AndroidHealthClinic

testosteron

ik heb me goed laten informeren maar wou eens de mening van een ander horen alleen met die shakes ben ik niet zo zeker ben zelf met eiwitten bezig en daarbij vitamine c1000 en multi vitamine en aminos en l glutamine

als je je zo goed hebt laten informeren door AAS waarom ga je dan vragen stellen over voedingsupplementen,, gare topic IMO

Beste TS kun je me uitleggen waarom jij denkt waarvoor koolhydraten en eiwitten goed zijn? Wat begin aan je basiskennis te twijfelen bro!!!

ik ben zo pas met mijn eerste kuur begonnen testosteron en trenbolone is dat een mooie kuur om mee te beginnen en welke shakes kan ik daar het beste voor nemen de ene zegt eiwitten en de andere zegt zoveel mogelijk koolhydraten

Ik d8 dat ik niet veel kaas had gegeten van kuren , maar jongen als je je voeding en voedings supplementen nog niet op een rijtje hebt ??? ???
aai das nie goe man :eek:

Hier een kleine (beginners) uitleg
Body & Health; hoogwaardige supplementen voor sport en gezondheid. - voedingsinformatie
Suc6 verderz

Meesterkloon.

En als dit verbazingwekkend genoeg geen kloon is, laat hem lekker kapot gaan door zijn verkeerde gebruik zodat dit een schrik effect teweeg brengt voor soortgelijke personen.

1kg spiermassa van 1 bak kwark van 500mg... of 1 shake:D Was het maar zo'n feest.

het is volgens mij sowieso onmogelijk om 1 kg spiermassa per week te kweken?

het is volgens mij sowieso onmogelijk om 1 kg spiermassa per week te kweken?

Ik bedoelde 500gram KWARK :D hehehehe!
Ik denk namelijk alleen maar in mcg, mg, en IU's :D

Je hoeft niet zoveel te eten om veeeeel veeeel massa een te komen, ik ben het wandelende bewijs daarvan.

Maargoed, als je weet hoe je moet kuren, dan is 1kg per week droge massa overhouden een rendement waar je sowieso naar moet streven. Ik haal het ruim met mijn kuur waar ik nu mee bezig ben, ondaks danks dat ik bijna de helft van me kuur ziek ben geweest....

Ik bedoelde 500gram KWARK :D hehehehe!
Ik denk namelijk alleen maar in mcg, mg, en IU's :D

Je hoeft niet zoveel te eten om veeeeel veeeel massa een te komen, ik ben het wandelende bewijs daarvan.

Maargoed, als je weet hoe je moet kuren, dan is 1kg per week droge massa overhouden een rendement waar je sowieso naar moet streven. Ik haal het ruim met mijn kuur waar ik nu mee bezig ben, ondaks danks dat ik bijna de helft van me kuur ziek ben geweest....

lijkt me dat je kwark in deze een niets betekende factor is bro... Je bent gewoon gevoelig voor AS.

Terug
Naar boven