AndroidHealthClinic

Tevreden over je internetaansluiting?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Hoe tevreden ben jij over je internetaansluiting?

Mensen die langer dan een half jaar abonnee zijn bij een provider wil ik vragen welke provider ze hebben, of dit kabel/DSL is, wat voor pakket (up/down-snelheid) ze hebben en wat ze betalen.

Ik heb sinds 8 maanden Casema kabel 550kbs down/80 up.
Ik betaal er 32,95 per maand voor.
Ik ben ontevreden, aangezien de verbinding wekelijks een paar keer stil valt en de modem herstart moet worden.

Hiervoor had ik Demon DSL en nooit problemen mee gehad.
Ik ben overgestapt op kabel om het KPN lijntje te omzeilen dat nogeens 22 euro per 2 maanden extra kost.

Plannen voor overstappen heb ik wel alleen nog geen gerichte.

@ home Basic: 250 kb/s down upload is bagger, maar hij valt NOOIT uit, verder ook vrijwel nooit gedoe mee gehad.. Presteert gewoon precies zoals beloofd dus wat dat betrefd kan je niet zeuren...

Binnenkort wss naar Bellen/Inet ineen, maar dan de 20Mbit versie oid... (heb me er nog niet in verdiept)

Ik heb @Home, meer dan tevreden. kost 48 euro per maand, 750 kB/s Download en 90 kB/s upload. Ping in games is tussen de 10 en 30 ms.

Er is ook een goedkoper abbonement van @home bevalt mijn kameraad ook goed. Maar om even duidelijk te zijn, kabel is onstabiel en werkt bij de ene wijk goed andere wijk slecht. ADSL is en blijft het stabielst. Wil je goedkoop ADSL neem dan van het BBned netwerk. ( www.tiscali.nl ).

Laatst bewerkt:
SiRoj zei:
@ home Basic: 250 kb/s down upload is bagger, maar hij valt NOOIT uit, verder ook vrijwel nooit gedoe mee gehad.. Presteert gewoon precies zoals beloofd dus wat dat betrefd kan je niet zeuren...

Binnenkort wss naar Bellen/Inet ineen, maar dan de 20Mbit versie oid... (heb me er nog niet in verdiept)

@home gaat over een paar jaar over op ETTH (ethernet to the home), betekend 100 mbit/s. en 100 mbit/s upload. Veel internetnetwerken gaan daarop over.

Ik heb ervaring met @home basic, snel (een tijdje last gehad van storingen en ze hebben ons een keer zomaar een weekend afgesloten, was een fout in het systeem daar ofzo)

nu quicknet, erg sloom, maar degelijk

http://www.kpn.com/kpn/show/id=1206553

Alleen hadden wij toen geen monteurskosten (omdat wij een van de eerste waren :) )

Snelheid download 3,0 Mb/s
upload 512 Kb/s
Netwerk Draadloos mogelijk ja
Datalimiet nee
Thuisnetwerk toegestaan ja
Vast IP-adres ja

Savonds (na 19:00) en in t weekend onbeperkt bellen naar vast :)

commentaar:
we hebben het sinds februari en is in totaal 2-3 off-line geweest. Meestal opgelost d.m.v. modem te resetten.
Snelheid is goed en stabiel.

Nadeel echter is dat je niet lokaal kunt inloggen op je modem maar via kpn website moet doen.

Laatst bewerkt:
Ik zit hier op een LANparty met een 1 GIGABIT pijp ... en nog is de site niet vooruit te branden... Thuis ligt een LIGHT Adsl lijn van XS4all :) .. altijd up en geen gezeik .. ik ben er erg tevreden over

Dat de site traag is ligt gewoon aan de host ;)... Je kunt toch ook geen 10 ltr water in 1 min door een rietje sucken ;)

speedxs 8/1 hier en ik ben natuurlijk ontevreden. toch wel een paar keer per week dns problemen.

En nu voor jullie lachplezier!
Het Belgisch Telenet internet Expres abo !

Telenet Internet ExpressNet
Snelheid ontvangen 10.0 Mbps
Snelheid versturen 256 Kbps
Aantal computers 2 (dynamisch IP adres)
Totaal datavolume 12 GB
Basisvolume ontvangen 10 GB
Basisvolume versturen 2 GB
Aantal mailboxen 4 x 50MB
Website 50 MB
Prijs (incl. BTW) 41.95 euro

Heerlijk nietwaar? 1 lichtpunt: tussen 12u en 10u telt dataverkeerd maar voor de helft ...

Heb Telenet nu al 6 jaar en heb er eigenlijk (behalve in het begin) nog nooit last mee gehad, dus kwalitatief kan ik niet klagen.. enkel die ****ing datalimiet !!!

inderdaad, telenet is vrij goed, heb er geen klagen van, maar zoals acidreign zegt, die datalimiet is zeeeer snel overschreden... :(

DBC01 zei:
Hoe tevreden ben jij over je internetaansluiting?

Mensen die langer dan een half jaar abonnee zijn bij een provider wil ik vragen welke provider ze hebben, of dit kabel/DSL is, wat voor pakket (up/down-snelheid) ze hebben en wat ze betalen.

Ik heb sinds 8 maanden Casema kabel 550kbs down/80 up.
Ik betaal er 32,95 per maand voor.
Ik ben ontevreden, aangezien de verbinding wekelijks een paar keer stil valt en de modem herstart moet worden.

Hiervoor had ik Demon DSL en nooit problemen mee gehad.
Ik ben overgestapt op kabel om het KPN lijntje te omzeilen dat nogeens 22 euro per 2 maanden extra kost.

Plannen voor overstappen heb ik wel alleen nog geen gerichte.
Waar doel je op met die 22 euro per 2 maanden... Belbudget abonnement? Anders zou je eventueel nog voor DDSL Only kunnen gaan. Hierbij zijn de abonnementskosten wat hoger dan bij gewone ADSL, maar het voordeel hieraan is dat je geen telefoonabonnement meer hoeft te nemen. Nadeel dat er weer aan vast zit is dat DDSL Only (momenteel) niet mogelijk is via een ISP, maar enkel via KPN zelf.

Adsl light bij xs4all. Werkt altijd goed en in 6 jaar nog maar 1x een storing gehad van een 2 uur. Snelheid is voor light prima.

Zelf heb 'k ADSL van Belgacom (ook Belgie dus :D). De grootste rede om niet voor telenet te kiezen was het feit dat het misschien wel dezelfde datalimiet is, maar de upload is bij telenet tot 1.5 GB beperkt (Skynet ADSL 10 GB datalimiet up + down). En met zo'n upload kom je toch nergens he.

Sinds mijn verhuizing mag ik niet klagen, op drukke tijden zo rond de 30 - 40 Mbit/s. En rustige tijden 's nachts en 's ochtend zo rond de 60 - 80 Mbit/s. Geen download limiet, dus ik ben wel tevreden.

Snapshotje van nu:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bartp zei:
Sinds mijn verhuizing mag ik niet klagen, op drukke tijden zo rond de 30 - 40 Mbit/s. En rustige tijden 's nachts en 's ochtend zo rond de 60 - 80 Mbit/s. Geen download limiet, dus ik ben wel tevreden.

Snapshotje van nu:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Welke provider is dat man ?

Heb in Den Haag een 12 mbit lijn van planet en daar is echt nooit wat mis mee. Perfect dus.

Hier in A'dam heb ik nu een "Oxgene-heeft-geen-zin-om-voor-internet-te-betalen-en-heeft-daarom-een-dikke-wireless-antenne-hangen-om-zo-gratis-te-internetten-lijn". Daar haal ik alsnog 4.5 mbit mee.

Oxgene zei:
Welke provider is dat man ?

Heb in Den Haag een 12 mbit lijn van planet en daar is echt nooit wat mis mee. Perfect dus.

Hier in A'dam heb ik nu een "Oxgene-heeft-geen-zin-om-voor-internet-te-betalen-en-heeft-daarom-een-dikke-wireless-antenne-hangen-om-zo-gratis-te-internetten-lijn". Daar haal ik alsnog 4.5 mbit mee.
Is een glasvezel lijntje van Ons Net...

• Topic Starter Topic Starter
XS4ALL is erg degelijk maar verschrikkelijk duur. ADSL Basic €59,95 6000/768 pff wat een prijs!

Doe es wat meer info over dat DDSL Buff.

Terug
Naar boven