MuscleMeat

Testosteron lang gebruiken

Doffer

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m72
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Ik vroeg mij af of je testosteron lang door kunt gebruiken en dan bedoel
ik langer dan eem half jaar met een lage dosering van max 250MG per week. Een ouder persoon waar ik mee train wil gaar zijn test levels verhogen omdat deze aan de lage kant zijn maar niet zo laag dat de dokter zelf wat voor wil schrijven. Het gaat om een man van 55 jaar die altijd graag traint, niet alleen krachttrainig maar ook veel aan fietsen doet. Hij traint nog zo'n 5-6 dagen per week maar hij klaagt soms dat het alleemaal wat moeizamer gaat de laatste jaren, en denkt dus ook dat het mede komt door een laag test gehalte. Ik zelf heb tegen hem gezegd dat hij beter een sportarts kan bezoeken maar dat vind niet nodig, want ik dacht dat hij dan wel van die test gel zou krijgen misschien? Nu wil hij toch gewoon zelf test gaan spuiten maar dan wel om zijn levels voor een lange periode te gaan verhogen. Dus mijn vraag kan het langdurig gebruikt worden op een lage dosis?

ja kan inderdaad, maar reken er wel op dat iemand van 55 na een lange periode on zijn. Nagenoeg niet meer zal herstellen en dus de keuze zal maken om voor het leven een prik per week te nemen. De sides als cholesterol en dergelijke moeten wel in de gaten worden gehouden doormiddel van bloed resultaten.

Zou een middel zoals Nebido nemen of een UG lab wat Test Undeconate verkoopt (zijn er stuk of 2-3 die dat hebben)

1x injectie in de 12 weken van 4ml,zal de waardes goed verhogen. Denk aan de waardes 25+nm/l

Doet verder niets met cholesterol oid,maar kan wel de uitstoot van LH en FSH verstoren.
Verder kan er een DHT creme of Testosteron creme ook goed resultaat bieden,nadeel is iedere dag smeren.

Smeren is ook duurder en er word minder actieve stof opgenomen dan bij injecties.

ja kan inderdaad, maar reken er wel op dat iemand van 55 na een lange periode on zijn. Nagenoeg niet meer zal herstellen en dus de keuze zal maken om voor het leven een prik per week te nemen. De sides als cholesterol en dergelijke moeten wel in de gaten worden gehouden doormiddel van bloed resultaten.

Wie zegt dat? Dat kan maar dat is bij iedereen verschillend. Na een half jaar 250mg test zal je wel herstellen. Een half jaar is niet lang. Ik ben nu twee maanden geleden gestopt en heb twee jaar aan één stuk een lichte dosis testosteron gebruikt. Soms 250mg per week, soms 125mg per week, soms androtiv en ook nog is 12 weken 500mg met winny's ertussen. Zelfs twee weken methyl-tren. Ik heb mijn bloed nog niet laten nemen maar begin nu weer een iets of meer normaal libido te krijgen en weer betere trainingssessies te hebben. Ik voel dat ik nog niet hersteld ben maar ik voel wel verbetering. Binnen een paar maanden laat ik mijn bloed is controleren. Ik heb, toen ik 46 jaar was, iets meer dan een half jaar 125mg testosteron per week gezet (Dr Hertoghe) en na drie maanden waren mijn testosteronwaardes weer redelijk normaal. Het is wel zo dat je na lang gebruik echt opziet tegen dat herstel omdat je op verschillende gebieden slechter voelt dan toen je gebruikte en je gewend was om een goed libido te hebben, je niet moe te voelen, enz...

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 10:21 ----------

Smeren is ook duurder en er word minder actieve stof opgenomen dan bij injecties.

Maar is wel veel minder nefast voor je lichaam. Ik ben er niet zo zeker van dat je je boeltje helemaal plat legt als je iedere morgen smeert omdat je niet met constante waardes zit. En het is minder schadelijk voor de prostaat. Tenslotte krijg je genoeg test in je lichaam om je beter te voelen maar één of twee zakjes per dag smeren zal niet echt anabool werken. Toch niet merkbaar. Maar na je vijtigste ben je blij dat je je energieker voelt en een beter libido hebt door te smeren. Dan is dat het voornaamste.

• Topic Starter Topic Starter
Zou een middel zoals Nebido nemen of een UG lab wat Test Undeconate verkoopt (zijn er stuk of 2-3 die dat hebben)

1x injectie in de 12 weken van 4ml,zal de waardes goed verhogen. Denk aan de waardes 25+nm/l

Dit zal hem vast wel wat lijken. Als je zelf die verstoring van LH en FSH kan nog kan beperken zou dit top zijn vanwege de weinige injecties.
Smeren word te duur helaas.

Ik vroeg mij af of je testosteron lang door kunt gebruiken en dan bedoel
ik langer dan eem half jaar met een lage dosering van max 250MG per week. Een ouder persoon waar ik mee train wil gaar zijn test levels verhogen omdat deze aan de lage kant zijn maar niet zo laag dat de dokter zelf wat voor wil schrijven. Het gaat om een man van 55 jaar die altijd graag traint, niet alleen krachttrainig maar ook veel aan fietsen doet. Hij traint nog zo'n 5-6 dagen per week maar hij klaagt soms dat het alleemaal wat moeizamer gaat de laatste jaren, en denkt dus ook dat het mede komt door een laag test gehalte. Ik zelf heb tegen hem gezegd dat hij beter een sportarts kan bezoeken maar dat vind niet nodig, want ik dacht dat hij dan wel van die test gel zou krijgen misschien? Nu wil hij toch gewoon zelf test gaan spuiten maar dan wel om zijn levels voor een lange periode te gaan verhogen. Dus mijn vraag kan het langdurig gebruikt worden op een lage dosis?

