Fitness Seller

Testosteron / anavar kuur

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel Nolvadex gedurende de kuur?

Voor de nakuur normaal gesproken, aangezien hier gesproken word dat er tijdens de kuur Nolvadex gepakt moet worden stel ik deze vraag.

Voor de nakuur normaal gesproken, aangezien hier gesproken word dat er tijdens de kuur Nolvadex gepakt moet worden stel ik deze vraag.

oh nvm had het niet gelezen.

nolva word vaak tijdens kuur gepakt tegen gyno op 10/20mg per dag.

Ok, geen probleem.

Wat is dan de beste keuze tegen gyno en winst AAS?
Is dat dan gedurende de kuur Nolvadex, masteron of primobolan

Door de Primobolan en Masteron word de A/E verhouding beter waardoor het minder waarschijnlijk is dat je last krijgt van Gyno en je krijgt doordat het AAS is wat extra kilo's winst.
Nolvadex blokkeert de Oestrogenen die er in het lichaam zijn maar verwijderd ze niet waardoor je dus ook nog in je nakuur een rebound kan krijgen.
Mijn voorkeur zal altijd zelf naar Primo of Mast gaan, Nolvadex zijn ook geen snoepjes

Ok, dan heb ik liever masteron gedurende mn test kuur.
Mn voorkeur gaat uit naar 8-10 weken

Voor de nakuur Nolvadex of chlomid? En hoeveel?

Clomid 50md ED.

Thanks

Aangezien ik al een hele week niet op mijn account bmw1986 kom heb ik maar een nieuw account aangemaakt. Password reset werkte niet.

Ik heb alle spullen binnen gekregen en ben begonnen met mn kuur.

Ik heb gisteren mijn 2de injectie testeron enanthaat icm masteron enanthaat gehad. Mijn vriendin is verpleegkundige en heeft deze gezet in de bil volgens de juiste procedure.

Beide zijn samen geïnjecteerd in 1 injectie.

De plek waar geïnjecteerd is is warm, wat opgezet en is pijnlijk voor ongeveer 4 dagen. De nacht van t zetten voel ik me grieperig en zweet ik me kapot.

Ik heb samen met een vriend dezelfde kuur en we hebben beide deze bijwerkingen.

Is dit normaal? Ligt dit aan het product?
Merk mocht je hier niet vermelden toch?

Test flu (grieperig gevoel) ism virgin muscles (eerste injecties), je had ook beter eerst wat gecut naar 10-12%
Het product kan mogelijk ook niet 100% zuiver zijn. Je zoekt beter een betrouwbare dealer om je gear aan te bestellen.

A ok. Thanks voor de reactie.

Die roid flu had ik wel wat van gelezen maar ik had die alleen de eerste dag verwacht.

De virgin muscles was ik niet bekend mee. Ik zag t als 1 probleem ipv 2 los van elkaar staande problemen.
Ik dacht echt dat t aan mn gear zou liggen.

Draagt t cutten bij aan deze problemen?
Vetpercentage is een schatting van mezelf.

Wat zet je nu dan ? 500mg test-e p/w?

goede anavar aanschaffen kan een hoop schelen, persoonlijk zou ik de combi anavar / test nooit doen, om eerlijk te zijn

Ik zet momenteel per week 250mg test icm 200mg masteron( beide enanthaat)

Anavar heb ik wel nog liggen maar pak ik er niet bij

beste kuur met masteron, is tren erbij pakken

Thanks voor de tip :)
Mij lijkt dat ik met deze kuur ook al de nodige kg's pak. Te heftige gains in een keer hoeft van mij nu niet voor mn 2de kuur

wat zijn je stats ?

94kg, 14% vet denk ik

Terug
Naar boven