Fitness Seller

Stelling The Dark Knight overrated?

Peiling Peiling Vind jij The Dark Knight overrated?

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
300 was gay as hell. Een shitload aan halfnaakte mannen die 2 uur lang in de camera schreeuwden voor matige CGI achtegronden.

Nee dat is het echt niet. Ik ben echt wel eerlijk genoeg om toe te geven dat ik bepaalde mainstream goed vindt. De echte grote namen in een genre zijn dat niet voor niets. Sowieso is underground een stuk grotere scene dan mainstream in principe en daar worden ook bakken bagger geproduceerd. Maar het is wel zo dat bijna iedereen een behoorlijk specifieke voorkeur voor muziek heeft, ook al weet hij dat zelf niet. Je luisterd muziek en vind het vet, maar bepaalde dingen toch niet. Als je dan wat verder zoekt zijn er vaak artiesten die soortgelijke muziek maken, alleen zonder de nadeeltjes. Ja beetje raar om te omschrijven, maar over het algemeen zijn de mensen die voor de commerciele muziek gaan ook de mensen die voor zichzelf nooit iets ontdekken, ze luisteren alleen naar de geringe selectie die hun voorgeschoteld wordt en daaruit kiezen ze hun favoriten, in plaats van zelf te bepalen wat ze tof vinden en daar naar op zoek te gaan.
Goede post G!
Vooral dat laatste stukje!

Ik hoef die film niet tezien om te weten dat het overrated is, maar dat snap je niet. Ik heb al zoveel films gezien, er is meer dan alleen het hollywood prut legbattarijwerk WWE.

leg me dat eens uit. Hoe je kan weten dat een film overrated is als je hem niet gezien hebt

Ontopic:
Ik vond het een zeer goede film.
Vooral de Joker is echt leuk om naar te kijken, zeer goed acteerwerk.
Maar hij staat op nr5 ofzo in de top van imdb. En dat vind ik wel te hoog. Dus ja, deze film is iets (overrated)

300 was gay as hell. Een shitload aan halfnaakte mannen die 2 uur lang in de camera schreeuwden voor matige CGI achtegronden.

dat was allemaal nog lang niet zo gay als de slowmotion effecten. was volgens mij iemand met trisomie 21 die achter de slowmotion-bewerking zat.

Bij mij komt TDK toch zeker in de top 5 aller tijden te staan. Het was goed geacteerd, er zaten geen saaie langdradige stukken in (daarvoor moet je The Godfather kijken, maakt niet uit welke ;)) en de special effects waren ook echt goed.

Lol Dark Knight is wel leuk maar als je em voor de 2de keer kijkt dan is hij meteen een heel stuk minder, zwaar overrated zelfs, leuke actie enzo, maar daar blijft 't bij.

De enige reden at deze film goed was was vanwege de fantastische prestatie van Ledger

Verder wel vermakelijk...maar tja...dat m,aakt nog geen goede film

Eens, bovendien is het buiten de actie helemaal niet boeiend. Velen laten zich te makkelijk verleiden door wat leuke effecten en 'mooie' beelden. Als film stelt dit echt niks voor, puur commerciële overrated zooi imho.

De enige reden at deze film goed was was vanwege de fantastische prestatie van Ledger

Verder wel vermakelijk...maar tja...dat m,aakt nog geen goede film
Eerste keer dat ik het eens ben met jou over iets ;)

de enige n*ger in de film wordt na 2 minuten in een put geschopt (in slowmotion nog wel).

Bij mij komt TDK toch zeker in de top 5 aller tijden te staan. Het was goed geacteerd, er zaten geen saaie langdradige stukken in (daarvoor moet je The Godfather kijken, maakt niet uit welke ;)) en de special effects waren ook echt goed.

Dus als een film deze 3 kenmerken heeft is het een instant classic? ???

Hij heeft de film niet voornamelijk op zn eentje goed gemaakt maar als zijn rol zwak was geweest ben ik er wel zeker van dat de hele film als matig kon bestempeld worden. Dus ben het deels met je eens.
Het was immers een interessante, uitgebreide en goed vertolkte bad guy-rol met leuke one liners en een duidelijke achtergrond/motief die duidelijk de dualiteit tussen goed en kwaad kon aanbrengen.
Als dit zou vervallen zijn naar een random bad guy heb je gewoon een matige film.

nee dat was een mexicaan die de Perzische koning moest voorstellen.

Ach, was een hele goede film. En niemand zal het ooit eens worden over welke films in de top behoren.

nee, ik vind 'm zeker niet overrated. Vond het echt een goede film, die heath ledger man, wat een acteur!

Ach, was een hele goede film. En niemand zal het ooit eens worden over welke films in de top behoren.
Een meerderheid van de stemmers van die top blijkbaar toch enigsinds wel :) Probleem is een beetje dat de top ratings erg "Amerikaans" zijn. Films met veel actie en effecten scoren dus relatief hoog.

weer 6 pagina's onzin!waarom hebben mensen altijd de behoefte elkaar te overtuigen van hun gelijk.
Smaak is persoonlijk,dat kan je een ander niet aanpraten..

Terug
Naar boven