AndroidHealthClinic

testosteron

true life

Novice
Waardering
0
ik ben zo pas met mijn eerste kuur begonnen testosteron en trenbolone is dat een mooie kuur om mee te beginnen en welke shakes kan ik daar het beste voor nemen de ene zegt eiwitten en de andere zegt zoveel mogelijk koolhydraten

Waarom niet eerst informatie vergadigen en dan pas kuren?

• Topic Starter Topic Starter
te

ik heb me goed laten informeren maar wou eens de mening van een ander horen alleen met die shakes ben ik niet zo zeker ben zelf met eiwitten bezig en daarbij vitamine c1000 en multi vitamine en aminos en l glutamine

kuur is al duur genoeg. nix shakes. gewoon vreten!!! :burger: :D

vreten doe ik ook genoeg een gans brood per dag en 7 tot 8 maal per dag en veel kip een rijs en pasta

doe je niet iets verkeerd als je niet eens weet wat voor supplementen je moet gebruiken.

Wat ik doe is gewoon iets meer eten dan normaal, vooral na het trainen en 's avonds voordat je naarbed gaat 500gr kwark (met±9mg per 100mg eiwit) eten, en dan nog eens minimaal 30mg langzame eiwitshake erbij.

Somige vreten 5000kcal per dag en nemen voor het slapen geen eiwitten, das dus een beetje de omgekeerde wereld aangezien volgens mij wel 80% van je groei snachts gebeurd.

Laatst bewerkt:
ik heb het alleen over de shakes omda gister iemand zei dak beter koolh. kon pakken en tis gewoon een vraag

mercie botjebouwer::cool: het enigste probleem is mijn nachtrust heb maar een 5 tot 6 uur slaap

Gast, als je niet eens weet welke bouwstoffen je je spieren nodig hebben om te groeien, waar begin je dan in hemelsnaam nou aan met een kuur? :cool:

kijk ik doe zoals ze mij hebben geinformeerd ze hebben mij een schema gegeven hoe ik t moet doen maar omdat gister iemand zei da ik beter koolhydrate kon pakke wou ik gewoon de mening van andere horen

eet jij 500mg kwark? das ni veel

nogmaals, gewoon eten eten en nog s eten. en als dat nie genoeg is...eat some more!
k zou geen geld uitgeven aan weightgainers voor je KH als je dat bedoeld.
mssn hoogwaardige eiwitten, maar das dan ook alles.

Ik hoop echt dat je een kloontje bent die een geintje aan maken is.
Ik zal voor de gein een paar punten opnoemen waar je jezelf mee kan helpen of waar je eerder aan had moeten denken. Of punten waar ik me gewoon aan irriteer

1. Voortaan volledige stats + kuurhistorie posten
2. Hoeveel weken en hoeveel mg ga je kuren?
3. Hoe ziet je nakuur eruit?
4. trenbolone is een heeeeel slechte keuze voor een 1ste kuur. Het kan als je er echt veel vanaf weet. Overduidelijk si dit niet het geval
5. Als iemand zegt dat je 1kg heroine moet snuiven en je word er breed van doe je dat toch ook niet. Je hebt 1 lichaam en onderzoek voor je begint. Zoals G21 zou zeggen: Educate before you medicate!!!!
6. Als je denkt dat shakes en anabolen de wondermiddelen zijn dan kom jij er nog eeeeeeeeeeeeerg bedrogen vanaf. Ik zal heel even (omdat ik denk dat je alle basiskennis mist) opsommen in volgorde wat belangrijk is in deze sport: Eten/Rust/Trainen en als al die dingen nagenoeg perfect zijn en zo al jaren zijn dan kan je gaan DENKEN over AAS!!!
7 Ik zou heel goed wat handige info kunnen geven over shakes en voeding in algemeen maar vind dat je eerst maar eens wat initiatief moet tonen voor ik je verder help. Ik wil je even deze link nog geven en raad je aan dit allemaal grondig door te lezen:

VOEDING:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/
AAS:Bodybuilding.com - Big Cat - In Depth Testosterone Enanthate Profile!
Bodybuilding.com - Big Cat - In Depth Finaplix Profile!
http://forum.dutchbodybuilding.com/aas

als dit geen kloontje is van pro/pure str/pure pwr etc is...

En PWO dan? Onmiddelijk PWO een maaltijd is nutteloos. Zou dan toch voor een Carb/Whey shake gaan.

fruit
maar idd een carb/whey direct na t trainen helpt ook. dat deed k voorheen meteen na t trainen in desportschool. carbo sinasappel met aardbeien whey.....heeeeerlijk....wel ff wennen tis erg zoet maar als je m op hebt kun je meteen weer gaan trainen bij wijze van spreken. :D

1 flesje carbo kon je toen 2 shakes uithalen. ik 1 en mn trainingsmaat 1 en de prijs deden we splitten

Laatst bewerkt:
Kansloos kansloos topic. Gast, gewoon stoppen met heel de sport. Wil je doorgaan, lees dan op zn minst een beetje over de dingen die je wilt gaan doen. De meeste mensen gebruiken sups voor hormonen;)

Terug
Naar boven