AndroidHealthClinic

The Expendables

Deze film is teveel gericht op succes, vandaar al die acteurs, als je een sterk verhaal hebt waarvan je zeker weet dat het aan slaat, hoef je niet nog is tientallen miljoenen te besteden aan al die mensen, maar dan hou je het gewoon bij 1 a 2 hoofdrolspelers.

Jij bent duidelijk gay of een vrouw. Deze film is ****ing bruut van het caliber Rambo 4. Alles gaat werkelijk de ziekte in, gewoon old skool actie.
Prachtig. Beste film van het jaar.

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Nog altijd 8.1 na 6777 votes...

Btw, directed by Sylvester Stallone, can't be good ...

Dude, ga dirtydancing kijken ofzo en tief op uit dit topic. Sly is een ****ing goede regiseur voor oldskool actie movies.

was Brittany Murphy niet dood? :S

Jij bent duidelijk gay of een vrouw. Deze film is ****ing bruut van het caliber Rambo 4. Alles gaat werkelijk de ziekte in, gewoon old skool actie.
Prachtig. Beste film van het jaar.

:roflol:

7.9 nog maar na 9000 stemmen, gaat wel snel omlaag.

:roflol:

7.9 nog maar na 9000 stemmen, gaat wel snel omlaag.

Wat wil je daarmee zeggen? Al stond er een 2.0.
Who ****ing cares? Er zijn zoveel films over en underrated, vooral op op IMDB.

Als je geen fan bent moet je gewoon je mond houden. Ik zeg toch ook niet dat avatar een slechte film was die 200% overhyped en overrated is. (wat natuurlijk wel zo is, worst movie ever)

Als je geen fan bent moet je gewoon je mond houden. Ik zeg toch ook niet dat avatar een slechte film was die 200% overhyped en overrated is. (wat natuurlijk wel zo is, worst movie ever)

Dat meningen verschillen en dat Avatar-fans toch ook niet staan te huilen omdat jij hun film afbreekt ...

Je moet natuurlijk geen verhaallijn verwachten of wat dan ook. Ik verwacht gewoon lompe, badass, brainless actie. Ik hoop dat het net zo goed wordt als Rocky 6 en Rambo 4, dat waren echt wel toppers imo.

Dit +1. Ik ben benieuwd.

Inderdaad, ben ook erg benieuwd! :cool:

Zit ook wel te wachten op die film met die kerel met dat lange haar. Kom even niet op zijn naam.. Was destijds een keer een trailer van, Machooke oid? Las dat die film dit jaar ook uit zou komen, wordt ook een actiefilm waarbij je niet na hoeft te denken gok ik zo! :cool:

Zit ook wel te wachten op die film met die kerel met dat lange haar. Kom even niet op zijn naam.. Was destijds een keer een trailer van, Machooke oid? Las dat die film dit jaar ook uit zou komen, wordt ook een actiefilm waarbij je niet na hoeft te denken gok ik zo! :cool:

mickey rourke ?

Machete
http://www.youtube.com/watch?v=hIxcVzwLR1k

Dit is machoke
ani067.gif

:roflol::roflol:

Ben wel fan van Stallone maar vind gewoon niet dat je dit de beste film van 2010 kan noemen. Mss wel in z'n genre, dat kan dan weer wel.

het verhaal zuigt(de volledige 3 zinnen ervan), de acting is matig, maar de old school "shit blows up" maakt alles goed voor old-skool fans naar het schijnt :D

oh my ****ing god !!!!!!!!!!!!!

Komt machete er dan toch werkelijk aan ???
heb de trailer gezien op m'n blu ray van planet terror een jaar geleden maar wow what the ****,

danny trejo kicks ass

overigens, the expendables verwacht ik gewoon wat ik van sylvester stallone verwacht, een goeie old skool actiefilm die geen moment verveelt, en aan de trailer te zien zal dat geen probleem zijn

oh my ****ing god !!!!!!!!!!!!!

Komt machete er dan toch werkelijk aan ??? heb de trailer gezien op m'n blu ray van planet terror een jaar geleden maar wow what the ****,

danny trejo kicks ass

overigens, the expendables verwacht ik gewoon wat ik van sylvester stallone verwacht, een goeie old skool actiefilm die geen moment verveelt, en aan de trailer te zien zal dat geen probleem zijn

http://forum.dutchbodybuilding.com/f152/machete-245987/

Terug
Naar boven