Fitness Seller

Tevreden over je internetaansluiting?

@Home al jarenlang, k*tservice en valt vaak weg.

Binnen een paar maand komt XS4ALL.

Ik zit al jaren bij die speedlinq gasten, puur om toen van dat mxstream van kpn af te komen. Wat blijkt, kpn heeft speedlinq overgenomen :( dus voor mij wordt het ook verhuizen over een paar maanden. Had in het begin veel gezeik met speedlinq, maar sinds ik ben verhuisd is het aardig stabiel. Ondanks dat..ben ik pleite binnenkort.

• Topic Starter Topic Starter
Bij XS4ALl heb ik het Belbasis-abbo van KPN alsnog nodig :(

@Slome

Heb het nu al een paar jaar , en het laatste jaar is het alleen maar problemen. Heb dus een breedband abo , maar lijkt eerder een telefoon verbinding. Hij valt niet zo vaak uit maar het is gewoon veel slomer dan hij hoort te zijn. Heb wel eens weken gehad dat ik niet boven 80Kb/sec kom 's avonds , en dan is het dus heel de middag en avond zo behalve om middernacht. Echt om ziek van te worden. Heb ook vaak gebeld , maar schiet je niks mee op bij @home. Ze komen altijd met dezelfde lulverhalen en proberen je alleen maar weg te krijgen.

Nu heb ik helaas nog steeds @home, wacht namelijk tot adsl2 hier beschikbaar is. Zodra dat mogelijk is word @home gelijk afgezegd !

Tele 2, was eerst versatel.

ik betaal voor telefoon, voetbal en 4mbit 40 euro per maand.

Gelukkig hebben ze de lijn niet afgeknepen en krijg ik 20 mbit. Maar die 20mbit hebben dan weer afgeknepen op 12mbit om de snelheid van het netwerk te garanderen.

Met usenet haal ik dus een constante snelheid van 1500kb/s. Heb het inmiddels een half jaar en de verbinding doet het altijd :).

Maatje van me heeft Wanadoo en die haalt 1800kb/s voor 30 euro ofzo, maar hij heeft maar een harde schijf van 40 gig, dus hij download nooit langer dan een half uur :roflol:

Snelheid is wel ok, maar geen onbeperkte of goedkope bandbreedte wat een erg groot minpunt is in België, niet alleen bij Telenet maar voor alle andere.

We zitten bij Demon internet

6Mbit up / 1 Mbit down (wat wel een beperkende factor kan zijn)

prijs geloof ik iets van 34 euro per mnd, datalimieten zijn natuurlijk heeel erg 2005.

Gebruik het nu 3 jaar, toevallig vanochtend niet op inet gekund, maar aantal maal in die 3 jaar dat ik niet online kon is nog steeds op de vingers van 1 hand te tellen. Gewoon lekkere verbinding, voor een aardige prijs.

maar je hebt wel een telefoonlijn nodig natuurlijk. (gelukkig ligt hier een ISDN lijn :D)

builderB zei:
We zitten bij Demon internet

6Mbit up / 1 Mbit down (wat wel een beperkende factor kan zijn)

prijs geloof ik iets van 34 euro per mnd, datalimieten zijn natuurlijk heeel erg 2005.

Gebruik het nu 3 jaar, toevallig vanochtend niet op inet gekund, maar aantal maal in die 3 jaar dat ik niet online kon is nog steeds op de vingers van 1 hand te tellen. Gewoon lekkere verbinding, voor een aardige prijs.

maar je hebt wel een telefoonlijn nodig natuurlijk. (gelukkig ligt hier een ISDN lijn :D)

Prijzen bij Demon (Business) staan niet vermeld, jammer is dat.
Volgens Demon heb jij een 3MB verbinding, die kost 31 euro.
Een 6MB verbinding bij Demon bestaat niet volgens de site, een 16MB verbinding wel, voor 75 euro.

Versatel 24 mbit -4 = 20 mbit.
Ik surf met 1489kb per seconde. Gaat rete snel. Alleen DBB zuigt soms qua snelheid.. ik ben tevreden.
Ik betaal 40 euro.

Versatel=Tele2 tegenwoordig en biedt een 4MB pakket aan als enige mogelijkheid, waar staan die 20MB pakketten dan?

Heb xs4all, leipe is dat ik sinds een tijdje niet meer vollebak kan downloaden :S Eerst lekker 660kb/s nu nog maar 520 :S

marcodoublekill.gif

DBC01 zei:
XS4ALL is erg degelijk maar verschrikkelijk duur. ADSL Basic €59,95 6000/768 pff wat een prijs!

Doe es wat meer info over dat DDSL Buff.
Heb net op de KPN site gekeken, maar krijg er daar vreemd genoeg geen informatie over gevonden. De reden dat ik er van op de hoogte ben is het feit dat ik gewerkt heb bij de e-mail helpdesk van KPN en daar kunnen ze je ook informeren over DDSL Only (vergeet ook de only niet te vermelden, want dat is weer iets anders dan DDSL). Mail eens naar info@kpnadsl.nl voor meer informatie over voorwaarden/tarieven.

heb planet al drie jaar nooit problemen mee gehad.

SageFrancis zei:
Versatel 24 mbit -4 = 20 mbit.
Ik surf met 1489kb per seconde. Gaat rete snel. Alleen DBB zuigt soms qua snelheid.. ik ben tevreden.
Ik betaal 40 euro.

Dat ligt niet aan het internet maar aan de server

Heb xs4all, leipe is dat ik sinds een tijdje niet meer vollebak kan downloaden :S Eerst lekker 660kb/s nu nog maar 520 :S

En daar ga jij moeilijk over doen? :D 520 is toch nice of niet!

@DBC, Geef is wat karma man!

Jij wil wel karma van de enige echte die er 50 kan weggeven he? Maar waarvoor, je bent een naar knaapje.

eerst 5-6 jaar telenet

sinds vorig jaar naar versatel, heb het always more pakket (1mb zonder limiet) voor 35€, nu hebben ze alles vervangen door all-in (maar ik behoud m'n abbo)

heb in paar maanden meer gedownload dan ik in een jaar met telenet kon :evil:
>1,5terabyte

en hier in mumbai op een 20kb lijntje zonder limiet (schoolabbo)

Terug
Naar boven