Fitness Seller

Testo met Oxy

Status
Niet open voor verdere reacties.
w

Ik stel voor dat jij niets meer post in deze sectie.

Niemand hier zit op jouw avies te wachten.
Hier zitten gebruikers, en dus ook gebruikers die informatie nodig hebben.

Jij moet lekker naturel blijven en het woord ergens anders verkondigen.

EDIT: ik heb je posts eens doorgenomen, en wat me opvalt is dat jij een bijzonder negatief mannetje bent.
Ik denk dat jij een probleem hebt.
Misschien moet je er eens met iemand over hebben, een huisarts kan je doorverwijzen.

Succes.

Gelukkig zit ik niet om jouw adviezen verlegen.

Die jongen waar ik mijn advies over heb gegeven heeft nog nooit steroiden gebruikt en is dus geen gebruiker. Jouw eerste inhoudelijke opmerking is dan ook volledig onjuist.

Aangezien jij een moderator bent zul je de beslissing dan ook zelf moeten dragen, wanneer anders gezinden zoals ik niet meer in deze sectie mogen posten, omdat jij en een paar anderen jezelf storen aan kritiek.

Ik heb het woord hier niet verkondigd.

Ik heb mijn walging wel eens geuit over de richting die de bodybuilding al jaren in is geslagen. Volgens welk principe zou ik dat niet mogen uiten?

Ik heb niet onbehoorlijk gehandeld al blijk je dat wel te insinueren.

Problemen hebben we allemaal, kleine of grootte. Ik heb een duidelijke mening en laat me niet monddood maken, ook niet door jou. Het staat je in je recht om mij bepaalde zaken te verbieden, maar dat is verder dan ook jouw verantwoordelijkheid.

Waardeloos

Aangezien ik een ander account heb moeten aanmaken om uberhaupt nog iets te mogen posten, zou ik graag willen vragen ofdat de systeembeheerders mijn account naturalbreed weg kunnen halen en ook dit account censuur.

Wanneer er zulke types moderator zijn zoals bigmaus, wie helemaal geen kritiek kunnen hebben en volledige censuur kunnen opleggen, daar wil ik niets mee te maken hebben en vind het bijzonder zielig dat het er zo op dit forum aan toe gaat. Ik heb medelijden met personen die om advies verlegen zitten en overgeleverd zijn aan sommige lieden die zich hier als authoriteiten laten gelden.

Addendum

Oh, en omdat mensen hier vinden dat ik het woord maar ergens anders moet gaan verkondigen, terwijl dat ik dat helemaal niet actief heb gedaan een vers om eens goed over na te denken:

14 Laat hen varen; zij zijn blinde leidslieden der blinden. Indien nu de blinde den blinde leidt, zo zullen zij beiden in den gracht vallen.

rot eens op met je gebedjes !

Oh, en omdat mensen hier vinden dat ik het woord maar ergens anders moet gaan verkondigen, terwijl dat ik dat helemaal niet actief heb gedaan een vers om eens goed over na te denken:

14 Laat hen varen; zij zijn blinde leidslieden der blinden. Indien nu de blinde den blinde leidt, zo zullen zij beiden in den gracht vallen.

Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.

geloof is nog 1 ding, maar rijmpjes uit een door de mens geschreven boek...

maarre, :hello:

whahahah, dit is pure entertainment mijn vrienden!

Ik ga je accounts niet weg halen.
Het is vermakelijk hoe jij jezelf voor lul zet hier, dat mag een ieder lezen :D

Post wel de volgende keer in de juiste sectie (allerlei).
Daar zitten meer godsdiensfanaten, met hen kun je verder je negatieviteit delen.
Wij komen dan af en toe langs als we weer eens heerlijk om iemand willen lachen!:D

Succes met je kruistocht kerel:sukkeltje:

Laatst bewerkt:
Ik ga je accounts niet weg halen.
Het is vermakelijk hoe jij jezelf voor lul zet hier, dat mag een ieder lezen :D

Post wel de volgende keer in de juiste sectie (allerlei).
Daar zitten meer godsdiensfanaten, met hen kun je verder je negatieviteit delen.
Wij komen dan af en toe langs als we weer eens heerlijk om iemand willen lachen!:D

Succes met je kruistocht kerel:sukkeltje:

:roflol:
karma verdele..bla..bla.bla

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik weigerde van de kuur , niet enkel om hetgeen jullie mij hier vertelden, maar grotendeels ook omdat ik research gedaan heb over wat zo'n stuff met je lichaam doet en voor iemand van mijn leeftijd.

Kijk, er zijn goede kanten aan maar meer slechtere kanten.
Ik heb mij idd die producten laten aanpraten, heb ze gekocht (ondertussen al verkocht) en nu train ik gewoon verder.

Op dit moment spreekt " kuur " mij niet echt aan, niet meer iig, de illusie om opeens beetje te groeien sprak me aan, maar als je het met een goed trainingschema en voedingsschemaook kan, waarom dan aan dat stuff zitten dat je lichaam rot maakt ??

Ik heb nu een klare kijk op dit spul en voor mijn part hoeft het niet.
Dit zeg ik nu aan 21 jaar, wie weet dat ik binnen x aantal jaren er toch aan begin hopelijk niet maar wie weet het ?

any way, dit topic gaat nu over zaken waar het oorspronkelijk niet voor gecreëerd is.

Nogmaals bedankt aan degenen die (wat voor mij) HET JUISTE advies is.
Dat kan voor iedereen verschillend zijn.

Waarom zou iemand die tegen anabolen z'n zeg niet mogen doen op een topic waar het over anabolen gaat, SLAAT NERGENS OP.

En waarom zou het thuistrainen met halters moeten achterwege gelaten worden?
Dezelfde oefeningen zoals op sportschool maar gwoon op een andere plaats...

Ik zei het al en zeg het nog eens, veel mensen hier zitten ver in hun hoofd, tijd om ff weer met je voetjes op de grond te komen en beseffen wat je schrijft hier op dit forum, voor sommige mensen heeft het van groot belang welk antw ze verwachten en krijgen hier. Dus denk 2x wat je schrijft wel klopt.

Mvg,

fijn dat je je inkeer hebt gevonden..

idd, :slotje:

het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.

Hoe kom je hier bij?

Ik weigerde van de kuur , niet enkel om hetgeen jullie mij hier vertelden, maar grotendeels ook omdat ik research gedaan heb over wat zo'n stuff met je lichaam doet en voor iemand van mijn leeftijd.

Kijk, er zijn goede kanten aan maar meer slechtere kanten.
Ik heb mij idd die producten laten aanpraten, heb ze gekocht (ondertussen al verkocht) en nu train ik gewoon verder.

Op dit moment spreekt " kuur " mij niet echt aan, niet meer iig, de illusie om opeens beetje te groeien sprak me aan, maar als je het met een goed trainingschema en voedingsschemaook kan, waarom dan aan dat stuff zitten dat je lichaam rot maakt ??

Ik heb nu een klare kijk op dit spul en voor mijn part hoeft het niet.
Dit zeg ik nu aan 21 jaar, wie weet dat ik binnen x aantal jaren er toch aan begin hopelijk niet maar wie weet het ?

any way, dit topic gaat nu over zaken waar het oorspronkelijk niet voor gecreëerd is.

Nogmaals bedankt aan degenen die (wat voor mij) HET JUISTE advies is.
Dat kan voor iedereen verschillend zijn.

Waarom zou iemand die tegen anabolen z'n zeg niet mogen doen op een topic waar het over anabolen gaat, SLAAT NERGENS OP.

En waarom zou het thuistrainen met halters moeten achterwege gelaten worden?
Dezelfde oefeningen zoals op sportschool maar gwoon op een andere plaats...

Ik zei het al en zeg het nog eens, veel mensen hier zitten ver in hun hoofd, tijd om ff weer met je voetjes op de grond te komen en beseffen wat je schrijft hier op dit forum, voor sommige mensen heeft het van groot belang welk antw ze verwachten en krijgen hier. Dus denk 2x wat je schrijft wel klopt.

Mvg,

Omdat het de anabolen sectie is!!!
Snap dat nou man!!

Niemand zit op dat gezeik te wachten, klaar.

het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.

Hoe kom je hier bij?
Snap je dat niet? Het wil zeggen: jij mag geloven wat je wilt als je daar gelukkig mee bent, maar gebruik je geloof niet om anderen jouw mening op te dringen.

Verder is dit een liberaal forum, als jij een topic over AAS vs natural BB wilt openen in "allerlei" mag je dat altijd. Maar in de AAS sectie komt dat neer op "trollen", daar heeft niemand wat aan. Mensen komen hier voor informatie en tips, niet voor een preek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven