Fitness Seller

The Pentagon is letterlijk een Pentagram

....

Nee natuurlijk niet. Dit is het werk van de satan.

Duh.

ik denk dat er te veel links daartussen word gemaakt, alhoewel meeste presidents wel lid waren van skulls and bones.

Elk vierkant gebouw is hakenkruis.

Gaan we weer met de complot verhalen, 9/11 is zeker niet meer interessant ofzo. Het Pentagon dankt haar vorm aan het feit dat deze constructie enorm stevig is, bijv. om aanvallen/aanslagen te incasseren, dit hebben we overigens gemerkt op 9/11, het gebouw toonde toen hoe sterk dergelijke constructie is. Ook is de vorm zeer efficiënt:

"Hoewel het gangenstelsel ruim 28 kilometer meet en de totale oppervlakte ruim 11 hectare is, is het mogelijk lopend binnen zeven minuten elke plaats binnen het gebouw te bereiken."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pentagon_(Verenigde_Staten)

• Topic Starter Topic Starter
Elk vierkant gebouw is hakenkruis.

hoor je die vent niet zeggen,The Penatgon is directed to the Northstar,because according to the ancient Babyloniers thats where you gather Power from the Gods of War=is dit ook toeval wil je zeggen de ligging van de pentagon bedoel ik dan :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Gaan we weer met de complot verhalen, 9/11 is zeker niet meer interessant ofzo. Het Pentagon dankt haar vorm aan het feit dat deze constructie enorm stevig is, bijv. om aanvallen/aanslagen te incasseren, dit hebben we overigens gemerkt op 9/11, het gebouw toonde toen hoe sterk dergelijke constructie is. Ook is de vorm zeer efficiënt:

"Hoewel het gangenstelsel ruim 28 kilometer meet en de totale oppervlakte ruim 11 hectare is, is het mogelijk lopend binnen zeven minuten elke plaats binnen het gebouw te bereiken."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pentagon_(Verenigde_Staten)

hoor je die vent niet zeggen,The Penatgon is directed to the Northstar,because according to the ancient Babyloniers thats where you gather Power from the Gods of War=is dit ook toeval wil je zeggen de ligging van de pentagon bedoel ik dan

hoor je die vent niet zeggen,The Penatgon is directed to the Northstar,because according to the ancient Babyloniers thats where you gather Power from the Gods of War=is dit ook toeval wil je zeggen de ligging van de pentagon bedoel ik dan
Eh, heeft 5 hoeken dus allicht dat er altijd 1 hoek naar richt, van toepassing op elk gebouw met 5 hoeken dan.

HET IS DE DUIVEL!!!

RUN FOR YOUR LIFE!!!

:roflol:

je had ook dubbel kunnen quoten :P

Stuur een mailtje naa Peter R de Vries, misschien kan hij dit mysterie ontrafelen! :eek:

Altijd al gedacht dat de Babyloniers een stel duivelsaanbidders waren, wat een openbaringen toch weer.

Terug
Naar boven