MuscleMeat

Testosteron

Bezoekers in dit topic

koen85 zei:
hehe, zover ik van iedereen hoor zit het vooral tussen de oren en is het zeer gemakkelijk in de hand te houden. Als je er echt last van hebt moet je gewoon niet kuren toch??
het nadeel is dat je het ook pas weet als je met je kuur bezig bent. bij mij zit het alleszins niet tussen de oren. het probleem is dat je tijdens een kuur wel is reageert en dan pas achteraf denkt: waar ben ik mee bezig. sommigen hebben er geen last van maar anderen zouden wel een moord kunnen plegen die ze nooit zouden gedaan hebben indien ze niet vol AS zouden zitten. ik ken toch iemand die compleet doorgeslagen is omdat hij kuurde en ik kan mij inbeelden dat het bij mij ook zou kunnen gebeuren. vooral als je in het verkeer zit of als je in de supermarkt staat aan te schuiven. dan verschiet je soms van je reactie. ik ben geen aggressief persoon maar wel een beetje impulsief en dat wordt veel erger tijdens een kuur. zelfs toen ik meer dan een half jaar een HRT (250mg test om de twee weken + andere hormonen) heb gevolgd, had ik er wat last van, wel in mindere mate. ik kreeg toen ook wat cortisol en volgens de dokter zorgde dat ervoor dat je wat kalmer bent. ik vind het toch een probleem dat niet te onderschatten is omdat het nadelig is voor je omgeving en dat je het altijd pas achteraf beseft.
 
nergens last van:)

...alleen retegeil:o
 
Niet echt last van, moet alleen wel wat vaker tot 10 tellen voordat ik weer commentaar lever... :D
 
het nadeel is dat je het ook pas weet als je met je kuur bezig bent. bij mij zit het alleszins niet tussen de oren. het probleem is dat je tijdens een kuur wel is reageert en dan pas achteraf denkt: waar ben ik mee bezig. sommigen hebben er geen last van maar anderen zouden wel een moord kunnen plegen die ze nooit zouden gedaan hebben indien ze niet vol AS zouden zitten. ik ken toch iemand die compleet doorgeslagen is omdat hij kuurde en ik kan mij inbeelden dat het bij mij ook zou kunnen gebeuren. vooral als je in het verkeer zit of als je in de supermarkt staat aan te schuiven. dan verschiet je soms van je reactie. ik ben geen aggressief persoon maar wel een beetje impulsief en dat wordt veel erger tijdens een kuur. zelfs toen ik meer dan een half jaar een HRT (250mg test om de twee weken + andere hormonen) heb gevolgd, had ik er wat last van, wel in mindere mate. ik kreeg toen ook wat cortisol en volgens de dokter zorgde dat ervoor dat je wat kalmer bent. ik vind het toch een probleem dat niet te onderschatten is omdat het nadelig is voor je omgeving en dat je het altijd pas achteraf beseft.



he kerel,

tof dat je een heel verhaal met ons wil delen, maar doe ff het volgende:

kijk naar je toesten bord, de 3de toest naast de L zit een groot knopje met "enter" erop. als je die nou ff om de paar regels indrukt leest het een stuk makkelijker ;)
 
idd gewoon weten dat het gedeeltelijk tussen je oren zit.
en lastige situaties wat meer uit de weg gaan.
 
Af en toe wel last van...
 
het nadeel is dat je het ook pas weet als je met je kuur bezig bent. bij mij zit het alleszins niet tussen de oren. het probleem is dat je tijdens een kuur wel is reageert en dan pas achteraf denkt: waar ben ik mee bezig. sommigen hebben er geen last van maar anderen zouden wel een moord kunnen plegen die ze nooit zouden gedaan hebben indien ze niet vol AS zouden zitten. ik ken toch iemand die compleet doorgeslagen is omdat hij kuurde en ik kan mij inbeelden dat het bij mij ook zou kunnen gebeuren. vooral als je in het verkeer zit of als je in de supermarkt staat aan te schuiven. dan verschiet je soms van je reactie. ik ben geen aggressief persoon maar wel een beetje impulsief en dat wordt veel erger tijdens een kuur. zelfs toen ik meer dan een half jaar een HRT (250mg test om de twee weken + andere hormonen) heb gevolgd, had ik er wat last van, wel in mindere mate. ik kreeg toen ook wat cortisol en volgens de dokter zorgde dat ervoor dat je wat kalmer bent. ik vind het toch een probleem dat niet te onderschatten is omdat het nadelig is voor je omgeving en dat je het altijd pas achteraf beseft.



hmm toch mooi klote. Ik ben ook best impulsief en zeg nu al wel eens dingen waarvan ik achteraf beetje spijt heb:D
Hoop dat ik er geen last van ga krijgen in mn kuur:bang:
 
i can't help myself my thoughts ain't my own.
the voices in my head just won't leave me alone.

murder, murder, murder kill, kill, kill.

nee geen last van ...........
 
Agressieve uitingen klopt ja, bij de een minder dan de ander.. en het ene spul sneller dan bij het ander.
Van injecties heb ik geen last, maar neem ik dianabol ofzo, dan moet je mij niet in een drukke rij gaan zetten bij kassa -.-

Je krijgt een zeer kort lontje. En zit niet tussen je oren!
Onbewust praat je ook harder en voor je 't weet ben je helemaal warm van de adreline.
 
Ik heb er geen ''last'' van.
Ik voel het wel, maar onderdruk het gewoon.

Als je aan deze shizzle zit moet je een volwassen kerel zijn en dat soort emoties onder controle houden.

juist big maus ik ben het zeker met je eens, mensen die kuren die gaan naar mijn mening stoer doen omdat ze groter worden en dan zeggen dat ze agressiever worden, althans mijn mening.
 
Vaak is de combinatie die velen doen (alcohol en/of andere drugs) het geen wat naar mijn mening e.e.a. versterkt.

In januari ga ik merken of ik er last van heb. Wacht wel af:)
 
Vaak is de combinatie die velen doen (alcohol en/of andere drugs) het geen wat naar mijn mening e.e.a. versterkt.

In januari ga ik merken of ik er last van heb. Wacht wel af:)

1e keer?
Nee toch??
 
Vaak is de combinatie die velen doen (alcohol en/of andere drugs) het geen wat naar mijn mening e.e.a. versterkt.

In januari ga ik merken of ik er last van heb. Wacht wel af:)

:dance: Dat is het denk ik vaak het geval.

Verder zit er een heel groot deel in je persoonlijkheid. Iedereen heeft bepaalde mechanismen om met spanning / stress om te gaaan: Coping-mechanismen.

De één zal zijn agressie omzetten in een vlammend betoog (dat wordt dan in onze samenleving dan ineens assertiviteit genoemd -en dat is juist positief-) of gaat de eerst volgende keer dat hij traint er extra hard tegenaan.

De ander die in mindere mate over deze coping-mechanismen beschikt, zal iemand een paar meppen verkopen. Verder is het denk ik ook belangrijk wat voor "temperament" je hebt en of je beschikt over een goede impulscontrole....

Kortom: er zijn volgens mij enorm veel factoren die bepalen of je wel of niet domme dingen gaat doen. De mensen die iemand helemaal in mekaar hebben gerost en dan gaan lopen roepen dat het door de 'roids komt zijn gewoon zielig en hopen op strafvermindering. En door die gasten komen de 'roids continu in het verdomhoekje.:rolleyes: :rolleyes:
 
muaythai zei:
juist big maus ik ben het zeker met je eens, mensen die kuren die gaan naar mijn mening stoer doen omdat ze groter worden en dan zeggen dat ze agressiever worden, althans mijn mening.
dit is bij mij zeker niet het geval. ik zoek geen ruzie als ik AS in mijn lijf heb. ik ontplof gewoon veel gemakkelijker. ik zie dat ook op mijn werk en thuis. ik ben gewoon veel minder aangenaam en ik verdraag veel minder.

RichardV zei:
Vaak is de combinatie die velen doen (alcohol en/of andere drugs) het geen wat naar mijn mening e.e.a. versterkt.
In januari ga ik merken of ik er last van heb. Wacht wel af

heeft er bij mij helemaal niets mee te maken. ik drink niet of ik ga zelfs niet uit tijdens die kuren. ik spreek over het alledaagse leven thuis, werk, verkeer.

ik moet er wel bij zeggen dat ik dit heb met test en sust.
eigenlijk ben ik dan echt een opgefokte stier die ook aan niets anders dan coïtus denkt. ik vind het allemaal gemakkelijk om te zeggen dat je dit kan onderdrukken.
met winstrol only (stanozolol tabletten) bvb heb ik dit niet terwijl dit toch een dht middel is.
 
Je bent gewoon een ouwe brombeer!
 
RichardV: waarschijnlijkl bedoel je dit om te lachen (ik kan er ook mee lachen, geen probleem)

in het andere geval zou ik toch maar conclusies nemen nadat je testosteron gebruikt hebt. begrijp mij niet verkeerd. testosteron geeft mij een goed gevoel. ik voel mij dan energiek, soms wat euforisch, jonger enz... maar het grote nadeel is de rest dat ik al uitgelegd heb. ik veronderstel dat het ook bij iedereen anders werkt. ik ken dat opgefokte gevoel niet met winstrol, proviron, primo.. anderen worden juist wel geile beren als ze die middelen gebruiken.
 
RichardV: waarschijnlijkl bedoel je dit om te lachen (ik kan er ook mee lachen, geen probleem)

in het andere geval zou ik toch maar conclusies nemen nadat je testosteron gebruikt hebt. begrijp mij niet verkeerd. testosteron geeft mij een goed gevoel. ik voel mij dan energiek, soms wat euforisch, jonger enz... maar het grote nadeel is de rest dat ik al uitgelegd heb. ik veronderstel dat het ook bij iedereen anders werkt. ik ken dat opgefokte gevoel niet met winstrol, proviron, primo.. anderen worden juist wel geile beren als ze die middelen gebruiken.

Wat ik begrijp van mensen uit mijn omgeving is dat ze eerder geprikkeld raken, en als het zover is ze bozer worden als normaal. Maar als je van nature je eigen nooit ergens druk om maakt (nooit kan niet, maar haast nooit) zal het normaal gesproken meevallen.
Ik zal waarschijnlijk ook wel agressiever worden, maar aangezien mijn directe omgeving ook een seintje krijgt vooraf, zal het wel loslopen neem ik aan.
Mijn werk krijgt gewoon te weten hoe of wat, zo ook de familie. Dus mensen kunnen er dan ook rekening mee houden.
 
en als ik het combineer met tren heb ik er dan ook last van? :rolleyes:
 
nou eerlijk gezecht is het wel onder controle , behalve in het verkeer ben ik erug gevoelig voor idioten op de weg.. :P
 
Back
Naar boven