jorasho
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Ik ben overgestapt op kabel om het KPN lijntje te omzeilen dat nogeens 22 euro per 2 maanden extra kost.

Ik heb net gekeken op de tele2 site, en de 20Mbit pakketten zijn vreemdgenoeg verdwenen. En iedereen die een 4mbit verbinding aanschaft kan wel op een snelheid van 1500kb/s surfen (las ik op forum van tweakers).DBC01 zei:Versatel=Tele2 tegenwoordig en biedt een 4MB pakket aan als enige mogelijkheid, waar staan die 20MB pakketten dan?
Wij hebben hier in de buurt volgens mij geen ADSL zitten, echt klote. Heb al meerdere sites geprobeerd of ze t in de buurt hebben maar steeds maar niet :SVandaar dat het voor ons verboden was om in te gaan op vergelijkingen met andere providersDBC01 zei:Als je dan kijkt naar wat ze bieden, zit dat geld van een KPN BelBasis er stiekem gewoon bij:
Zwaarste pakket: 6 Mb download 768 Kb/s upload €52,95
Of u even wilt bukken.
Kijk je dan naar een Tiscali 6MB verbinding dan ben je TIENTJES goedkoper uit per maand.
Maar dat wist ik niet, dacht dat je er misschien iets aan zou hebben.
speedtest gaat echter niet verder als 32 MBit... oftewel 4 MB...Hiekie zei:Speedtest is een ballen pagina ... kan niet eens de snelheid van de internetpijp hier meten (ik zit zelf ook met fiber hier oop het netwerk..)
Ik kan wel op sommige momenten downloaden met 29 MB per seconde ... ik kan als ik zou willen en aan de andere kant een goede server staat een cd downloaden in 30 secondenspeedtest gaat echter niet verder als 32 MBit... oftewel 4 MB...
TongPo zei:
Ik heb daar echt snelheden van rond de 70 Mbit mee gemeten...Hiekie zei:Speedtest is een ballen pagina ... kan niet eens de snelheid van de internetpijp hier meten (ik zit zelf ook met fiber hier oop het netwerk..)
Ik kan wel op sommige momenten downloaden met 29 MB per seconde ... ik kan als ik zou willen en aan de andere kant een goede server staat een cd downloaden in 30 secondenspeedtest gaat echter niet verder als 32 MBit... oftewel 4 MB...

klempic zei:ik heb nog nooit naar helpdesk gebeld. nognooit was de verbinding down. altijd constante snelheid.
ik betaal 27.50 inclusief gratis bellen naar vast en kreeg gratis ipod shuffle laatst.
als je wilt halen dan zou ik ff kijken hoe ver de centrale van je afligt. ik zit er 2100 m vanaf en hebt gemiddeld een snelheid van 1.5 Mb, theorie 20 MB