XXL Nutrition

Stelling The Dark Knight overrated?

Peiling Peiling Vind jij The Dark Knight overrated?

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Leuke entertainment maar zeker geen meesterwerk.

Zwaar overrated dus.

Overrated maar wel een visueel spektakel en in het genre 1 van de betere films. Dat ze Eric Roberts hebben gecast is echter al reden om de film niet als episch te kunnen zien. Die man speelt over het algemeen alleen mee in films die 2 of 3 sterren halen op IMDB.

Een plek in de top 100 van IMDB zou nog wel terecht zijn maar dan vooral vanwege het visuele aspect.

Overrated maar wel een visueel spektakel en in het genre 1 van de betere films. Dat ze Eric Roberts hebben gecast is echter al reden om de film niet als episch te kunnen zien. Die man speelt over het algemeen alleen mee in films die 2 of 3 sterren halen op IMDB.

Een plek in de top 100 van IMDB zou nog wel terecht zijn maar dan vooral vanwege het visuele aspect.
Denk dat het casting budget op was toen ze Christian Bale, Heath Ledger, Gary Oldman en Morgan Freeman hadden binnengehaald. De rest moest dan maar aangevuld worden met B- en C-acteurs en actrices.

En niet te vergeten Maggie Gyllenhaal en Michael Caine. Maar dan nog kan je Eric Roberts toch wel overslaan? Die man speelt geloof ik in 10 films per jaar die nooit iemand ziet, neem dan een vergeten acteur die nog amper aan de bak komt.

Vaak selecteren ze ook op de kop van zo iemand. Blijkbaar had ie een kop voor een maffiabaas. Idd jammer dat de acteerkwaliteiten dan wel eens te wensen over laten..

Ik heb gewoon nog geen enkele Batman film (af)gezien, vond Batman van jeugd af aan altijd een beetje een clown :o

Zal ze een keer allemaal bestellen en er een weekendje voor gaan zitten.

overrated maar wel een visueel spektakel en in het genre 1 van de betere films. dat ze eric roberts hebben gecast is echter al reden om de film niet als episch te kunnen zien. die man speelt over het algemeen alleen mee in films die 2 of 3 sterren halen op imdb.

+1 :d

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vond um niet overrated ik heb de hele film van ruim 2uur met aandacht zitten kijken

• Topic Starter Topic Starter
Maar dan nog kan je Eric Roberts toch wel overslaan? Die man speelt geloof ik in 10 films per jaar die nooit iemand ziet, neem dan een vergeten acteur die nog amper aan de bak komt.

Ik vind dat de casting van maffioso in beide films faalde. Tom Wilkinson is wel een veel beter acteur dan Eric Roberts maar hij kwam ook niet over als een Italiaans-Amerikaanse gangster.

Comic Vs. Film:

2rpqlmv.jpg - 159566

Falcone: Christopher Walken
Maroni: Arthur Nascarella

:thumb:

Terug
Naar boven