MuscleMeat

thaiboks schema

sascha389

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
72kg
Hallo leden!
Ik heb van men trainer een boek gekregen over fitness en bodybuilding (getting stronger by bill pearl)
En daar staat een boxing year-round programma in. Nu zou ik jullie mening willen weten over dit programma in combinatie met een goed dieet.
Gr
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe ziet het programma eruit?

• Topic Starter Topic Starter
Dumbell benchpress 2-3 x 10-12
front lat pull downs 2-3 x 10-12
Standing shoulder press 2-3 x 10-12
Seated cable row 2-3 x 10-12
Barebell shrugss 2-3 x 12
Barebell benchpress 3 x 12
Hanging leg raises 2 x 15
Hamstring curls 2x 15
(Optie) jumping squats 15-30
(Optie) wrist curls 2 x 15
Sit-ups 1-2 x 15-30
(Optie) v- crunches 2 x 10-20

Sorry ik dacht dat het schema op de afbeelding stond

Dumbell benchpress 2-3 x 10-12
front lat pull downs 2-3 x 10-12
Standing shoulder press 2-3 x 10-12
Seated cable row 2-3 x 10-12
Barebell shrugss 2-3 x 12
Barebell benchpress 3 x 12
Hanging leg raises 2 x 15
Hamstring curls 2x 15
(Optie) jumping squats 15-30
(Optie) wrist curls 2 x 15
Sit-ups 1-2 x 15-30
(Optie) v- crunches 2 x 10-20

Zou dit me moeten helpen spieren te behouden en vet percentage te verminderen? met een eiwitrijke , koolhydraat arme voeding van 2300-2500 kcal per dag?
Ben 19j , 1m70 & 76kg

Boks je ook als sport of vind je dit schema gewoon leuk?

Als je sportspecifiek voor boxen een schema wil, zijn er naar mijn idee beter opties.

Laatst bewerkt:
Ik boks als sport daarom , men trainer gaf me dit schema uit een boek, nu wou ik weten of dit wel zo goed schema.is voor men doelstellingen

Boks je ook als sport of vind je dit schema gewoon leuk?

Als je sportspecifiek voor boxen een schema wil, zijn er naar mijn idee beter opties.

Ik boks als sport ja , men trainer gaf me dit schema , nu vraag ik me af of dit gaat werken om lichaams vet te verminderen & toch spieren te behouden met een 2300-2500 kcal per dag
Ben 19j , 76 kg & 1m70

Ik boks als sport ja , men trainer gaf me dit schema , nu vraag ik me af of dit gaat werken om lichaams vet te verminderen & toch spieren te behouden met een 2300-2500 kcal per dag
Ben 19j , 76 kg & 1m70

Voor boksen zou ik dingen doen die ook echt wat je prestaties gaan toevoegen: Full body 2-3x per week

Explosieve paused bench en OHP voor stootkracht.
Pendlay row en face pulls om je schouders gezond te houden.
Squats voor algemene (core) kracht.

Voor de compounds kan je qua reps en sets kan je best iets simpels als 4-8 voor drie setjes doen. Begin met een gewicht waarmee je 4 reps kan, mik elke training voor een rep meer en als je 8 reps haalt pak je een zwaarder gewicht waarmee je weer 4 reps kan en herhaal het hele proces.

Voor de assistance oefeningen als face pulls en eventueel wat biceps/triceps oefeningen is 3x8-10 wel prima.

Hiermee zou je prima je spieren moeten behouden en je kracht zelfs wat toe laten nemen.

Succes!

Terug
Naar boven