezo niet terecht is.

Ik denk dat de conclusie die hij zelf heeft vermeld de hele situatie nog het beste weerspiegeld. Daarnaast kan je lezen uit zijn vraag dat hij twijfelt of hij het nu wel of niet moet doen. En laat hij zelf al blijken dat hij er eigenlijk helemaal niet achter staat.
Op dat moment kan er maar een conclusie gerechtvaardigd zijn.

Het is allang duidelijk wat ik er van vindt en waarom ik heb ingebracht wat ik heb ingebracht. Wanneer sommige mensen zich aangesproken voelen is dat hun probleem. Ik besef me volledig dat er ook andere leden zijn met volledig verschillende meningen dan mijn mening en die mening moeten ze ook gewoon houden. Iedereen mag vinden wat hij vindt, da's onderdeel van het leven. Maar wanneer er op zo'n barinerende toon wordt gesproken tegen iemand die gewoon op zoek is naar de voor hem verstandigste keuze, heb ik gemeend om mijn mening te laten gelden.

Voor mij was deze thread allang afgelopen, maar toen vonden sommige leden het toch gepastom even te laten blijken dat ze toch niet gewenst is om geen populaire mening te laten horen en het veelmeer gewenst is om eerst te laten blijken wat een verschrikkelijk slechte fout iemand wel niet gemaakt heeft om een kuurvoorstel die anderen hem waarschijnlijk hebben aangepraat te tonen en vervolgens een paar kuurvoorstellen te doen waar hij al evenminst mee geholpen zou zijn.

deze topic is zo kansloos :D

een full body work out elke keer als je gaat trainen :roflol: meh 1 advies een goed trainingsschema van 2 maximaal en dan zeg ik max 3 spiergroepen per keer dat je traint en 4x per week trainen en laat dat thuis kloten met dumbbells achterwege.

over de stats gaat ik niet over zeiken mijn stats zijn ook bagger om te gaan kuren maar ga wel over een maandje ofzo beginnen :D

kuurvoorstel nro uno:
500 test e voor 10 weken met week 12-15 20 mg nolvadex

kuurvoorstel nro 2:
100 mg winstrol eod voor 6 weken met geen nakuur

verder kan ik niet op komen welke kuurvoorstel wel een ander ug lab nemen als die je nu heb.

een full body work out elke keer als je gaat trainen :roflol: meh 1 advies een goed trainingsschema van 2 maximaal en dan zeg ik max 3 spiergroepen per keer dat je traint en 4x per week trainen en laat dat thuis kloten met dumbbells achterwege.

er is niets mis met FB trainingen, mits goed uitgevoerd. was het niet trouwens jij die zn benen niet trainde ??? 'nuff said :D

er is niets mis met FB trainingen, mits goed uitgevoerd. was het niet trouwens jij die zn benen niet trainde ??? 'nuff said :D

nou niet zeiken over benen he :D als je fb trainingen doet kan je toch nooit een spiergroep goed aanpakken totdat je niet meer kan anders ben je wel een paar uur zoet in de gym en dat werkt ook alleen maar katabool en niet te vergeten dat je een goede conditie ervoor moet hebben waarbij je nooit echt groot word maar ik zie dat het niet zijn doel is

nou niet zeiken over benen he :D als je fb trainingen doet kan je toch nooit een spiergroep goed aanpakken totdat je niet meer kan anders ben je wel een paar uur zoet in de gym en dat werkt ook alleen maar katabool en niet te vergeten dat je een goede conditie ervoor moet hebben waarbij je nooit echt groot word maar ik zie dat het niet zijn doel is

Volgens mij snap jij het principe van een FB training niet helemaal...

Bij FB train je je spiergroepen minder intensief (door bijvoorbeeld maar 1 oefening per spiergroep per training) waardoor je minder rust nodig hebt en frequenter kan trainen. Vooral in het begin is zwaar intensief trainen nog helemaal niet nodig om te zorgen voor hypertrofie/supercompensatie. Waardoor je door fullbody te trainen geweldige beginner gains maakt.

Split trainen zorgt juist voor een zware intensieve training waar ook veel meer rust bij genoodzaakt is..

als je fb trainingen doet kan je toch nooit een spiergroep goed aanpakken totdat je niet meer kan
Jij stelt dat je jezelf altijd helemaal kapot moet trainen om een spiergroep goed aan te pakken. Dit is imo totaal niet waar.

het is duidelijk dat je de gedachte achter FB trainingen niet begrijpt.
lees je even in anders... je praat nu echt een partij onzin gebasseert op onbegrip en aannames.

daarnaast is niet voor een ieder het doel groot worden, voor kracht is in jouw standaard split trainen b.v. een stupide benadering.

Bij FB train je je spiergroepen minder intensief (door bijvoorbeeld maar 1 oefening per spiergroep per training) waardoor je minder rust nodig hebt en frequenter kan trainen. Vooral in het begin is zwaar intensief trainen nog helemaal niet nodig om te zorgen voor hypertrofie/supercompensatie. Waardoor je door fullbody te trainen geweldige beginner gains maakt.

Split trainen zorgt juist voor een zware intensieve training waar ook veel meer rust bij genoodzaakt is..

Jij stelt dat je jezelf altijd helemaal kapot moet trainen om een spiergroep goed aan te pakken. Dit is imo totaal niet waar.

ok weer wat geleerd bedankt

Het heeft helemaal niets te maken met interessant doen. Ventileer gewoon mijn mening. Ben helemaal niet geinteresseert om interessant te doen of om populair te doen. Vond niet dat hetgeen wat Xerion besloten heeft gerechtvaardigd werd door jouw woorden.

Dit slaat werkelijk nergens op,is een directe vorm van sensuur en volledig onverantwoord.

Het was al meteen duidelijk dat deze jongen helemaal niet aan de AAS zou moeten, dat moet dan ook ten zeerste afgeraden worden en de beslissing om het niet te doen is dan ook volledig gerechtvaardigd.
Snap werkelijk niet waarom sommigen dan ook beginnen te baselen over Anavar en dergelijke producten.
Dat zijn nog eens beroerde adviezen.

Ik stel voor dat jij niets meer post in deze sectie.

Niemand hier zit op jouw avies te wachten.
Hier zitten gebruikers, en dus ook gebruikers die informatie nodig hebben.

En die komt van weer andere gebruikers...etc...etc...etc..

Jij moet lekker naturel blijven en het woord ergens anders verkondigen.

EDIT: ik heb je posts eens doorgenomen, en wat me opvalt is dat jij een bijzonder negatief mannetje bent.
Ik denk dat jij een probleem hebt.
Misschien moet je er eens met iemand over hebben, een huisarts kan je doorverwijzen.

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven