MuscleMeat

The Natural Health Company maakt naam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahaha same here. Het zelfde heb ik vandaag ook binnen gekregen, waarvan ook de capsules zijn losgeraakt.
Supermarketing stunt.
Volgens mij is het ook de bedoeling dat je de poeder opsnuift:D

als poeder kun je het natuurlijk ook nog gebruiken. niet echt lekker lijkt me.

Deze actie is ook zo kansloos weet je wel. Zouden ze er nou niet over hebben nagedacht dat het wel eens kapot zou kunnen gaan? Of hadden ze nog een paar duizend kapot gestampte caps over die zo op deze manier kwijt willen?

Ik weet wel dat ze dit iig weinig nieuwe klanten gaat bezorgen.

• Topic Starter Topic Starter
Deze actie is ook zo kansloos weet je wel. Zouden ze er nou niet over hebben nagedacht dat het wel eens kapot zou kunnen gaan? Of hadden ze nog een paar duizend kapot gestampte caps over die zo op deze manier kwijt willen?

Ik weet wel dat ze dit iig weinig nieuwe klanten gaat bezorgen.

Misschien een of andere stagair die een pallet had laten omflikkeren. "Wat zullen er er mee doen?" - Jaaaaa, gratis opsturen naar lui.

jongens dit komt natuurlijk gewoon door ptt post. logisch als die zooi in een simpel enveloppe word gedaan.

We hebben hier in het huis ook net 2 mooie pakketjes binnen van The Natural Health Company. Je weet wel, dat bedrijf met die irritante k*treclame met dat Doom 3 deuren geluid. Je kon daar een sample gratis supplementen krijgen. Nou, die hebben we gekregen, maarliefst 2 stuks, en allebei zwaar vertyft:

[Link niet meer beschikbaar]

Amateuristische bende :roflol:
Het is duidelijk dat men een fout gemaakt heeft door een te zwakke verpakking te gebruiken voor het versturen van de samples, maar is het daarom echt nodig om zo lullig te reageren?

TNHC betaalt als sponsor 1/6 van de server/host kosten waar iedereen hier van kan meegenieten. TNHC is verder een prima shop waar heel wat DBB'ers tevreden over zijn. Je had dit ook via een e-mail aan TNHC kunnen doorgeven, zodat zij het snel te weten komen en snel wat aan het probleem kunnen doen.

Zomaar een idee hoor. En die banner was trouwens dezelfde dag al aangepast, mede dankzij snel ingrijpen van TNHC zelf.

Bij mij zijn ze ook allemaal stuk & plat.... ze hadden het beter in een doosje kunnen versturen en evt een sticker er op met breekbaar. Ik heb zelf ook in postorder bedrijven gewerkt het is gewoon op elkaar gestapeld omdat de "breekbaar" sticker er niet op zat.
Maar nietemin....tnx TNHC :D

Mja ik vind het toch raar dat echt IEDER pakketje naar de klote is. Maarja, kan gebeuren, als is er wel weinig over nagedacht van te voren heb ik het idee.

hmz.. ik had 6 caps, slechts 1 kapot..

had mazzel blijkbaar.

TNHC was voor mij altijd makkelijk, zaten in amsterdam vlak bij mij..

sinds ik in utrecht woon boeit het me niet.. gewoon per post.

Gezien de kinderachtige en ronduit onbeschofte reacties van sommige 'leden' hier heb ik hun reacties verwijderd en gaat dit topic dan ook op slot. Zwier van TNHC zal hier een reactie plaatsen over wat er gedaan zal worden met de sample actie problemen en mensen die alsnog een sample willen zullen die meen ik ook wel krijgen.

En nee dit slotje is geen censuur zoals sommigen rapporteren, dit gaat om een reltopic dat alleen uit de hand kan lopen omdat sommigen niet schijnen te begrijpen dat je met klachten over een sponsor hen via e-mail kan bereiken: info@tnhc.nl

En laten we vooral niet vergeten dat dit om een gratis actie gaat, dus een beetje normaal en vriendelijk blijven via de mail is wel zo netjes. Tot slot wil ik nog toevoegen dat The Natural Health Company al sponsor is sinds 2002 en DBB héél veel heeft geholpen om het te brengen tot wat het vandaag is. Een beetje respect als er dan aan hun kant even wat mis loopt, is dus wel het minste wat je dan mag vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven