El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Hoe tevreden ben jij over je internetaansluiting?
Mensen die langer dan een half jaar abonnee zijn bij een provider wil ik vragen welke provider ze hebben, of dit kabel/DSL is, wat voor pakket (up/down-snelheid) ze hebben en wat ze betalen.
Ik heb sinds 8 maanden Casema kabel 550kbs down/80 up.
Ik betaal er 32,95 per maand voor.
Ik ben ontevreden, aangezien de verbinding wekelijks een paar keer stil valt en de modem herstart moet worden.
Hiervoor had ik Demon DSL en nooit problemen mee gehad.
Ik ben overgestapt op kabel om het KPN lijntje te omzeilen dat nogeens 22 euro per 2 maanden extra kost.
Plannen voor overstappen heb ik wel alleen nog geen gerichte.
Mensen die langer dan een half jaar abonnee zijn bij een provider wil ik vragen welke provider ze hebben, of dit kabel/DSL is, wat voor pakket (up/down-snelheid) ze hebben en wat ze betalen.
Ik heb sinds 8 maanden Casema kabel 550kbs down/80 up.
Ik betaal er 32,95 per maand voor.
Ik ben ontevreden, aangezien de verbinding wekelijks een paar keer stil valt en de modem herstart moet worden.
Hiervoor had ik Demon DSL en nooit problemen mee gehad.
Ik ben overgestapt op kabel om het KPN lijntje te omzeilen dat nogeens 22 euro per 2 maanden extra kost.
Plannen voor overstappen heb ik wel alleen nog geen gerichte.

)
... Je kunt toch ook geen 10 ltr water in 1 min door een rietje sucken 
). De grootste rede om niet voor telenet te kiezen was het feit dat het misschien wel dezelfde datalimiet is, maar de upload is bij telenet tot 1.5 GB beperkt (Skynet ADSL 10 GB datalimiet up + down). En met zo'n upload kom je toch nergens he.