AndroidHealthClinic

Testo of primo only of mix van beiden

Olifant? Snap ik niet. Massakuur moet je niet bang zijn voor vocht. Kom op zeg.

waar praat je over kerel? Ik zeg dat ik daar zeer goed op ga,zeker voor iemand met mijn postuur

Heb nu zelf wel ookal meerdere keren gehoord dat primo tegen vrij hoge dosering een van de enige cut middelen is dat vrijwel wat massa oplevert(zelfs stand alone) enja je stacked het met test, dus als je erop bulkt....

Primo

Als geld geen rol speelt , zal ik hem lekker stacken met Primo

Wk 4 t/m 10/12 50mg Provi ED tot PCT
wk 1 t/m 10/12 500mg Test E EW
Wk 1 t/m 10/12 600mg Primo EW

Optie kickstart
Wk 1 t/m 4 50mg Winni ED

En PCT

Zal je geen slijt van krijgen .:)

Als geld geen rol speelt , zal ik hem lekker stacken met Primo

Wk 4 t/m 10/12 50mg Provi ED tot PCT
wk 1 t/m 10/12 500mg Test E EW
Wk 1 t/m 10/12 600mg Primo EW

Optie kickstart
Wk 1 t/m 4 50mg Winni ED

En PCT

Zal je geen slijt van krijgen .:)

Bovenstaande is lekker. Maar denk dat het teveel is voor een eerste kuur.
Zeker met 8 ml per week. Dit is meer een 3de of 4de kuur ofzo, aan de hand van het aantal hoeveelheid gears die je adviseert.

Van primo en test kan je zeker lekker gainen. Misschien is 12 weken 400 primo en 250 test wel een optie. ( 5ml per week is wel te doen denk ik)

Of gewoon de standaard geadviseerde kuur voor beginner.
1-12 500mg test E
1-4 40 mg diana of winny
12 dagen na je laatste inj nakuren met nolva.

Voeding, training en rust op nummer 1, dan moet het zeker goed komen.

• Topic Starter Topic Starter
Kuurtje nemen:

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

:d:d

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Samenstellen

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

Vreten

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

Slachten

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

Ik denk dat ik op testo met 1-4 weken dianabol hou en dan verder met proviron ga....
Lijkt me het beste optie.
Volgende kuur neem ik:
1-10 500mg testo
1-10 400mg primo

Heb ik het zo`n beetje goed maken:rolleyes:

Wat is het beste only kuurtje voor bulken.
testosteron enanthaat
Primobolan
Als je deze twee zou stacken hoeveel zou je het beste moeten gebruiken dan?
:):)

Test natuurlijk, een van de beste massa-bouwers aller tijden. + primo is heel duur, verhouding mg/ml. Als je gaat stacken vervang primo dan voor deca.

Laatst bewerkt:
En als ik de eerste 3 weken winny neem dan in plaats van dianabol...

Test natuurlijk, een van de beste massa-bouwers aller tijden. + primo is heel duur, verhouding mg/ml. Als je gaat stacken vervang primo dan voor deca.

Deca = troep.
Gaat voor een lange lijdensweg voor je libido zorgen. Een 19-nor aan een decanoaat ester koppelen is de slechtste uitvinding in de medische wereld ooit.

Ik heb eerder al deca gehad en dat is ook echt een troep je libido keert moeilijk weer terug...

Idd deca sucks !

In combinatie met wat?

Sustanon en ook met testo enant heb ik wel eens mee gecombineerd.
Slechte ervaring, maar niet iedereen zal er zelfde op reageren.....

zit nu ook op primo (500mg) met hgh, volgende keer weer, met een beetje testo erbij. Kan tenminste normaal fuctioneren op mijn werk (adviseur op een bank). Hoge dosis test en tren is, voor mij niet meer te doen.

hoe is je libido David?

Terug
Naar boven