kermitt
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 88kg
Na een ruime periode van flink bulken, vervolgens een periode van balans zoeken, moet ik er nu toch aan geloven..CUTTEN. Anders zal het beginnende buikje en love-hendels niet verdwijnen. Ik ben begonnen met onderstaande, wat denken jullie (ik twijfel mn over de hoeveelheid havermout).
By-the-way.... 40 jr/ 1.85/ 85 kg. Bmi? Te hoog denk ik, helaas alleen rond het middel. Spieropbouw is na een jaar intensief fitness best redelijk te noemen.
06.30 havermout/ brintapap (mix), scoop isolaat, met halfvolle melk (je hebt tenslotte ook wat vetten nodig)
10.00 havermout/eiwitreep
12.30 2 sneden brood met kip, plus 250 gr kwark
15.00 2 sneden brood met pindakaas
17.30 warme maaltijd, doorgaans aardappelen, groenten en kip (probeer nu zuinig te zijn met de aardappelen)
21.00 isolaatshake (om honger te stillen, koekjes te mijden en natuurlijk voor de eiwitten).
Tot voor kort was dit om 22 uur een bak kwark, maar ik heb meerdere malen gelezen dat kwark juist vocht vast houd??
SCHIET ER EENS OP LOS....
By-the-way.... 40 jr/ 1.85/ 85 kg. Bmi? Te hoog denk ik, helaas alleen rond het middel. Spieropbouw is na een jaar intensief fitness best redelijk te noemen.
06.30 havermout/ brintapap (mix), scoop isolaat, met halfvolle melk (je hebt tenslotte ook wat vetten nodig)
10.00 havermout/eiwitreep
12.30 2 sneden brood met kip, plus 250 gr kwark
15.00 2 sneden brood met pindakaas
17.30 warme maaltijd, doorgaans aardappelen, groenten en kip (probeer nu zuinig te zijn met de aardappelen)
21.00 isolaatshake (om honger te stillen, koekjes te mijden en natuurlijk voor de eiwitten).
Tot voor kort was dit om 22 uur een bak kwark, maar ik heb meerdere malen gelezen dat kwark juist vocht vast houd??
SCHIET ER EENS OP LOS....