XXL Nutrition

Stelling The Dark Knight overrated?

Peiling Peiling Vind jij The Dark Knight overrated?

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Ik ben niet echt een fan van de batman movie's. Maar ik vond deze zeer sterk! Ik had er niet veel van verwacht maar voor mij pakte het juist positief uit, niet overrated in mijn geval dus.

Zelfs tweemaal in de bioscoop gezien, een van de vetste films van het jaar.

Een dikke 8 is hij wel waard. Zeker wel een top 500 film!

1) Jullie vinden die oude films gewoon zo ubergeweldig terwijl ze ook maar gewone films zijn, telkens als er een goede nieuwe film uitkomt zoals TDK bv vinden jullie iets om hem af te zeiken (acteur is een hype, special effects worden gebruikt) SO WHAT, er is al deze nieuwe technologie, dus waarom die niet gebruiken en er wat special effects tussen gooien.

Jij vindt dus dat een film meer waarde krijgt als hij gelikter is met meer special effects etc.? Beetje jammer, daar moet je overheen kunnen kijken want dat verandert de waarde van oudere films niet.
En ik kraak TDK zeker niet af, het was een zeer sterke film, maar plaats hem aub niet in het rijtje klassiekers. Zoals ZZ al zei krijgt deze film binnen enkele jaren gewoon zijn verdiende status à la Die Hard, eerder een recommended dan classic, een baanbreker binnen het subgerne.

Jij vindt dus dat een film meer waarde krijgt als hij gelikter is met meer special effects etc.? Beetje jammer, daar moet je overheen kunnen kijken want dat verandert de waarde van oudere films niet.
En ik kraak TDK zeker niet af, het was een zeer sterke film, maar plaats hem aub niet in het rijtje klassiekers. Zoals ZZ al zei krijgt deze film binnen enkele jaren gewoon zijn verdiende status à la Die Hard, eerder een recommended dan classic, een baanbreker binnen het subgerne.

je moet mijn woorden niet verdraaien, ik zei net het omgekeerde, jullie vinden hem precies minder waard als er special effects in gebruikt worden.

Heel goede actiefilm, maar de tweede keer is er niet veel meer aan. Heath ledger is trouwens zwaar overdreven, ik vond Aaron eckhart een nog sterkere rol op zetten (op dat gare CGI gebeuren na, maar dat was niet zijn idee).

je moet mijn woorden niet verdraaien, ik zei net het omgekeerde, jullie vinden hem precies minder waard als er special effects in gebruikt worden.

Said who? :scratch:

Zolang je je niet blind staart op wat mooie praatjes en special effects in een film vind ik alles best hoor. ;)

Beter dan Schindlers List.. nee
Inderdaad, maar bedenk maar dat 75% van de stemmers alleen maar films van na 2000 heeft gezien. Die denken dat 'The Dark Knight' fantatisch is. Een film als: 'One floo over a cuckoo's nest' is bijvoorbeeld ook een veel kwalitatievere film en een stuk diepgaander. Zo zijn er wel meer voorbeelden van nieuwe films die overrated zijn. Oude films zijn qua verhaal vaak beter omdat de kijker tot nadenken word gezet of er zit een levensles in. Uitzonderingen zijn er ook; zo vond ik 'Lucky number Sle7in' (slevin) uit 2006 behoorlijk goed.

Inderdaad, maar bedenk maar dat 75% van de stemmers alleen maar films van na 2000 heeft gezien. Die denken dat 'The Dark Knight' fantatisch is. Een film als: 'One floo over a cuckoo's nest' is bijvoorbeeld ook een veel kwalitatievere film en een stuk diepgaander. Zo zijn er wel meer voorbeelden van nieuwe films die overrated zijn. Oude films zijn qua verhaal vaak beter omdat de kijker tot nadenken word gezet of er zit een levensles in. Uitzonderingen zijn er ook; zo vond ik 'Lucky number Sle7in' (slevin) uit 2006 behoorlijk goed.

Turo,
Jij hebt The Dark Night niet eens gezien vertelde je. Dan kan je toch niet over deze film oordelen???

"One floo over a cuckoo's nest, de film die boeken lezen overbodig heeft gemaakt" - Regilio Tuur

zeker overrated. Leuke film maar niks speciaals of zo.

er zijn 100den betere films

overrated - leuke actie-film meer niet

Laatst bewerkt:
Ik vindt het een zeer goede film.:)
Je moet wel te vinden zijn voor het genre,mijn vrouwtje vindt de film rotslecht :p

Turo,
Jij hebt The Dark Night niet eens gezien vertelde je. Dan kan je toch niet over deze film oordelen???
Ik hoef die film niet tezien om te weten dat het overrated is, maar dat snap je niet. Ik heb al zoveel films gezien, er is meer dan alleen het hollywood prut legbattarijwerk WWE.

Een film niet zien maar deze film wel overrated vinden, knap.

Ok ik geef toe dat ik op voorhand de film '300' ook teveel gehyped vond maar heb na het bekijken van die film toegegeven dat de film best het aanzien waard was. Eerst zien dan oordelen dus.

Nee, ik vond hem helemaal niet overrated, batman begins krijgt 8.4, volledig terecht, the dark knight was nog sterker dus een terechte 8.9 imo.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven