Fitness Seller

the boondock 2 all saints day, oh my ****ing god !

Dit gaat echt zonde worden. Deel 1 is gewoon legendarisch, die kan je niet verbeteren:D. Helaas proberen mensen op dit succes toch mee te kunnen liften, en dat gaat ten kosten van deel 1.

helaas.

nee ik vind niet dat het ten koste gaat van deel 1.. het is gewoon jammer.. meer niet.
ik ga hem uiteraard kijken want ik ben een huge fan van Boondock Saints (check de avatar)

kunnen uiteraard nooit deel 1 evenaren. Hopelijk maken ze het niet te flashy and hollywood achtig dit was juist waarom deel 1 zo goed was!

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop dat ze proberen in de trant van de eerste te blijven, en niet van die effects en supertrooper movements gaan beginnen doen want dan word ie wel slecht. Maja hoe dan ook watch em and buy em

Ik heb hem zo juist bekeken en is een leuke film iets minder als deel 1 en er speelt een lekker wijf in....en zal ook wel een deel3 komen denk ik....

Er is een VHS Screener te downloaden, geen geweldig beeldkwaliteit.

Lekker belangrijk. De geruchten dat The Dude mogelijk terugkeert naar het witte doek doen mijn hartje al de hele dag dansen van plezier!

vond het een slechte film. 6je.

Meer van het zelfde maar dan vele male slechter.

ik heb dit gewoon helemaal gemist. Deel 1 was meesterlijk.

Effe checken op de lijst van mijn filmleverancier of ie al beschikbaar is.

Heb hem net ff gedownload en gekeken, was wel nice. Kon inderdaad niet tippen aan deel 1 maar het is zeker het kijken waard. Verder speelt Rita van Dexter in de film, kijken dus. :) :) :)

Absoluut geen waardige opvolger!!
Ze hadden het beter niet kunnen maken.

Terug
Naar boven