MuscleMeat

Tevreden over je internetaansluiting?

ik las ook wat op fora van tweakers voordat ik overstag ging en de posts waren over t algemeen positief, de prijs/product verhouding is te goed om te laten gaan. eventuele probleempjes moet je voor lief nemen. en zon 20mb verbinding kan mettertijd alleen maar beter en stabieler worden. maja de prijs doet 't m

als stabiliteit essentieel is voor je werk of hobby dan zou ik de toch al geringe risico vermijden en dan de robuuste, maar wel duurdere XS4ALL of Planet Internet nemen

www.speedlinq.nl

Kijk en verbaast u over de lage prijzen, ben al jaren een tevreden klant. :)

Zit bij Euronet: 768 up / 5184 down Euro 27,50 per maand (exclusief KPN ADSL kosten). Geen limiet.
Op zich is de verbinding 24/7 altijd goed, maar heel soms is hun mailserver eventjes niet bereikbaar. Zwaar irritant als je precies op dat moment wilt mailen.

• Topic Starter Topic Starter
DutchVince zei:
Zit bij Euronet: 768 up / 5184 down Euro 27,50 per maand (exclusief KPN ADSL kosten). Geen limiet.
Op zich is de verbinding 24/7 altijd goed, maar heel soms is hun mailserver eventjes niet bereikbaar. Zwaar irritant als je precies op dat moment wilt mailen.

Linkje van Euronet?

Dit is ook interesant: http://www.internetten.nl

Heb hier Wanadoo Family + Telefonie. Max. 20 mbit maar haal 10 mbit (@2.7km van centrale). Werkt stabiel, geen grote problemen eigenlijk. Kwaliteit geluid van telefonie mag iets beter.

das altijd k*t bij een suz DBC
in geval van een broertje was het erg lullig geweest dat inloggen

Markywannabee zei:
das altijd k*t bij een suz DBC
in geval van een broertje was het erg lullig geweest dat inloggen
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif
emo.gif

hoe 100 gig, ik zie maar 20 gig staan?

http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=ADSLMax6dyn

30€ voor 6mbit @20gig limiet die je dan tot 100gig kunt opdrijven voor 0,25 per gig

= 30 + 20€ = 50€ voor 6mbit verbinding met 100gig limiet

+ nachtsurfen ~= 200gig ;)

Je moet geen datalimiet hebben. Er zijn genoeg providers zonder datalimiet voor zelfde prijs.

Rebel_x zei:
ah zo, en ben jij bij deze provider? en ben je er tevreden van [als je er bij bent]
nee ik ben van telenet naar versatel overgeschakelt op het always more abbo (verkopen dat wel niet meer) waarbij ik een 1mbit verbinding zonder limiet heb, kan zo 300gig binnetrekke de maand ;) voor 35€

roxxe zei:
nee ik ben van telenet naar versatel overgeschakelt op het always more abbo (verkopen dat wel niet meer) waarbij ik een 1mbit verbinding zonder limiet heb, kan zo 300gig binnetrekke de maand ;) voor 35€
Alleen gaat je dat moeilijk lukken met die snelheid :P

Terug
Naar boven