MuscleMeat

Testosteron

Bezoekers in dit topic

dit is bij mij zeker niet het geval. ik zoek geen ruzie als ik AS in mijn lijf heb. ik ontplof gewoon veel gemakkelijker. ik zie dat ook op mijn werk en thuis. ik ben gewoon veel minder aangenaam en ik verdraag veel minder.



heeft er bij mij helemaal niets mee te maken. ik drink niet of ik ga zelfs niet uit tijdens die kuren. ik spreek over het alledaagse leven thuis, werk, verkeer.

ik moet er wel bij zeggen dat ik dit heb met test en sust.
eigenlijk ben ik dan echt een opgefokte stier die ook aan niets anders dan coïtus denkt. ik vind het allemaal gemakkelijk om te zeggen dat je dit kan onderdrukken.
met winstrol only (stanozolol tabletten) bvb heb ik dit niet terwijl dit toch een dht middel is.

Klopt, Stanozolol is wel een DHT, maar deze heeft weinig verbinding op coïtusdrive + agressie, beetje vreemd, maar is echt zo.
Heb geen zin om het op te zoeken, maar dit kun je je vast nog wel herrinderen van Ergogenics: ' Testosteron maakt Agressief, Stromba lief! '
 
Vaak is de combinatie die velen doen (alcohol en/of andere drugs) het geen wat naar mijn mening e.e.a. versterkt.

In januari ga ik merken of ik er last van heb. Wacht wel af:)

Afblijvenr Richard, jij bent zonder al veel te agressief :D
 
Back
Naar boven