XXL Nutrition

The Expendables

misschien ga ik vanavond naar de voor premiere. Dit wordt weer een bad ass movie. nice

steven seagal speelt binnekort in badass movie machete :)

Zit ook al maanden te wachten op deze film. All my childhood heroes zitten erin!:D

idd!

ben ook benieuwd...

jammer dat er niet nog een paar grote namen bij zitten..
seagal,bruce willis, jcvd
(i know sommige hadden andere verplichtingen, of hadden geen zin)
Bruce Willis zit er wel in! Is wel uncredited, dus zal een kleine rol zijn, maar hij zit er in.

idd!

ben ook benieuwd...

Je bedoelt gelukkig dat seagal er niet inzit. Dat zou direct heel de film verkloot kunnen hebben.

idd!

ben ook benieuwd...

Bruce Willis doet toch mee? :D
Maar vind het ook wel zonde dat JCVD er niet inzit.

Ga hem ook zeker kijken. 8.3 nog steeds na 4300 stemmen op imdb. Denk dat hij wel zal stranden op een 7 ofzo, wat nog altijd zeer doenbaar is voor zo'n actiefilm.

Laatst bewerkt:
hmmkay, wist niet dat bruce er wel in zat...

seagal blijft een oldskool actie held.. net als jcvd.. iedereen kan hem wel bashen..
maar vast en zeker heeft iedereen toch vroeger zn films gezien..

zag dat Antonio Nogueira er ook in zit als bad guy net als andere mma vechters..

Laatst bewerkt:
Statham:popcorn2:

Ik hoop zo zwaar dat deze film niet gehypt is :(

Aan de reviews te lezen zal het wss & jammer genoeg toch niet veel soeps zijn.

Je moet natuurlijk geen verhaallijn verwachten of wat dan ook. Ik verwacht gewoon lompe, badass, brainless actie. Ik hoop dat het net zo goed wordt als Rocky 6 en Rambo 4, dat waren echt wel toppers imo.

Nog altijd 8.1 na 6777 votes...

Btw, directed by Sylvester Stallone, can't be good ...

Deze film is teveel gericht op succes, vandaar al die acteurs, als je een sterk verhaal hebt waarvan je zeker weet dat het aan slaat, hoef je niet nog is tientallen miljoenen te besteden aan al die mensen, maar dan hou je het gewoon bij 1 a 2 hoofdrolspelers.

Inmiddels is er al een cam versie beschikbaar. (redelijk beeld, maar ik wacht nog even op een betere versie of ik ga hem wellicht in de bios kijken)

Alleen Terry crews maakt deze film een mogelijke actie-topper.

Terug
Naar boven