MuscleMeat

thaiboksen voeding voor de training

BBBockeRRR

Dutch Bodybuilder
10 media-items
Waardering
18
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Vraagje:

Wat eet je best voor een bokstraining en wat ZEKER NIET??!
aangezien de opwarming echt enorm zwaar kan zijn...

ik dacht aan een appel en een whey shake ofzo

graag jullie reacties

Shake kan je nog aardig vol van zitten en tijdens het trainen beetje naar boven komen, maar verschild bij iedereen. Zou iets met koolhydraten nemen voor de energie ipv eiwitten. Ligt ook aan hoe lang van te voren je nog gegeten hebt natuurlijk maar zit eerder aan een appel en banaan te denken. Na de training ook nog een banaan en dan bv de whey shake.

• Topic Starter Topic Starter
Shake kan je nog aardig vol van zitten en tijdens het trainen beetje naar boven komen, maar verschild bij iedereen. Zou iets met koolhydraten nemen voor de energie ipv eiwitten. Ligt ook aan hoe lang van te voren je nog gegeten hebt natuurlijk maar zit eerder aan een appel en banaan te denken. Na de training ook nog een banaan en dan bv de whey shake.

thanks,

zal dan wrs wat havermout naar binnenwerken + appel en banaan

30/45 minuten van te voren 150gr havermout + 500ML halfvolle melk(koud) gewoon in shakebeker, 10 minuten voor de training 1 banaan.

lekker wat meergranen pasta of zilvervlies rijst met vlees en groente. beginnen met een klein beetje en dan steeds iets meer tot je er aan gewend bent.

hmm, nu mijn 4 e training kheb het echt gemist!!!

een energy drank doet het echt bij mij blijkbaar!

banaan + appel + energy drank (daar knal ik op)

30/45 minuten van te voren 150gr havermout + 500ML halfvolle melk(koud) gewoon in shakebeker, 10 minuten voor de training 1 banaan.

Lol, doe jij zelf wel aan vechtsport? Een half uur vantevoren een halve liter melk + havermout :rolleyes:.
Ik moet minstens anderhalf uur vantevoren eten anders krijg ik echt wel problemen onder het sparren/conditiewerk.

Lol, doe jij zelf wel aan vechtsport? Een half uur vantevoren een halve liter melk + havermout :rolleyes:.
Ik moet minstens anderhalf uur vantevoren eten anders krijg ik echt wel problemen onder het sparren/conditiewerk.

en maagproblemen misschien ook wel? :p

Dat bedoel ik, mn maag moet echt wel grotendeels leeg zijn.

Ja, werkt prima voor mij.

er zijn er genoeg die niet warm eten voor trainen maar erna. Gewoon lichte hap voor het trainen is beter.Sparren met een volle maag werkt ook niet.

sparren met een volle maag werkt prima, je kan er gewoon aan wennen.

sparren met een volle maag werkt prima, je kan er gewoon aan wennen.

hmm ja maar het kan verkeerd vallen .Lever stoten kan je minder hebben ,omdat je lever aan het werk is. Of trappen tegen je maag. Ook situps doen met een volle maag is k*t.

Maar goed ligt er ook aan of bij een goede gym traint of ergens in een zaaltje met beginners en vrouwen die willen afvallen :D....

hmm ja maar het kan verkeerd vallen .Lever stoten kan je minder hebben ,omdat je lever aan het werk is. Of trappen tegen je maag. Ook situps doen met een volle maag is k*t.

Maar goed ligt er ook aan of bij een goede gym traint of ergens in een zaaltje met beginners en vrouwen die willen afvallen :D....

tsja, je zal dan vast bij betere gym als mij getraind hebben of zo. of het kan zijn dat je er gewoon nooit aan gewend bent? ik heb geen idee wat waarschijnlijker is.

tsja, je zal dan vast bij betere gym als mij getraind hebben of zo. of het kan zijn dat je er gewoon nooit aan gewend bent? ik heb geen idee wat waarschijnlijker is.

ik trainde met A- vechters , bekende vechters uit de scene .Toen moest ik echt mn eten plannen.

Nu train ik bij een school met recreanten ,50+ gasten in rare broeken , studenten die al na 10 minuten zwaar ademen..:D dan maakt het niet uit of ik wel of niet gegeten heb. Zelfs dronken zou ik nog een les kunnen volhouden en iedereen eruit meppen.

ja, dat kan he, ik ken jouw lichaam niet natuurlijk. Op de dagen dat ik een dubbele training had ging ik in het uurtje tussendoor altijd warm eten, beviel me heel goed. Zo zie je maar dat het persoons gebonden is.

Ik eet zelf altijd amder half uur van te voren. Rijst, pasta of bami ofzo.
Werkt prima voor mij... Maar geef t eerste uur les, en het tweede uur train ik zelf. Dus tijd zat om me maag weer normaal te hebben.

Terug
Naar boven