MuscleMeat

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Cools,

We krijgen dagelijks nog berichten van klanten dat ze tevreden zijn over onze Xtreme Test, ik wil je nogmaals bedanken voor je input. De stoffen die je genoemd hebt om toe te voegen hebben we laten onderzoeken en waren inderdaad een zeer goede aanvulling en heeft de formule toch echt beter gemaakt vermoedt ik.

Het is niet een optelsom van de verschillende ingredienten maar een samenspel van alle ingredienten die ook niet altijd te voorspellen is. Sommige versterken elkaar of verzwakken elkaar juist.

Na lang testen hebben we een goede balans gevonden van alle afzonderlijke ingredienten en de juiste doseringen kunnen bepalen.

:thumbs:

Dat is goed om te horen ;) En graag gedaan.

Cools,

We krijgen dagelijks nog berichten van klanten dat ze tevreden zijn over onze Xtreme Test, ik wil je nogmaals bedanken voor je input. De stoffen die je genoemd hebt om toe te voegen hebben we laten onderzoeken en waren inderdaad een zeer goede aanvulling en heeft de formule toch echt beter gemaakt vermoedt ik.

Het is niet een optelsom van de verschillende ingredienten maar een samenspel van alle ingredienten die ook niet altijd te voorspellen is. Sommige versterken elkaar of verzwakken elkaar juist.

Na lang testen hebben we een goede balans gevonden van alle afzonderlijke ingredienten en de juiste doseringen kunnen bepalen.

:thumbs:

je snapt nu toch wel dat je 50% van de winst nu met cools moet delen.

kleine ervaring.

tijdje terug de xtreme test gekocht. ik heb na wat testen met m'n lichaam precies wel gevonden dat ik er het meeste effect van heb, als ik enkel 's ochtends bij mijn ontbijt 1 pilletje neem.

in het begin nam ik zoals voorgeschreven 3 per dag, 's ochtends, middag en 's avonds. voelde er precies niet echt veel van. maar ik veronderstel dat dit ook niet zoiets is wat je gelijk gaat "voelen" ... zoals al meer gezegd verhoogt het je natuurlijke test, als je zelf te lage hebt. nu ik ken mijn niveaus niet, maar weet wel wanneer er iets beter werkt of niet :) hint...

nu, als ik dus enkel in de ochtend 1tje neem. ja, dan heb ik voor de rest van de dag ook een grotere coïtus drive. neem ik meer dan neemt die precies sterk af. erg raar.

voor mij is dit dus wel een top product, maar wel even zelf moeten afstemmen naar wat m'n lichaam me verteld.
1 cap / day in the morning for me!

kleine ervaring.

tijdje terug de xtreme test gekocht. ik heb na wat testen met m'n lichaam precies wel gevonden dat ik er het meeste effect van heb, als ik enkel 's ochtends bij mijn ontbijt 1 pilletje neem.

in het begin nam ik zoals voorgeschreven 3 per dag, 's ochtends, middag en 's avonds. voelde er precies niet echt veel van. maar ik veronderstel dat dit ook niet zoiets is wat je gelijk gaat "voelen" ... zoals al meer gezegd verhoogt het je natuurlijke test, als je zelf te lage hebt. nu ik ken mijn niveaus niet, maar weet wel wanneer er iets beter werkt of niet :) hint...

nu, als ik dus enkel in de ochtend 1tje neem. ja, dan heb ik voor de rest van de dag ook een grotere coïtus drive. neem ik meer dan neemt die precies sterk af. erg raar.

voor mij is dit dus wel een top product, maar wel even zelf moeten afstemmen naar wat m'n lichaam me verteld.
1 cap / day in the morning for me!

Je moet luisteren naar je lichaam, als dit goed werkt voor je lekker zo blijven doen :thumbs:

Ik zit nu 5 dagen op Gingko Biloba en don't feel / notice jack shit. Had de moed al bijna opgegeven... wilde het proberen i.v.m. meer bloedcirculatie naar de ogen. Ik nam 1 capsule (120 mg) per dag zoals aanbevolen. Vandaag 2 pillen (totaal 240 mg) en merk een flinke vooruitgang in mijn concentratie maar mijn geheugen is nu ook veel beter, ik kan me nu veel meer herinneren, o.a. gezichten maar alles eigenlijk wel. :)

Opvallend vond ik ook dat er duidelijk meer uit mijn 'spuitbus' kwam, als je begrijpt wat ik bedoel. Klopt het dat Gingko Biloba ook goed is voor testosteron, Cools?

