MuscleMeat

Teveel van het goede?

Geasus

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Beste DBB'ers,

Ik raak een beetje in de war met het maken van een schema, ik doe inmiddels ook 2x in de week jiu jitsu en mijn bedoeling was als volgt:

Ma: krachttraining
Di: jiu jitsu
Wo: kracht
Do: jiu jitsu
Vrij: kracht
Zat: kracht
Zo: kracht

Of

Ma: krachttraining
Di: kracht + jiu jitsu
Wo.: rust
Do: kracht + jiu jitsu
Vrij: kracht
Zat: kracht
Zo: rust

Mijn krachttraining duurt maar 40 minuten tot een uur en me jiu jitsu lessen duren 1 uur en zijn in de avond.

Vinden jullie dat ik meer rust moet nemen of is dit mogelijk?

Laatst bewerkt:
Ik zou sowieso 1 dag rust nemen, wil je echt 5x per week krachttraining doen, anders zou je dat maar 4x kunnen doen zou ook schelen.

Zit je op 5 dagen met een split schema? Stap dan over op 4 dagen UB/LB, heb je een extra rustdagje erbij en kans dat je nog betere gains maakt ook.

• Topic Starter Topic Starter
dus jullie raden mij het 2de schema aan met 2 dagen rust erin en dat ik dan op 2 dagen kracht training doet en in de avond jiu jitsu ? en dan een UB/LB schema ?

---------- Toegevoegd om 07:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:34 ----------

Mijn bedoeling was om dan 4x in de week UB/LB te doen en wij krijgen bij mij op de gym iets heel nieuws voor het eerst in nederland. Een modern circuit training dat 40 min duurt en je zou dan 40% meer voorruit gang boeken dus dat wil ik dan 2x in de week gaan doen. En dan 2x jiu jitsu maar dat ga ik dan doen op de dagen dat ik ook kracht training doe. Mischien dat ik dan dinsdag en donderdag dat circuit training pak en de overige dagen UB/LB

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:41 ----------

Weinig advies, had wel meer reacties verwacht

Gast je topic is nog geen dag open, wees eens geduldig.

En geloof geen reet van die nieuwe übercoole supergains v2 trainingmanier. Als dat echt zo zou zijn, zou werkelijk ieder BB forum er al helemaal vol mee hebben gestaan. Laat me raden, je betaalt er extra voor? Ze naaien je waar je bij staat.

Ja kost meer geld xD

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Maar heb nog niet betaald dus kan nog weigeren

wie ben jij?

waarom die vraag?

sowieso eerder de 2e manier dan de eerste. ik zie vechtsport niet echt als een rust dag.

En voor de rest is het moeilijk is zeggen omdat we niet weten wat je precies traint.
UB/LB en 4 dagen trainen lijkt me het makkelijkst.

Eventueel 3x per weeg gaan en fullbodyMa/Wo/Za ofzo? dan heb je ook nog 2 dagen rust.
Moet je even kijken of je dan alsnog lekker kan trainen met je jiu justu.. (wat een k*t woord)

dus jullie raden mij het 2de schema aan met 2 dagen rust erin en dat ik dan op 2 dagen kracht training doet en in de avond jiu jitsu ? en dan een UB/LB schema ?

---------- Toegevoegd om 07:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:34 ----------

Mijn bedoeling was om dan 4x in de week UB/LB te doen en wij krijgen bij mij op de gym iets heel nieuws voor het eerst in nederland. Een modern circuit training dat 40 min duurt en je zou dan 40% meer voorruit gang boeken dus dat wil ik dan 2x in de week gaan doen. En dan 2x jiu jitsu maar dat ga ik dan doen op de dagen dat ik ook kracht training doe. Mischien dat ik dan dinsdag en donderdag dat circuit training pak en de overige dagen UB/LB

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:41 ----------

Weinig advies, had wel meer reacties verwacht

Ga gewoon een normaal krachtschema doen, daar heb je veel meer aan.

gwn basisoefeningen doen en niet te gek denken... 5 reps voor kracht en t komt goed

sowieso eerder de 2e manier dan de eerste. ik zie vechtsport niet echt als een rust dag.

En voor de rest is het moeilijk is zeggen omdat we niet weten wat je precies traint.
UB/LB en 4 dagen trainen lijkt me het makkelijkst.

Eventueel 3x per weeg gaan en fullbodyMa/Wo/Za ofzo? dan heb je ook nog 2 dagen rust.
Moet je even kijken of je dan alsnog lekker kan trainen met je jiu justu.. (wat een k*t woord)
haha ja jiu jitsu is een aparte naam, maar ja ik dacht ook aan 2 dagen rust dat zowiezo, en dan woensdag en zaterdag rust. en de rest dan kracht en jiu jitsu.

dacht aan 2x in de week circuit training en dan de overige 3x ub/lb of full body en 2x jiu jitsu op dinsdag en donderdag avond

---------- Toegevoegd om 08:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:09 ----------

gwn basisoefeningen doen en niet te gek denken... 5 reps voor kracht en t komt goed
op dit moment doe ik niet al te ingewikkelde oefeningen en meestal 10 herhalingen en 4 sets, en elke keer als ik de 10 haal dan iets zwaarder in gewicht.

Terug
Naar boven