Fitness Seller

Stelling The Dark Knight overrated?

Peiling Peiling Vind jij The Dark Knight overrated?

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .

Arminius

Epic Ruler
Waardering
45.372
2q00bdf.jpg - 157710

axnr05.jpg - 157711

2z9lky1.jpg - 157712

2eygx0o.jpg - 157713

120seoi.jpg - 157714

Laatst bewerkt:
Zwaar overrated zelfs.

Leuke actie film, redelijke cast (vooral the Joker goed gespeeld), maar meer doet het niet voor mij.

Sowieso geen top10 materiaal.

Vond het een doodsaaie film, ben zelfs meerdere keer in slaap gevallen.
De joker is dan weer wel vrij goed neergezet, maar ook daar had ik meer van verwacht toen ik mensen er over hoorde praten.

Ik vond het wel een leuke vind, maar het was ook geen topfilm zoals er nu over gesproken wordt

Nee. Één van de vetste films die ik ooit heb gezien. De film was episch in elk opzicht.

Redelijk vermakelijk, maar zéker niet meer dan dat!

Het is een goede film, maar hij behoord bij lange na niet in de top 30 beste films. Laat staan beter dan Schindlers List, die film blijft geniaal.

In elk geval leuker dan Schindler's List :p

Hij was ook beter dan al die gaye godfather films.

Yep. Sowieso is elke Bale film overrated. Gewoon omdat heel die vent een hype is.

Hij was vet!
Schindler's list was brutaal saai.

IMDB top 10 of top 250 is overrated.

The Shawshank Redemption op 1 is gewoon een aanfluiting. Prima film maar toch geen film van episch proporties.

The Dark Knight toont het faalbare concept aan van dit soort lijstjes, ook al vallen die hypefilms op den duur vanzelf wel uit de top 10 en vaak ook nog uit de top 250.

Een beetje. Het is wel de top in zijn genre. Star Wars en LOTR zijn meer overrated imo.

In dergelijke noteringen overrated, maar de film verdient de lof wel. Maar over een aantal jaar is dit gewoon een actionclassic á la status Die Hard. De film zet wel een nieuwe standaard binnen het action hero subgenre. Maar dat genre is niet heel erg serieus te nemen.

Bale is overigens niet overrated, hij is IMO de beste acteur onder de nieuwe generatie.

Dark Knight doet sowieso niet onder voor Shawshanks Redemption, Godfather is natuurlijk een ander verhaal. Ook films als pulp fiction of lord of ther rings etc vind ik niet beter.

Beter dan Schindlers List.. nee

Heath Ledger was geweldig, maar ik vond Bale maar irritant met z'n rare stemmetje

En ik vond het verhaal ook niet geweldig, op de Joker na dan..

Terug
Naar boven