Fitness Seller

The Natural Health Company maakt naam

Status
Niet open voor verdere reacties.

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
675
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
We hebben hier in het huis ook net 2 mooie pakketjes binnen van The Natural Health Company. Je weet wel, dat bedrijf met die irritante k*treclame met dat Doom 3 deuren geluid. Je kon daar een sample gratis supplementen krijgen. Nou, die hebben we gekregen, maarliefst 2 stuks, en allebei zwaar vertyft:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Amateuristische bende :roflol:

wat is het? sample stront met onverteerde multi-vit tabletten voor sporters???

dat is niet helemaal goed gegaan :p

Ziet er lekker uit :D
En inderdaad, WAT is het :rolleyes:

wtf dat is niet goed man! ik zal het laten checken bij zo'n anoniem drugs point

Ah dat zijn de nieuwe Testo-Sting caps die je ook kunt snuiven.

Wat the f''' willen ze dat je naar binnen werkt????

erg goedkoop zijn ze ook niet zie ik al zal wat worden

• Topic Starter Topic Starter
Niet zeiken en gewoon gebruiken :D

Hardcore :hedbang:

ja ik heb dus ook zo'n ding gekregen, wát een ROTZOOI.. alles was al kapot en t poeder zat overal in t zakje behalve waar het hoorde... t*ring zeg als een bedrijf zoiets levert dan weet ik wel dat ik daar niét mijn spullen ga bestellen.. dit is niet echt een manier om klanten te winnen. Terug naar de marketing tekentafel :P

ja ik heb dus ook zo'n ding gekregen, wát een ROTZOOI.. alles was al kapot en t poeder zat overal in t zakje behalve waar het hoorde... t*ring zeg als een bedrijf zoiets levert dan weet ik wel dat ik daar niét mijn spullen ga bestellen.. dit is niet echt een manier om klanten te winnen. Terug naar de marketing tekentafel :P

Tja ze zijn ook niet allemaal even eerlijk daar bij TNH, was eens een keer in Arnhem om wat te halen en die gast daar wilde NOXplode verkopen, zei dat hij het zelf zou gan gebruiken. Kwam 2 weken later terug en die vent stond daar onder de juice, niet 1 niet 2 maar 3 soorten duidelijk te zien." Zo zie je maar weer hoe goed NOXplode werkt zei hij met een brede glimlach" Ik dacht kerel als jij eerst eerlijk wordt dan zal ik er over denken om te kopen wat jij me aanprijst....
Honesty is for the winners, lies are for the losers who want to become honest:cool:

hahahaha ik heb die via Nutriminds gehad en jawel geen enkele kapot samen met drive....geloof dat xxl ze ook met een bestelling meestuurt

tja het is gratis hé...

ik heb er van nutiminds gehad, een of 2 pilletjes kapot de rest ok

• Topic Starter Topic Starter
HAAHA, ik heb PRECIES hetzelfde, kreeg ze vandaag binnen... ik dacht eerst dat het gewoon poeder hoorde te zijn (net als noxplode ofzo) maar later zag ik een paar kapotte caps erin zitten :(

kan je het trouwens nog steeds gebruiken?

Geen idee maar ik heb ze maar weggeflikkerd.

Moet je trouwens dat boekje eens bekijken wat er bijzit. Lijkt wel een complete catalogus man met wannabe IGF, HGH afgeleide meuk.Duur papier en goede printtechnieken gebruikt. Heeft een paar centen gekosten.

En die supplementennoobs maar lappen voor deze revolutionaire producten die alleen maar qua naam lijken op the real thing haha

Geen idee maar ik heb ze maar weggeflikkerd.

Moet je trouwens dat boekje eens bekijken wat er bijzit. Lijkt wel een complete catalogus man.Duur papier en goede printtechnieken gebruikt. Heeft een paar centen gekosten. En die supplementenjongens maar lappen voor dit revolutionaire nieuwe product haha

jaaah zat een mooi boekje bij :D

wtf is dat :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven