Cruisecontrol88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.139
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
First in first out toch? Afhankelijk van de lengte van je kuur. Maar over het algemeen onderdruk je langer met lange dan korte esters toch.Maar hoezo gezonder??
Of dat je je eigen test productie plat gooit met test e of met test p maakt echt niet uit hoor.
Kwa nakuur zal deze sneller na de laatste inject starten maar is verder gelijk als die op test e.
First in first out toch? Afhankelijk van de lengte van je kuur. Maar over het algemeen onderdruk je langer met lange dan korte esters toch.
First in first out toch? Afhankelijk van de lengte van je kuur. Maar over het algemeen onderdruk je langer met lange dan korte esters toch.
Nee maar zoals ik zei is je lange ester kuur doorgaans langer. Oftewel langer onderdrukt.Dat het er snel uit is idd, maar dat maakt het echt niet gezonder hoor.
Ik kan wel lezen maar jij schijnbaar niet rekenen
Nee maar zoals ik zei is je lange ester kuur doorgaans langer. Oftewel langer onderdrukt.
Zes weken on lijkt mij gezonder dan tien weken. Aangezien je van zes makkelijker hersteld (in theorie) Ben ik nou dom aan het denken of?Dat begrijp ik.. maar dat maakt toch geen hol uit als je daarna toch moet herstellen.. dit moet je na 6 weken maar ook na een jaar on, "gezonder" maakt niks uit daar heb ik het over.
Zes weken on lijkt mij gezonder dan tien weken. Aangezien je van zes makkelijker hersteld (in theorie) Ben ik nou dom aan het denken of?