AndroidHealthClinic

the boondock 2 all saints day, oh my ****ing god !

• Topic Starter Topic Starter
Jij kent dus blijkbaar geen reet van films.

Gast die trailer is zo slecht. Deze komt ongetwijfeld in het ouden rijtje van Deel 2's die enorm k*t zijn en het idee van deel 1 vernken. [Afbeelding niet meer beschikbaar] Wordt weer een film kijken met de hand op de stop knop :)

er is/word idd een vervolg gemaakt op the boondock saints.
deze zou aantal jaar geleden al gemaakt zijn, maar is er nooit van gekomen.
het word als het goed is een straight-to-dvd release (dus komt niet in de bios) dus ik vrees voor de kwaliteit van de film. ondanks dat zal ik hem zeker kijken, want was een vrij grote fan van deel 1 :P

• Topic Starter Topic Starter
er is/word idd een vervolg gemaakt op the boondock saints.
deze zou aantal jaar geleden al gemaakt zijn, maar is er nooit van gekomen.
het word als het goed is een straight-to-dvd release (dus komt niet in de bios) dus ik vrees voor de kwaliteit van de film. ondanks dat zal ik hem zeker kijken, want was een vrij grote fan van deel 1 :P

Exactly

Dat is toch die meesterlijke film met die 2 Ieren?

:woot:

damn, hier wachtte ik al lang op, maar die zal niet goed zijn dus ? :(

Dit gaat echt zonde worden. Deel 1 is gewoon legendarisch, die kan je niet verbeteren:D. Helaas proberen mensen op dit succes toch mee te kunnen liften, en dat gaat ten kosten van deel 1.

helaas.

Dat is toch die meesterlijke film met die 2 Ieren?

:woot:
jep

damn, hier wachtte ik al lang op, maar die zal niet goed zijn dus ? :(
njaa, het zal sowieso niet zo goed zijn als deel 1, en aangezien het een straigh-to-dvd word, denken ze er niet genoeg wist mee te kunne behalen in de bioscopen, dus de kwaliteit zal tegenvallen ben ik bang.

Dit gaat echt zonde worden. Deel 1 is gewoon legendarisch, die kan je niet verbeteren:D. Helaas proberen mensen op dit succes toch mee te kunnen liften, en dat gaat ten kosten van deel 1.

helaas.
hij is wel gewoon geregiseerd door troy duffy, net zoals deel 1, maar inderdaad, heel vaak zijn vervolgfilms shit.

ze hebben gelukkig wel vrij veel van de oude cast weten over te halen mee te spelen, volgens mij is willem dafoe de enigste die niet meespeelt (maar kan me vergissen) zelfs rocco speelt erin mee ookal isdie dood :P maar hij komt terug in de vorm van flashbacks.

Haha shit, overheen gekeken.

Vond de trailer er wel goed uit zien, maar hij komt nieteens in de bios uit?

dat is wat ik gehoord heb ja, maar of het juist is geen idee.. weet ook niet eens wat de release date is... zal nog es zoeken, kijken of er al meer bekend is.

edit: hij is zo te zien in america al uit nu.
volgens imdb 13 november en volgens wikipedia The film was released in 67 theaters on October 30, 2009, and will expand to additional theaters on November 13, 2009.

dat zou betekenen dat het toch een bioscoop release is geworden.

hij speelt gewoon op dit moment in de zalen hoor in de usa, weet niet waar je die straight to dvd info vandaan haalt

van diverse sites... was vorige maand nog ofso, er was nog heel weinig bekend over release dates, imdb had ook nog geen info, en diverse sites meldde dat het een straight-to-dvd release zou worden.

'And shepherds we shal be
For thee, my Lord, for tee.
Power hath descended forth from Thy hand
Our feet may swiftly carry out Thy commands.
So we shall flow a river forth to Thee
And teeming with souls shall it ever be
In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti'

een van de beste films ooit gemaakt

Mwa, deel 2 zal niet zo boeiend zijn.

Terug
Naar boven