- Waardering
- 525
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MonsterStrength zei:Ik wil niet mierennken, maar voor zover ik kan opmaken was dat geen parallel squat. Scheelt niet veel, maar je zit er zeker niet onder. Is kleine moeite om beneden je bounce wat lager te plaatsen, binnen paar weken heb je 200 onder parallel![]()
Jup, scheelt niets bro!! Maar denk dat van de zijkant gezien het wat makkelijker te beoordelen valt, op video, van achteren gezien is dat redelijk moeilijkMetal^militia zei:Als je de brightness en contrast op je monitor op max zet, kun je zien op het plaatje (laagste punt) dat ie iig net onder parallel is.
Maar inderdaad, bij een 1rm poging zal ik wat sneller zakken, met bounch wat meer stretch reflex genereren.

Parallel squat is niet de naam van een oefening kerel, het gaat om de diepte. En als de diepte niet goed zit is het geen parallel squat dusnofear train! zei:Hoezo is dit geen parallel squat?
Ik doe hem ook altijd zo en ik was er toch van overtuigd dat het op parallel was wat ik deed.

Thanks..
Al had ik liever wat meer inhoudelijk commentaar gehad.

Komt wel vaker voor, ook bij mij trouwens. Zeker in het begin van een ziekte, als er nog niet veel ziekte kiemen zijn maar je lichaam wel al veel anti-stoffen aanmaakt, dan ben je in feite sterkerterrestris zei:sterk! een pr terwijl je ziekjes bent, dit doe ik je niet na!