w
Gelukkig zit ik niet om jouw adviezen verlegen.
Die jongen waar ik mijn advies over heb gegeven heeft nog nooit steroiden gebruikt en is dus geen gebruiker. Jouw eerste inhoudelijke opmerking is dan ook volledig onjuist.
Aangezien jij een moderator bent zul je de beslissing dan ook zelf moeten dragen, wanneer anders gezinden zoals ik niet meer in deze sectie mogen posten, omdat jij en een paar anderen jezelf storen aan kritiek.
Ik heb het woord hier niet verkondigd.
Ik heb mijn walging wel eens geuit over de richting die de bodybuilding al jaren in is geslagen. Volgens welk principe zou ik dat niet mogen uiten?
Ik heb niet onbehoorlijk gehandeld al blijk je dat wel te insinueren.
Problemen hebben we allemaal, kleine of grootte. Ik heb een duidelijke mening en laat me niet monddood maken, ook niet door jou. Het staat je in je recht om mij bepaalde zaken te verbieden, maar dat is verder dan ook jouw verantwoordelijkheid.
Ik stel voor dat jij niets meer post in deze sectie.
Niemand hier zit op jouw avies te wachten.
Hier zitten gebruikers, en dus ook gebruikers die informatie nodig hebben.
Jij moet lekker naturel blijven en het woord ergens anders verkondigen.
EDIT: ik heb je posts eens doorgenomen, en wat me opvalt is dat jij een bijzonder negatief mannetje bent.
Ik denk dat jij een probleem hebt.
Misschien moet je er eens met iemand over hebben, een huisarts kan je doorverwijzen.
Succes.
Gelukkig zit ik niet om jouw adviezen verlegen.
Die jongen waar ik mijn advies over heb gegeven heeft nog nooit steroiden gebruikt en is dus geen gebruiker. Jouw eerste inhoudelijke opmerking is dan ook volledig onjuist.
Aangezien jij een moderator bent zul je de beslissing dan ook zelf moeten dragen, wanneer anders gezinden zoals ik niet meer in deze sectie mogen posten, omdat jij en een paar anderen jezelf storen aan kritiek.
Ik heb het woord hier niet verkondigd.
Ik heb mijn walging wel eens geuit over de richting die de bodybuilding al jaren in is geslagen. Volgens welk principe zou ik dat niet mogen uiten?
Ik heb niet onbehoorlijk gehandeld al blijk je dat wel te insinueren.
Problemen hebben we allemaal, kleine of grootte. Ik heb een duidelijke mening en laat me niet monddood maken, ook niet door jou. Het staat je in je recht om mij bepaalde zaken te verbieden, maar dat is verder dan ook jouw verantwoordelijkheid.