Dit is een ZEER interessante vraag mensen.
Bij mannen schijnt vanaf je 28e er minder testosteron aangemaakt te worden en mannen van 40+ schijnen al te merken dat ze minder hebben door herstel en "zin".
Zijn er mannen van 40+ die hun ervaringen met minimale onderhoudsdoseringen testo willen delen met ons?

Maar is wel veel minder nefast voor je lichaam. Ik ben er niet zo zeker van dat je je boeltje helemaal plat legt als je iedere morgen smeert omdat je niet met constante waardes zit. En het is minder schadelijk voor de prostaat. Tenslotte krijg je genoeg test in je lichaam om je beter te voelen maar één of twee zakjes per dag smeren zal niet echt anabool werken. Toch niet merkbaar. Maar na je vijtigste ben je blij dat je je energieker voelt en een beter libido hebt door te smeren. Dan is dat het voornaamste.

Dat ligt er maar net aan hoeveel je smeert/injecteert.
Zodra je extern testosteron neemt, zal je altijd je eigen aanmaak wat onderdrukken.

Bij mannen schijnt vanaf je 28e er minder testosteron aangemaakt te worden en mannen van 40+ schijnen al te merken dat ze minder hebben door herstel en "zin".
Zijn er mannen van 40+ die hun ervaringen met minimale onderhoudsdoseringen testo willen delen met ons?

ff topics lezen,zijn der zat over HRT TRT of door post as hypogonadisme.

Nu al 28..lol.

K*t... Ik ben 31. Maar voel me 21...

Doet verder niets met cholesterol oid,maar kan wel de uitstoot van LH en FSH verstoren.
Verder kan er een DHT creme of Testosteron creme ook goed resultaat bieden,nadeel is iedere dag smeren.

dan zou ik inderdaad voor de echte nebido gaan, want ik heb dus de test u versie van een ug lab liggen en verschillende dosis gebrobeerd maar elke keer na een dag of 13a14 werd de werking minder.
had er al een keer iets over opgezocht en zou aan de olie liggen die de esther langer maken, en nebido is de enige die dat dus goed kan.
en ja is te krijgen, kost een beetje maar aangezien je zo weinig hoeft te prikken is het het overwegen waard.

Onzin, olie heeft nix met ester lengte te maken, maar kwaliteit van ug lab.
Lineseed, gso,eo,cotton etc doen niets met ester lengte.

Het minder worden van werking is normaal. Op testundeconate moet je je spiegel verhogen, na inject 6 weken wachten, dan opnieuw, dan dalwaarde bepalen, aan de hand daarvan je frequentie van inject berekenen. Test undeconate varieert van 10-14 weken,verschilt per persoon.

voor een gebruiker dacht ik dat je wel wat meer research had gedaan kriel, nebido gebruikt castor olie en dit heeft wel degelijk te maken met de afgifte van het medicijn, in dit geval een lang werkend hormoon.
ff googlen en dan vindt je het vanzelf.

bespaart je zoeken

http://www.eje-online.org/content/140/5/414.full.pdf

Laatst bewerkt:
Dat heeft imo nix met de ester lengte te maken.
Castor zal voor een depot zorgen.

Ester is de stof an zich, die heeft een bepaalde halflife time.
Maar zou dus goed kunnen dat het langer werkt. Undeco is zowiezo de langst werkende.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 20:53 ----------

Moet je niet snel je tekst over ester lengte verwijderen, en aanpassen dat is beetje flauw.
Voor je verwijderen had je het erover dat de lengte vd ester verlengd werd door de olie, das niet correct.

jij bent me er echt 1 kriel, wat een gissen weer, het aanpassen is het toevoegen van de link geweest en niks over de esters.
ja de ester is de lengte van afgifte maar de castor olie maakt die nog langer, heb er een jaar terug een heel artikel over gelezen maar ben niet van plan om die op te snorren.

Hehehe nee man ging imo echt over de ester lengte, daarom mijn reaktie... Maar maakt mij verder niet rukko uit hoor, als je gelijk hebt heb je gelijk, no prob.

ja dit is een goed topic omdat ik zelf ook tegen de 40 aankruip nu en mijn gains wel degelijk zie verminderen. krijg deze week van de huisarts mijn vrije Testosteron waarde te horen. en als deze dalende is ook over ga om 2 wekelijks mezelf te injecteren met Testosteron .
ga deze volgen. thankss

Zou zeker NIET frequenter gaan injecteren kerel. Bij iedere inject krijgt je hypofise een opdonder waardoor de fsh lh uitstoot onderdrukt wordt.

Er zijn 2 momenten van onderdrukking. Inject moment en de oestrogenen.
Beter neem je een langwerkende,dit betekend lage onderdrukking. Daar is mijn behandeling op gebaseert, minder injects,minder oestrogeen. Mijn oestrogeen zit op 123, terwijl de ref waarde op max 340 zit.

Hoe vaak moet jij dan injecteren kriel en op
Welke waarde zit jij dan.
Ik ga zelf ook over op nebido omdat ik de laatste tijd van de tostran
Gel helemaal schilvers en een rooie huid krijg van de tostran
En mijn test waarde was bij 80 mg per dag. Ineens 58 !!!
Mijn endo schrok zich kapot en zij dat dit kwam door mijn kapotte huid dat bijna alles zo werdt opgenomen en dd hv was bijna 12 dat vondt hij ook veel te hoog.
Vandaag dus mijn eerste injectie nebido gehad nu zoeken we de juiste frequentie nog

André

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 09:31 ----------

Hb waarde moest dat zijn

Terug
Naar boven