- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo, klaar met 1. Alle onderzoeken van alle middelen komen er ook aan. Ook van middelen die niet werken.
Zo, klaar met 1. Alle onderzoeken van alle middelen komen er ook aan. Ook van middelen die niet werken.
Alleen even zien of het een aromatase inhibitor is of een receptor modulator.
Of gewoon op de link klikken.3de post, onderaan te beginnen, pagina 11Of gewoon op de link klikken.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...ken-eigenlijk-281489/index11.html#post6809076
Cools,
We krijgen dagelijks nog berichten van klanten dat ze tevreden zijn over onze Xtreme Test, ik wil je nogmaals bedanken voor je input. De stoffen die je genoemd hebt om toe te voegen hebben we laten onderzoeken en waren inderdaad een zeer goede aanvulling en heeft de formule toch echt beter gemaakt vermoedt ik.
Het is niet een optelsom van de verschillende ingredienten maar een samenspel van alle ingredienten die ook niet altijd te voorspellen is. Sommige versterken elkaar of verzwakken elkaar juist.
Na lang testen hebben we een goede balans gevonden van alle afzonderlijke ingredienten en de juiste doseringen kunnen bepalen.
![]()

Inderdaad, xtreme test is top. Ik begin er volgende week ook weer mee![]()

Cools,
We krijgen dagelijks nog berichten van klanten dat ze tevreden zijn over onze Xtreme Test, ik wil je nogmaals bedanken voor je input. De stoffen die je genoemd hebt om toe te voegen hebben we laten onderzoeken en waren inderdaad een zeer goede aanvulling en heeft de formule toch echt beter gemaakt vermoedt ik.
Het is niet een optelsom van de verschillende ingredienten maar een samenspel van alle ingredienten die ook niet altijd te voorspellen is. Sommige versterken elkaar of verzwakken elkaar juist.
Na lang testen hebben we een goede balans gevonden van alle afzonderlijke ingredienten en de juiste doseringen kunnen bepalen.
![]()
Inderdaad, xtreme test is top. Ik begin er volgende week ook weer mee![]()
Jazeker is echt TOP
Progressie gaat door, ook in de tweede maand, gewoon doorgaan dus
Ook het libido gaat ook gewoon door![]()
![]()
Stats: 56jr 1,71 80kg 12%
Goed spul, wel cycle naar mijn mening. Zo blijven de effecten aanwezig en dat ga je merken. Met name het libido en sperma productie.

Meer details pls...
Weet niet of het van toepassing is, maar het doet me denken aan het spreekwoord: met de mond vol zaad (i.p.v. tanden) staan.![]()
ButchMcDick heeft genoeg aan 2 caps per dag van de aanbevolen 3.
Meer details pls...
Weet niet of het van toepassing is, maar het doet me denken aan het spreekwoord: met de mond vol zaad (i.p.v. tanden) staan.![]()