- Waardering
- 666
Heerlijke film! Moet ik dringend eens voor de tweede keer bekijken.
+1
Ik vond het ook een toppertje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijke film! Moet ik dringend eens voor de tweede keer bekijken.
1) Jullie vinden die oude films gewoon zo ubergeweldig terwijl ze ook maar gewone films zijn, telkens als er een goede nieuwe film uitkomt zoals TDK bv vinden jullie iets om hem af te zeiken (acteur is een hype, special effects worden gebruikt) SO WHAT, er is al deze nieuwe technologie, dus waarom die niet gebruiken en er wat special effects tussen gooien.
Jij vindt dus dat een film meer waarde krijgt als hij gelikter is met meer special effects etc.? Beetje jammer, daar moet je overheen kunnen kijken want dat verandert de waarde van oudere films niet.
En ik kraak TDK zeker niet af, het was een zeer sterke film, maar plaats hem aub niet in het rijtje klassiekers. Zoals ZZ al zei krijgt deze film binnen enkele jaren gewoon zijn verdiende status à la Die Hard, eerder een recommended dan classic, een baanbreker binnen het subgerne.
je moet mijn woorden niet verdraaien, ik zei net het omgekeerde, jullie vinden hem precies minder waard als er special effects in gebruikt worden.

Inderdaad, maar bedenk maar dat 75% van de stemmers alleen maar films van na 2000 heeft gezien. Die denken dat 'The Dark Knight' fantatisch is. Een film als: 'One floo over a cuckoo's nest' is bijvoorbeeld ook een veel kwalitatievere film en een stuk diepgaander. Zo zijn er wel meer voorbeelden van nieuwe films die overrated zijn. Oude films zijn qua verhaal vaak beter omdat de kijker tot nadenken word gezet of er zit een levensles in. Uitzonderingen zijn er ook; zo vond ik 'Lucky number Sle7in' (slevin) uit 2006 behoorlijk goed.
Inderdaad, maar bedenk maar dat 75% van de stemmers alleen maar films van na 2000 heeft gezien. Die denken dat 'The Dark Knight' fantatisch is. Een film als: 'One floo over a cuckoo's nest' is bijvoorbeeld ook een veel kwalitatievere film en een stuk diepgaander. Zo zijn er wel meer voorbeelden van nieuwe films die overrated zijn. Oude films zijn qua verhaal vaak beter omdat de kijker tot nadenken word gezet of er zit een levensles in. Uitzonderingen zijn er ook; zo vond ik 'Lucky number Sle7in' (slevin) uit 2006 behoorlijk goed.

Turo,
Jij hebt The Dark Night niet eens gezien vertelde je. Dan kan je toch niet over deze film oordelen![]()
En toch blijft 'One floo over a cuckoo's nest' diepgaander. Dat is toch die film met Jek Nikkerzoon?
"One floo over a cuckoo's nest, de film die boeken lezen overbodig heeft gemaakt" - Regilio Tuur

Ik hoef die film niet tezien om te weten dat het overrated is, maar dat snap je niet. Ik heb al zoveel films gezien, er is meer dan alleen het hollywood prut legbattarijwerk WWE.Turo,
Jij hebt The Dark Night niet eens gezien vertelde je. Dan kan je toch niet over deze film oordelen![]()
En toch blijft 'One floo over a cuckoo's nest' diepgaander. Dat is toch die film met Jek Nikkerzoon?