Laatst bewerkt:
Klopt het dat Gingko Biloba ook goed is voor testosteron, Cools?

ginko hoort in het rijtje Receptor Modulators
het blokeerd de oestrogeenreceptor en activeren deze niet of gedeeltelijk.
Ginko werkt als clomid.
ginkgo verhoogt of verlaagd testosteron afhankelijk van je eigen hormoongehaltes.
de werking van ginko is dus moeilijk te voorspellen.

voor zover ik weet is het enigste positieve van Ginko dat het groei van prostaat beschermt

Laatst bewerkt:
geen goed antwoord ButchMcDick? :D (aangezien je niet antwoord haha)
Ginko werkt bloedvaat verwijdent (waardoor je dus betere bloeddoorstroming krijgt) zoals L-arginine, dus waarom neem je geen l-arginine?

• #1.694
Ik zit nu 5 dagen op Gingko Biloba en don't feel / notice jack shit. Had de moed al bijna opgegeven... wilde het proberen i.v.m. meer bloedcirculatie naar de ogen. Ik nam 1 capsule (120 mg) per dag zoals aanbevolen. Vandaag 2 pillen (totaal 240 mg) en merk een flinke vooruitgang in mijn concentratie maar mijn geheugen is nu ook veel beter, ik kan me nu veel meer herinneren, o.a. gezichten maar alles eigenlijk wel. :)

Opvallend vond ik ook dat er duidelijk meer uit mijn 'spuitbus' kwam, als je begrijpt wat ik bedoel. Klopt het dat Gingko Biloba ook goed is voor testosteron, Cools?

Ginkgo is een anti-oestrogeen
http://www.ergogenics.org/supplement100.html

Ginkgo's anabole werking in verouderende spier
http://www.ergogenics.org/supplement192.html

Ginkgo is prolactineremmer, zegt dierstudie
http://www.ergogenics.org/supplement58.html

Ginkgo's rol in de chemie van de lust blijft een raadsel
http://www.ergogenics.org/ginkgo-s-rol-in-de-chemie-van-de-lust-blijft-een-raadsel.html

ajb ;)

Maar het is dus waarschijnlijk via dopamine verhoging (daarom dat prolactine verlaagt) dat het werkt. Het anti-oestrogene effect is ook toe te schrijven aan dopamine verhoging, want verhoging van deze zorgt voor een lager oestrogeen ook.

Maar het eerste onderzoek toont ook een direct effect op de oestrogeenreceptor aan en bij het aromatase enzym.

Dus ginkgo is een receptor modulator en nog eens een aromatase inhibitor ook. Dit icm dopamine verhoging. Maar die dopamine verhoging kan dus ook komen door de oestrogeenverlaging. Moet ik nog verder uitzoeken.

Interessante stof wel. Alleen oppassen, het verdunt het bloed zeer sterk.

Laatst bewerkt:
Cools heb jij enig idee wat test boosters bij vrouwen voor effect hebben. Merken zij er meer van omdat zij minder test aanmaken dan mannen of minder omdat dat bij hun niet werkt?

Bedankt Cools. Ik ga straks de onderzoeken lezen. Vind het tot nu toe topspul, zo veel voordelen voor een 'simpel' en goedkoop supplement. Hopen dat het ook zo blijft.

Alleen oppassen, het verdunt het bloed zeer sterk.

Ik merk ook dat ik minder ruis in mijn oren heb. Of het komt doordat het bloed verdunt is of door verwijderde bloedvaten, geen idee. Denk beide.

Laatst bewerkt:
  • #1.697
Ruis in je oren kan komen door anti-oestrogenen. Oestrogeen beschermd je oren, ogen, hersenen en alle cellen.

Dus dat je door dit middel juist minder ruis hebt kan idd komen door verhoogde bloedtoevoer.

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 19:14 ----------

Cools heb jij enig idee wat test boosters bij vrouwen voor effect hebben. Merken zij er meer van omdat zij minder test aanmaken dan mannen of minder omdat dat bij hun niet werkt?

Oestrogeen blokkeren bij vrouwen is nog wat gevaarlijker. Zij hebben dit meer nodig dan mannen. Dus onderdrukking van deze heeft effect op haren, gewrichten en huid (al getest op vrouwen).

Dus anti-oestrogenen kunnen ze beter vermijden. Maar ze maken er dus meer test van, maar in mindere mate.

Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlij

Tinnitus kan veel verschillende vormen aannemen en oorzaken hebben. Ik heb er sinds kort ook soms last van. Ik had idd gelezen dat gingko kon helpen hiertegen , lees hier nu dat het ook nog eens bevorderlijk kan zijn voor verhogen dopamine / verlagen prolactine en dergelijke. Heb het maar eens besteld (redelijk goedkoop via eBay, 500mg extract caps)

Zal hier wel bevindingen noteren

Terug
Naar boven