Fitness Seller

Testo P + Boldonone + DBoll (+ Insuline)

Kan best kerel, let maar niet op Infinity.
Die kan nm niet tegen al die prop-spuitjes. :yarly:

Dan zou je zoiets kunnenn doen :

aangezien je met prop wilt werken..

Week 1-10 Boldenone @ 800 MG EW
Week 1-13 Test Prop @ 250 MG EOD
Week 8(9)-13 winstrol 50 MG ED

k vind t heel wat om die prop zo te doseren, 1 omdat het behoorlijk pijnlijk kan zijn de dag(en) erna en 2 t is n stuk heftiger dan enathate op 750 mg in de week. maar veel succes ermee

• Topic Starter Topic Starter
maartenonnink zei:
k vind t heel wat om die prop zo te doseren, 1 omdat het behoorlijk pijnlijk kan zijn de dag(en) erna en 2 t is n stuk heftiger dan enathate op 750 mg in de week. maar veel succes ermee

Ik vind raar dat op die mooie vials altijd: "Painless injections" staat.
Heb btw nooit pijn gehad bij Enanthate.

Alleen ooit hevige pijn van Trenbolone, omdat het op Olie basis was? Kreeg later Water basis en toen voelde ik niets..

Ben benieuwd, Prop is volgens mij altijd Oilbased.:rolleyes:

Instant BB zei:
Ik vind raar dat op die mooie vials altijd: "Painless injections" staat.
Heb btw nooit pijn gehad bij Enanthate.

Alleen ooit hevige pijn van Trenbolone, omdat het op Olie basis was? Kreeg later Water basis en toen voelde ik niets..

Ben benieuwd, Prop is volgens mij altijd Oilbased.:rolleyes:
Tren op waterbasis? :dunno: welk lab was t?

Idd. Tren is gewoon op oliebasis hoor. Maybe andere soort olie, dat zou wle kunnen.

kevinlorenzin zei:
trenbolone op waterbasis? :dunno: welk lab was t?

GS.

Ja serieus, er werd doorgegeven aan GS dat de injecties bij meerdere mensen pijnlijk viel. Hebben ze het aangepast, geloof dat ik waterbasis te horen kreeg.. kan ik goed fout hebbe dan, dacht het toch echt. ???

GS ging dacht ik wel andere olie gebruiken. Dunne zoals bij HG Test. Prop. Erg dun en waterigachtig. Echter is het gewoon olie.

MrJ zei:
GS ging dacht ik wel andere olie gebruiken. Dunne zoals bij HG Test. Prop. Erg dun en waterigachtig. Echter is het gewoon olie.

:orly:

Alleen voor de tren of ook de andere?
Hierdoor een dunnere naald dus?

BigMaus zei:
:orly:

Alleen voor de trenbolone of ook de andere?
Hierdoor een dunnere naald dus?

Ik heb nooit geklaagd over pijnen van GS. Alleen bij Trenbolone het geval (testo p nog niet gedaan). Heb het gemeldt, en zei hij inderdaad dat het nu door een dunnere naald zou kunnen.
Spoot ook een stuk makkelijker in, stuk minder dik. Scheelde ook enorm qua pijn!

Weet zeker trouwens dat hij waterbasis zei.:rolleyes:

Kan zoiets als tren oplossen in water dan??

BigMaus zei:
Kan zoiets als trenbolone oplossen in water dan??

Als ik hem spreek, zal ik het vragen ter bevestiging. Weet het zeker ja. Misschien dat mensen hier op forum meer weten?

We wachten wel ff af.

Kevin heeft t al gevraagd op AR.com :D

we horen het dus snel.

Terug
Naar boven