david12
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mensen denken dat het de heilige graal is.......je moet echt weten wat je hebt,en hoe je het moet gebruiken. 12mnd minimaal,zeker als je jong bentIk denk ook eens een hgh kuurtje te proberen.
Als ik goeie reviews over lees natuurlijk, ik hoor toch wel vaak dat het niet echt werkt.
Deca = troep.
Gaat voor een lange lijdensweg voor je libido zorgen. Een 19-nor aan een decanoaat ester koppelen is de slechtste uitvinding in de medische wereld ooit.
kan me niet schelen wat het kost, tis en blijft mijn favo steroid.
. Tja ik denk dat dit UG-lab 100mg test voor 100mg primo verkoopt, hardmaken kon ik het niet. Maar snel van supplier gewisseld daarna...He John,
Heb je primo weleens hoog gedoseerd, zo rond de 1500mg/week?..
Zeer zeker mee eens
---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------
He John,
Heb je primo weleens hoog gedoseerd, zo rond de 1500mg/week?
Zo ja, beviel dit?
Ik vond 1000mg goed te doen. Ik twijfelde alleen aan de echtheid nu ik dikke gyno kreeg na een paar weken. Tja ik denk dat dit UG-lab 100mg test voor 100mg primo verkoopt, hardmaken kon ik het niet. Maar snel van supplier gewisseld daarna...
Zeer zeker mee eens
---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------
He John,
Heb je primo weleens hoog gedoseerd, zo rond de 1500mg/week?
Zo ja, beviel dit?
Ik vond 1000mg goed te doen. Ik twijfelde alleen aan de echtheid nu ik dikke gyno kreeg na een paar weken. Tja ik denk dat dit UG-lab 100mg test voor 100mg primo verkoopt, hardmaken kon ik het niet. Maar snel van supplier gewisseld daarna...

ik had het zelfde gevoel toen ik voor 3weeken primo op800mg had kreeg ik ook last van gyno daarom ben ik er mee gestopt![]()
en toen ging het niet direkt weg maar werd niet erger
dus heb ook mijn twijfels bij ug primo(hg nog niet getest)
![]()

Hey hallo
kzou niet graag hetzelfde tegen komen nl
Was het primo only btw?
groetjes
ik heb ook na weken op de primo only gezeten te hebben, beginnende gyno, ik moet wel zeggen, bij testo op 250 heb ik al na 2 weken. Erg gevoelig voor