Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
Zo, klaar met 1. Alle onderzoeken van alle middelen komen er ook aan. Ook van middelen die niet werken.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.664
Ja was me nogal wat :p Had gelukkig al een groot deel gepost ervan.

Hebben jullie toevallig ervaring met Myox-H3c?

Ingrediënten (per capsule): Calcium-d-aspartaat chelaat, Diindolylmethaan, Ursolic Acid, Vitamine D.
Kan nergens de exacte hoeveelheid vinden, maar ze gaan uit van 3x2 capsules per dag, voor 3,5 maand.
Zoekfunctie op het forum levert alleen een bash-topic op ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cools,

We krijgen dagelijks nog berichten van klanten dat ze tevreden zijn over onze Xtreme Test, ik wil je nogmaals bedanken voor je input. De stoffen die je genoemd hebt om toe te voegen hebben we laten onderzoeken en waren inderdaad een zeer goede aanvulling en heeft de formule toch echt beter gemaakt vermoedt ik.

Het is niet een optelsom van de verschillende ingredienten maar een samenspel van alle ingredienten die ook niet altijd te voorspellen is. Sommige versterken elkaar of verzwakken elkaar juist.

Na lang testen hebben we een goede balans gevonden van alle afzonderlijke ingredienten en de juiste doseringen kunnen bepalen.

:thumbs:

Cools,

We krijgen dagelijks nog berichten van klanten dat ze tevreden zijn over onze Xtreme Test, ik wil je nogmaals bedanken voor je input. De stoffen die je genoemd hebt om toe te voegen hebben we laten onderzoeken en waren inderdaad een zeer goede aanvulling en heeft de formule toch echt beter gemaakt vermoedt ik.

Het is niet een optelsom van de verschillende ingredienten maar een samenspel van alle ingredienten die ook niet altijd te voorspellen is. Sommige versterken elkaar of verzwakken elkaar juist.

Na lang testen hebben we een goede balans gevonden van alle afzonderlijke ingredienten en de juiste doseringen kunnen bepalen.

Inderdaad, xtreme test is top. Ik begin er volgende week ook weer mee;)

Cools,

Goed spul, wel cycle naar mijn mening. Zo blijven de effecten aanwezig en dat ga je merken. Met name het libido en sperma productie.

Inderdaad, xtreme test is top. Ik begin er volgende week ook weer mee;)

Jazeker is echt TOP
Progressie gaat door, ook in de tweede maand, gewoon doorgaan dus
Ook het libido gaat ook gewoon door :D :D :D

Stats: 56jr 1,71 80kg 12%

Goed spul, wel cycle naar mijn mening. Zo blijven de effecten aanwezig en dat ga je merken. Met name het libido en sperma productie.

Goed om te horen :thumbs: , veel test booster werken niet goed maar Xtreme Test zit goed in elkaar!

Vooral sperma productie stijgt

ButchMcDick heeft genoeg aan 2 caps per dag van de aanbevolen 3.

Terug
Naar boven