Mr.Mike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus voor mij wordt het ook verhuizen over een paar maanden. Had in het begin veel gezeik met speedlinq, maar sinds ik ben verhuisd is het aardig stabiel. Ondanks dat..ben ik pleite binnenkort.DBC01 zei:Bij XS4ALl heb ik het Belbasis-abbo van KPN alsnog nodig![]()
.
)
builderB zei:We zitten bij Demon internet
6Mbit up / 1 Mbit down (wat wel een beperkende factor kan zijn)
prijs geloof ik iets van 34 euro per mnd, datalimieten zijn natuurlijk heeel erg 2005.
Gebruik het nu 3 jaar, toevallig vanochtend niet op inet gekund, maar aantal maal in die 3 jaar dat ik niet online kon is nog steeds op de vingers van 1 hand te tellen. Gewoon lekkere verbinding, voor een aardige prijs.
maar je hebt wel een telefoonlijn nodig natuurlijk. (gelukkig ligt hier een ISDN lijn)
Heb net op de KPN site gekeken, maar krijg er daar vreemd genoeg geen informatie over gevonden. De reden dat ik er van op de hoogte ben is het feit dat ik gewerkt heb bij de e-mail helpdesk van KPN en daar kunnen ze je ook informeren over DDSL Only (vergeet ook de only niet te vermelden, want dat is weer iets anders dan DDSL). Mail eens naar info@kpnadsl.nl voor meer informatie over voorwaarden/tarieven.DBC01 zei:XS4ALL is erg degelijk maar verschrikkelijk duur. ADSL Basic €59,95 6000/768 pff wat een prijs!
Doe es wat meer info over dat DDSL Buff.
SageFrancis zei:Versatel 24 mbit -4 = 20 mbit.
Ik surf met 1489kb per seconde. Gaat rete snel. Alleen DBB zuigt soms qua snelheid.. ik ben tevreden.
Ik betaal 40 euro.
Heb xs4all, leipe is dat ik sinds een tijdje niet meer vollebak kan downloaden :S Eerst lekker 660kb/s nu nog maar 520 :S
520 is toch nice of niet!Angerfist zei:Heb xs4all, leipe is dat ik sinds een tijdje niet meer vollebak kan downloaden :S Eerst lekker 660kb/s nu nog maar 520 :S
http://i24.photobucket.com/albums/c21/Gl0ttis/marcodoublekill.gif