MuscleMeat

Tevreden over je internetaansluiting?

ik heb niets te klagen

10 euro per maand voor een 100 mbit buis op surfnet

:)

DBC01 zei:
Ik ben overgestapt op kabel om het KPN lijntje te omzeilen dat nogeens 22 euro per 2 maanden extra kost.

Ik ben pas geleden van @home breedband naar ADSL direct(fast) gegaan. Met ADSL direct heb je geen KPN lijntje nodig á 22 euro ;)

Ben er wel tevreden over.

heb al sinds jaren Chello Classic. Vroeger veel gescholden, maar tegenwoordig is het behoorlijk stabiel, en snel genoeg. Alhoewel zelfs het traagste abonnement natuurlijk sneller kan laden dan de DBB server... ;)

Casema Mega abbo en al een tijdje niet meer tevreden. In combi met een telefoon abbo, wat er voor zorgt dat het nieuwe modem bij meer dan 3 connecties volledig dichtslibt. Is een bekend probleem van de Motorola Surfboard modems met VOIP mogelijkheden, alleen Casema wil de firmware van Motorola niet updaten. Zouden te veel bugs in zitten.

Ben me nu aan het orienteren om een andere totaal oplossing aan te schaffen. Vind het knap irritant dat ik met het snelste abonnement van Casema er geen volledig gebruik kan van maken. Ze zijn qua service ook weer op het niveau aanbeland van 1999-2001, erg slecht dus. Mailtjes worden niet beantwoord, toezeggingen worden niet nagekomen, rekeningen worden te laat verstuurd, rekeneningen die betaald zijn krijg je een aanmaning voor. Dramatisch.

• Topic Starter Topic Starter
Geachte Eaupa,

De dienst Direct ADSL zonder vaste telefoonaansluiting kent onderstaande voordelen ten opzichte van overige ADSL aanbieders en producten:

-Geen vaste telefonie noodzakelijk voor Direct ADSL
-Direct ADSL zonder vaste telefoonaansluiting is te leveren op meerdere ISRA punten binnen een vestiging (Direct ADSL is alleen te leveren op een bestaand aansluitnummer)
-Direct ADSL zonder vaste telefoonaansluiting wordt aangeboden in een pakket met mobiel waardoor aantrekkelijke tarieven gelden
-Door afwezigheid van telefonie is Direct ADSL zonder vaste telefoonaansluiting eenvoudig te installeren (geen splitter)
Door afwezigheid van splitter is er minder kans op technische mankementen
-Door afwezigheid van telefonie en Internet Service Providers zijn de Service Processen voor zowel klant als KPN aanzienlijk overzichtelijker (geen domeinscheiding etc.)
-Voor zowel Direct ADSL geldt dat een abonnee slechts één factuur ontvangt (alleen Breedbandfactuur, geen telefonienota). In geval van een pakket met KPN Mobiel wordt de pakketkorting via de mobiele factuur verrekend.
-Besparing abonnementskosten.

Als u interesse heeft in een overstap/aanvraag naar DDSL-Only van KPN, kunt u hieronder lezen hoe u dit kunt aanvragen.

KPN biedt de mogelijkheid om een ADSL abonnement af te sluiten zonder vaste telefoon: Direct ADSL zonder vaste telefoonaansluiting. Het is op dit moment alleen mogelijk om een ADSL-abonnement af te sluiten zonder telefonie-abonnement voor Direct ADSL. Er zijn geen andere Internet Service Providers connected by KPN waarbij u het ADSL-abonnement kunt behouden zonder telefonie-abonnement.

Meer informatie over Direct ADSL zonder vaste telefoonaansluiting kunt u via onderstaande link naar onze website terugvinden:

http://www.kpn.com/kpn/show/id=1162332/

- Indien u nog geen ADSL-aansluiting heeft en u zich wenst aan te melden voor Direct ADSL zonder vaste telefoonaansluiting dan kan dat via bovenstaande link of door telefonisch contact op te nemen met de telefonische Klantenservice via 0900-0244 (EUR 0,10 per minuut). Deze afdeling is dagelijks bereikbaar van 08:00 tot 22:00.

- Heeft u reeds Direct ADSL en wilt u overstappen naar Direct ADSL zonder telefoonaansluiting, dan dient u het telefonie-abonnement op te zeggen. Het Direct ADSL abonnement zal op deze wijze automatisch worden omgezet naar een Direct ADSL-abonnement zonder telefoonaansluiting. Om uw telefonie-abonnement op te zeggen, verzoeken wij u contact op te nemen met de telefonische ingang van onze Klantenservice via het telefoonnummer 0900-0244 (EUR 0,10 per minuut). Deze afdeling is dagelijks bereikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur.

- Beschikt u over ADSL connected by KPN en wenst u over te stappen naar Direct ADSL zonder telefoonaansluiting, dan dient u eerst een overstap naar Direct ADSL aan te vragen. Zodra uw Direct ADSL-aansluiting is opgeleverd kunt u vervolgens uw telefonie-abonnement opzeggen. Voor het opzeggen kunt u contact opnemen met de telefonische ingang van onze Klantenservice via het telefoonnummer 0900-0244 (EUR 0,10 per minuut). Deze afdeling is dagelijks bereikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur.

De te volgen procedure voor een overstap naar Direct ADSL van een Internet Service Provider connected by KPN kunt u ook via onderstaande link naar onze website vinden:

http://www.kpn.com/kpn/show/id=889004/sc=6b3e74

Beschikt u over ADSL van een andere Telecom Provider dan kunt u de te volgen procedure via onderstaande link naar onze website vinden:

[Link niet meer beschikbaar]

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vera Rutten
KPN

Als je dan kijkt naar wat ze bieden, zit dat geld van een KPN BelBasis er stiekem gewoon bij:
Zwaarste pakket: 6 Mb download 768 Kb/s upload €52,95
Of u even wilt bukken.

Kijk je dan naar een Tiscali 6MB verbinding dan ben je TIENTJES goedkoper uit per maand.

DBC01 zei:
Versatel=Tele2 tegenwoordig en biedt een 4MB pakket aan als enige mogelijkheid, waar staan die 20MB pakketten dan?
Ik heb net gekeken op de tele2 site, en de 20Mbit pakketten zijn vreemdgenoeg verdwenen. En iedereen die een 4mbit verbinding aanschaft kan wel op een snelheid van 1500kb/s surfen (las ik op forum van tweakers).

4Mbit zou neerkomen op /8 = 500kb/s.

Ik heb het family abbonement van Multikabel, kost 29.95 per maand. Nooit echt problemen mee ofzo, maar vind het wel duur als je kijkt naar wat je krijgt. Ik download met 180 kb/s en uppen weet ik niet eens, heel laag denk ik. Om onder dat datalimiet uit te komen heb ik eweka. nog eens 7,50 per maand. 38 euro voor 180 kb/s :rolleyes: Wij hebben hier in de buurt volgens mij geen ADSL zitten, echt klote. Heb al meerdere sites geprobeerd of ze t in de buurt hebben maar steeds maar niet :S

Heeft iemand hier iets van een link waarbij je kan kijken welke provider in je buurt ligt?

Naja ik raad je iig multikabel af DBC.

DBC01 zei:
Als je dan kijkt naar wat ze bieden, zit dat geld van een KPN BelBasis er stiekem gewoon bij:
Zwaarste pakket: 6 Mb download 768 Kb/s upload €52,95
Of u even wilt bukken.

Kijk je dan naar een Tiscali 6MB verbinding dan ben je TIENTJES goedkoper uit per maand.
Vandaar dat het voor ons verboden was om in te gaan op vergelijkingen met andere providers:D Maar dat wist ik niet, dacht dat je er misschien iets aan zou hebben.

Tiscali heeft ook totaalpakketten waar telefonie in zit.
Ik ga me es inlezen op Tiscali ervaringen...

@Home hebben wij sinds een dik half jaar.
Download: 750 kbit/s
Upload: 250 kbit/s

17,95 euro per maand.
Vind ik snel genoeg, hiervoor hadden we adsl en was even snel maar dubbel zo duur. Met ADSL hadden we ook nog eens vaak problemen met de modem. Nu helemaal geen problemen.

Speedtest is een ballen pagina ... kan niet eens de snelheid van de internetpijp hier meten (ik zit zelf ook met fiber hier oop het netwerk..)
Ik kan wel op sommige momenten downloaden met 29 MB per seconde ... ik kan als ik zou willen en aan de andere kant een goede server staat een cd downloaden in 30 seconden :P speedtest gaat echter niet verder als 32 MBit... oftewel 4 MB...

Hiekie zei:
Speedtest is een ballen pagina ... kan niet eens de snelheid van de internetpijp hier meten (ik zit zelf ook met fiber hier oop het netwerk..)
Ik kan wel op sommige momenten downloaden met 29 MB per seconde ... ik kan als ik zou willen en aan de andere kant een goede server staat een cd downloaden in 30 seconden :P speedtest gaat echter niet verder als 32 MBit... oftewel 4 MB...

netjes. tja er zijn ook voordelen aan het leven in de randstad of zo iets

TongPo zei:

even?? paar jaar zul je bedoelen voordat dit voor de consument beschikbaar komt

Neen ik ben niet tevreden met mijn internetaansluiting! Ik heb een prehistorisch lage up en downloadsnelheid, een soms frustrerende downloadlimiet van 15giga en een klantendienst en een helpdesk die van alles belooft maar niks doet en de problemen liefst zsm doorschuift naar anderen.

Hiekie zei:
Ik heb daar echt snelheden van rond de 70 Mbit mee gemeten... ???

wanadoo family, werkt fantastisch en goedkoop

Wanadoo is kabel én DSL toch>? Maar was Wanadoo niet de meest bekritiseerde helpdesk van Nederland? :(

ik heb nog nooit naar helpdesk gebeld. nognooit was de verbinding down. altijd constante snelheid.
ik betaal 27.50 inclusief gratis bellen naar vast en kreeg gratis ipod shuffle laatst.
als je wilt halen dan zou ik ff kijken hoe ver de centrale van je afligt. ik zit er 2100 m vanaf en hebt gemiddeld een snelheid van 1.5 Mb, theorie 20 MB

Voor de internetgebruiker die veel downloadt en daarvoor hoge snelheden eist, is Wandoo ADSL Family het goedkoopste. (Consumentengids, januari 2006)

Het klinkt wel verdomde aantrekkelijk, 23,95 per maand....zelfs voor een haat aanwakkerende megafoon is dat erg verleidelijk! :roflol:

...NEE!
in stom belgië zitten we nog steeds met een down-en upload beperking!

klempic zei:
ik heb nog nooit naar helpdesk gebeld. nognooit was de verbinding down. altijd constante snelheid.
ik betaal 27.50 inclusief gratis bellen naar vast en kreeg gratis ipod shuffle laatst.
als je wilt halen dan zou ik ff kijken hoe ver de centrale van je afligt. ik zit er 2100 m vanaf en hebt gemiddeld een snelheid van 1.5 Mb, theorie 20 MB

Hey Klempmans, als je dit leest word je niet vrolijk:
http://www.kieskeurig.nl/review/293C3DF0113B9AFCC1257073003D5963.htm

Ik word zo langzamerhand gek van de mogelijkheden. Er is nergens een overtuigend goeie!

Terug
Naar boven